| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 37
First pagePrevious page1234Next pageLast page
1.
INFORMATIZACIJA OSKRBNE VERIGE V PODJETJU PALOMA D.D.
Špela Vodušek, 2016, master's thesis

Abstract: Ključ učinkovitega upravljanja ter hitrih in pravilnih odločitev so informacije, ki so na voljo v danem trenutku. Uspešna podjetja so danes tista, ki se na spremembe v okolju kar najhitreje odzivajo, najuspešnejša pa spremembe tudi narekujejo. Sodoben informacijski sistem za podporo odločanju in upravljanju je dandanes konkurenčna prednost. Upravljavski procesi na vseh ravneh so zasnovani na osnovi informacijskih procesov, ki služijo upravljanju celotnega podjetja. Obstoj na vse zahtevnejšem trgu si zagotavljajo le podjetja, ki so sposobna priskrbeti informacijsko podporo ključnim procesom poslovanja in znajo učinkovito izkoristiti informacije, ki so jim na voljo. Ob tem upoštevajo tok informacij znotraj podjetja, med podjetji ter med poslovnimi partnerji. Poslovni informacijski sistem omogoča podjetju obdelavo podatkov znotraj podjetja ter elektronsko izmenjavo podatkov s kupci in dobavitelji v realnem času, kar je ključnega pomena za učinkovito oskrbno verigo. Poudarek je na interni oskrbni verigi in informacijski podprtosti le-te. Interna oskrbna veriga zajema poslovanje znotraj podjetja ter tako poveže vse dele (službe, oddelke) znotraj podjetja. Znotraj interne oskrbne verige je pri informatizaciji potrebno upoštevati tudi druge dejavnike uspeha, kot je zaupanje.
Keywords: oskrbne verige, informatizacija poslovanja, prenova poslovnih procesov, poslovno informacijski sistemi, ključni dejavniki uspeha
Published in DKUM: 04.11.2016; Views: 2434; Downloads: 416
.pdf Full text (1,70 MB)

2.
UPORABA DOBRIH PRAKS PRI NAČRTOVANJU INTEGRACIJE INFORMACIJSKIH SISTEMOV
Alojz Lauko, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V poslovnem svetu vlada velika konkurenca na trgu. Združevanja in prevzemi podjetij so pogosta praksa, saj močnejšemu konkurentu, poleg višjega tržnega deleža, prinašajo številne prednosti. V diplomski nalogi se osredotočamo na združevanje podjetij iz vidika IT. Da se združevanje izvede hitro in s čim manj zapleti, je potrebno ustvariti integracijski načrt. Podjetja lahko v ta namen najamejo zunanje izvajalce (primer Gartner) ali pa se s pomočjo poslovno informacijskih arhitektur sami lotijo načrtovanja in izvedbe integracije. Smiseln je pregled dobrih praks informatike, ki osvetli kritična področja, njihovo poznavanje pa pripomore k lažjemu soočanju z izzivi združevanja v prihodnosti.
Keywords: integracija, informacijski sistemi, dobre prakse, združevanje, poslovno informacijske arhitekture
Published in DKUM: 13.09.2016; Views: 1498; Downloads: 147
.pdf Full text (1,74 MB)

3.
UPRAVLJANJE OSKRBNE VERIGE S POSLOVNO INFORMACIJSKIM SISTEMOM MICROSOFT DYNAMICS NAV 2015
Aljaž Bednjanič, 2016, master's thesis

Abstract: Večina podjetij si svojega poslovanja danes ne more predstavljati brez poslovno informacijskega sistema ERP, ki omogoča celovito podporo poslovanju znotraj vseh poslovnih področij. Microsoft Dynamics NAV velja za enega najbolj prodajanih sistemov ERP. Namenjen je predvsem majhnim in srednje velikim podjetjem, kar pa v slovenskem merilu vključuje tudi velika podjetja. Zasnova sistema je precej odprta, kar omogoča precejšne in enostavne prilagoditve sistema glede na specifične zahteve uporabnikov. Oskrbna veriga je temeljni poslovni proces podjetja. Njen namen je ustvariti ali dostaviti izdelek ali storitev do kupca, vključno s samo zasnovo in proizvodnjo. Oskrbno verigo sestavljajo dobavitelji, proizvajalci, distribucijski kanali in kupci. Management oskrbnih verig obsega upravljanje aktivnosti in procesov znotraj oskrbne verige, cilj pa je zagotavljanje zadovoljstva kupcev. Management oz. upravljanje oskrbne verige z uporabo sistema Microsoft Dynamics NAV pokriva področja prodaje, cenovne politike, nabave, obvladovanja zalog in upravljanja skladišča. Sistem je zasnovan na osnovi parametrov ponovnega naročanja zaloge in dejanskih ter pričakovanih povpraševanj kupcev. Cilj sistema načrtovanja je vzdrževanje optimalne ravni zalog. Parametri načrtovanja so definirani za vsak artikel posebej. Dynamics NAV ponuja precejšnje število funkcionalnosti, ki pripomorejo k boljšemu upravljanju oskrbne verige. Uporaba sistemov ERP vpliva na upravljanje oskrbnih verig. Sistemi ERP izboljšajo pregled nad poslovanjem podjetja, omogočajo avtomatiziranje nabave itd. Z namenom preučevanja vpliva sistemov ERP na upravljanje oskrbne verige smo analizirali študijo, izvedeno na primeru tajvanskih IT podjetij.
Keywords: Poslovno informacijski sistemi (ERP), Oskrbne verige, Management oskrbnih verig (SCM), Microsoft Dynamics NAV.
Published in DKUM: 23.08.2016; Views: 1837; Downloads: 221
.pdf Full text (1,96 MB)

4.
VPLIV RAČUNOVODSKEGA INFORMACIJSKEGA SISTEMA NA DELO VODSTVENIH DELAVCEV V OSNOVNI ŠOLI
Irena Pečnik, 2014, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili Računovodski informacijski sistem Prve osnovne šole Slovenj Gradec. Da bi lahko analizirali ta sistem, smo izhajali iz utemeljitve, da je RIS sestavni del poslovno informacijskih sistemov. Preučili smo, kaj so informacijski sistemi, kaj pomeni informacija, ki je pravzaprav osnovna enota vsebine teh sistemov. Raziskali smo, katere in kakšne informacijske sisteme poznamo v šolstvu, kako so le-ti med seboj povezani in kakšne možnosti za delo nudijo izvajalcem ter uporabnikom izobraževalnega sistema. Podrobno smo se osredotočili na predstavitev Prve osnovne šole Slovenj Gradec in njenega računovodsko informacijskega sistema. Preučili smo delovne vsebine vodstva na letnem, mesečnem, tedenskem kot tudi dnevnem nivoju in pri tem analizirali, kako pogosto in katere podatke računovodsko informacijskega sistema vodstvo potrebuje pri svojem delu. Naše ugotovitve so, da je računovodski informacijski sistem Prve osnovne šole Slovenj Gradec v primerjavi z obstoječimi računovodsko informacijskimi sistemi zelo dodelan sistem, vendar vodstvu in računovodstvu ne nudi dovolj podpore za razvejano dejavnost, ki se poleg glavne dejavnosti, tj. pouka, izvaja v obliki interesnih dejavnosti, šol v naravi, kulturnih prireditev, tekmovanj, organizacije šolske prehrane, izobraževanja zaposlenih, projektov in številnih drugih dejavnosti. S pomočjo stroškovnih mest se vsem tem aktivnostim sicer uspešno sledi, vendar je potrebno vsako dejavnost posebej analitično načrtovati z dodatnimi preglednicami. Delo za analitične vsebine se ročno načrtuje tako z vidika finančnih načrtovanj, s katerimi se predvidi vir financiranja, kot tudi z vidika nefinančnih – vsebinskih podatkov. Pri preučitvi informacijskega sistema smo ugotovili tudi, da nekatere podatke vnašamo podvojeno, in sicer v različne informacijske sisteme. Naš sklep se nanaša na ugotovitev, da bi bila dolgoročno najučinkovitejša rešitev povezava informacijskih sistemov na osnovni šoli v en celovit sistem, katerega smo na osnovi preučene literature poimenovali Poslovni obveščevalni sistem šole. S takim sistemom bi bilo vodstvu omogočeno učinkovito načrtovanje dela ter koordinacija z vsemi kadri šole, z ustanoviteljem, resornim ministrstvom in z zunanjimi partnerji. Prav tako bi vodstvo z enega mesta imelo pregled nad vsebino dela in bi bilo v vsakem trenutku seznanjeno s stopnjo realizacije oziroma zaključkom dela.
Keywords: računovodski informacijski sistem, poslovno informacijski sistem, informacija, informacijski sistemi v šolstvu, poslovno obveščevalni sistem.
Published in DKUM: 21.07.2014; Views: 1531; Downloads: 237
.pdf Full text (864,28 KB)

5.
6.
7.
8.
9.
10.
Search done in 0.09 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica