1. Primerjava standardov zagotavljanaja kakovosti in priprava smernic za oblikovanje poslovnika kakovosti v kovinskopredelovalnem podjetjuDarko Pulko, 2016, bachelor thesis/paper Abstract: Diplomsko delo obravnava pripravo poslovnika kakovosti z upoštevanjem standardov kakovosti. Kot izhodišče je vzet organizacijski standard ISO 9001, ki ga nadgrajuje skupina produktnih standardov ISO 3483, produktna standarda EN 1090-1 in 2 ter skupina produktnih standardov SIST DIN EN 15085.
Za lažje razumevanje so v začetku navedeni standardi na kratko predstavljeni.
Pripravljen poslovnik kakovosti združuje navedene standarde v predvidenih procesih priprave in realizacije proizvodov. Podjetjem naj bi služil kot vodnik za pripravo svojih poslovnikov kakovosti.
V zaključku so predstavljene povezave in prepletanja zadevnih produktnih standardov, ki podjetjem v posameznih segmentih omogočajo preglednost nad tem, katere zahteve znotraj svojega proizvodnega programa že izpolnjujejo in kakšne so dodatne zahteve za vstop v nov segment. Zahteve se delijo na zahteve glede izdelka, kadrovske zahteve in organizacijske zahteve.
Pri opredeljevanju zadevnih standardov in njihovih korelacij so uporabljeni induktivni pristop, deduktivni pristop ter interpretacija. Pri citiranju standardov kompilacija ter opisna metoda in analiza pri pripravi poslovnika kakovosti ter načrta za pripravo certificiranja. Keywords: kakovost, standard, poslovnik, management kakovosti, certificiranje Published in DKUM: 14.11.2016; Views: 1310; Downloads: 201 Full text (1,47 MB) |
2. ANALIZA IN REŠEVANJE REKLAMACIJ V PODJETJU AJM D.O.O.Goran Grahovac, 2016, bachelor thesis/paper Abstract: Kakovost je tiste vrste izraz, ki v podjetjih pomeni največ, saj se ga povezuje z izpolnjevanjem in včasih morda tudi s preseganjem zastavljenega od pričakovanja kupcev. Je nadvse pomemben trženjski dejavnik vsakega naprednega podjetja.
Namen diplomskega dela izhaja iz potrebe po nenehnem iskanju potencialov za izboljšanje sistema managementa kakovosti, saj lahko pripelje podjetje AJM do željenih ciljev in zadovoljnih uporabnikov. S tem podjetje ohrani konkurenčnost in prednost v kakovosti ponujenih izdelkov in storitev.
V teoretičnem delu diplomskega dela je predstavljen standard ISO 9001:2008, kateremu sledi skozi celotno diplomsko delo opredelitev poslovnika managementa kakovosti v podjetju AJM okna, vrata, senčila d. o. o. in zagotavljanje kakovosti svojih izdelkov.
V aplikativnem delu je obravnavana problematika s področja reševanja reklamacij v podjetju, ki se ukvarja z izdelavo stavbnega pohištva. Podrobno je predstavljen način reševanja pritožb in problemov, ki se pogosto pojavljajo. Podani so tudi predlogi in konkretne rešitve za preprečevanje ponavljajočih se reklamacij, kot je strokovno izobraziti serviserja, označevanje vhodnega in porabljenega materiala, popolna zatemnitev prostorov z roletami, ter dodana natančna navodila za prezračevanje prostorov. Keywords: ISO standard 9001:2008, kakovost, poslovnik kakovosti, reklamacija, pritožba, reševanje reklamacij. Published in DKUM: 04.10.2016; Views: 3054; Downloads: 404 Full text (1,48 MB) |
3. |
4. KAKOVOST V PODJETJU ZAVAROVALNICA MARIBOR D.D.Luka Šmigoc, 2011, undergraduate thesis Abstract: Kakovost je danes za poslovanje podjetja visokega pomena, saj s kakovostjo podjetje izpolnjuje zahteve in potrebe odjemalcev ter seveda lastnikov. V sistem kakovosti morajo biti zajeti vsi zaposleni, saj samo tako sistem dobro deluje.
Podjetje je odvisno od svojih odjemalcev, zato je bistvenega pomena da zna prisluhniti in upoštevati njihove želje in pričakovanja ter jih tudi preseči. V ta namen uporabljamo model TQM oziroma celovito obvladovanje kakovosti, ki je način oziroma kultura vodenja organizacije. Osredotočen je na zadovoljevanje kupcev.
Podjetja želijo nenehno izboljševati svojo kakovost in navadno zato uporabljajo proces nenehnega izboljševanja oziroma Demingovo PDCA metodo.
Zavarovalnica Maribor d.d. ima vpeljan sistem vodenja kakovosti po zahtevah standarda ISO 9001:2008. Ta sistem je usmerjen v stalno izboljševanje in večjo učinkovitost. Krovni dokument v sistemu vodenja pa je Poslovnik vodenja, ki je grajen skladno z zahtevami standarda ISO 9001:2008. V njem so opredeljene vse zahteve in smernice, ki jih podjetje uporablja.
Vedno pa se še da kaj izboljšati, zato je potrebno zaposlene motivirati do te mere, da maksimalno izkoristijo svoje znanje, izkušnje in svojo kreativnost za določene naloge. Potrebno jih je tudi spodbujati, da se redno izobražujejo, prebirajo strokovne članke in obiskujejo seminarje. Keywords: Kakovost, ISO standardi, Poslovnik vodenja, Management kakovosti, Zaposleni Published in DKUM: 07.07.2011; Views: 2467; Downloads: 191 Full text (412,82 KB) |
5. UVAJANJE ISO STANDARDA 9001/2008 V ENOTO GORENJE VAROVANJEBoris Črep, 2011, undergraduate thesis Abstract: Kakovost pomeni izpolnjevanje ali celo preseganje pričakovanj kupcev. Kakovost je danes pomemben dejavnik tržne uspešnosti vsakega podjetja. Biti mora vgrajena v organizacijo podjetja, saj se v nasprotnem primeru sama od sebe ne bo nikoli pojavila.
Za ponoven nakup iste storitve od istega ponudnika morajo biti odjemalci s predhodnim nakupom zadovoljni. Zadovoljstvo odjemalcev je odvisno od pričakovanj in zaznav v zvezi s storitvami. Zvestoba odjemalca storitev pa je močno odvisna od njegovega zadovoljstva z njim. Zadovoljen odjemalec je zvest odjemalec.
V Gorenju d.d. je vpeljan celovit sistem vodenja kakovosti, ki izpolnjuje zahteve standardov ISO 9001:2008. V skladu z mednarodnimi merili se vpeljan sistem kakovostnega poslovanja stalno vzdržuje, dopolnjuje in razvija v smereh, ki podjetju omogočajo večjo učinkovitost in kakovost poslovanja. Enota Gorenje Varovanje, ki je del sistema skupine Gorenje, sistema za zagotavljanje kakovosti še nima vzpostavljenega, se pa v enoti dobro zavedamo, da je zelo pomembno, da sistem zagotavljanja kakovosti z ISO standardom izvedemo in pridobimo certifikat. Cilji in roki za pridobitev ISO 9001/2008 so v enoti že zastavljeni, s pomočjo zunanjega izvajalca pa naj bi projekt bil tudi uspešno voden. Vodstveni kader v naši enoti se zaveda, da je izboljševanje kakovosti izdelkov in storitev, poleg krajšanja dobavnih rokov in odzivnih časov, naša največja priložnost pri izboljševanju odnosov s kupci in povečanju njihovega zadovoljstva, s tem pa tudi prednost pred našo konkurenco. Vsi zaposleni v enoti Gorenje Varovanje želimo, da bo sistem vodenja kakovosti s končno potrditvijo in pridobitve certifikata prinesel novo rast, boljšo uspešnost in učinkovitost v enoto Gorenje Varovanje. Keywords: KLJUČNE BESEDE: Celovito obvladovanje kakovosti, Slovenski inštitut za standardizacijo, evropska organizacija za standardizacijo, Sistem ravnanja z okoljem, Poslovnik kakovosti Published in DKUM: 06.05.2011; Views: 2905; Downloads: 258 Full text (1,04 MB) |
6. PRENOVA POSLOVNIKA KAKOVOSTI PO STANDARDU ISO 9001:2000 V PODJETJU APO VIZIJA D.O.O.Petra Kalteneker, 2010, undergraduate thesis Abstract: Sistem vodenja kakovosti je s svojim udejanjanjem v standardu ISO 9001:2000 učinkovito orodje managementa. Ta standard se je osredotočil na odjemalca, vodenje, udeležbo zaposlenih, procesni pristop, sistemski pristop, nenehno izboljševanje, stvarni pristop k odločanju in medsebojno koristen odnos z dobaviteljem.
V pričujoči diplomski nalogi predstavljam Poslovnik kakovosti, ki je zaradi širitve podjetja na več samostojnih poslovnih enot potreben korenite prenove, da bo sistem še vedno deloval kot eno. Potrebno je na novo definirati cilje in naloge vseh udeleženih v poslovnem procesu. Zajeti moramo vse definirane operativne postopke, navodila, kriterije in odgovornosti za delo v vseh fazah poslovnega procesa v podjetju Apo vizija d.o.o..
Tudi v računovodski dejavnosti je na trgu velika konkurenca. Potrebno je spremljati zahteve trga in poslovnega okolja, se nenehno izboljševati na vseh področjih poslovanja, da bi podjetje lahko ostalo konkurenčno.
Cilj naloge je torej prenova obstoječega Poslovnika kakovosti in prilagoditev na novo poslovanje. Predstavila bom posamezne poslovne procese in odgovornosti vseh, ki sodelujejo v tem poslovnem procesu. Definirala bom odgovornosti vodstva in vseh zaposlenih. Na koncu je vedno najbolj pomemben kupec, da je le-ta zadovoljen z opravljenimi storitvami. Če bo sistem potekal tako, kot ga bomo zastavili bodo kakovostne storitve opravljene hitreje, prihranili bomo na času, s tem povečali število strank in pripomogli k donosnosti ter dobremu imenu podjetja.
Izvedla sem analizo o zadovoljstvu naših kupcev na osnovi poslane ankete. Rezultati so zadovoljivi, najbolj pomembno je, da nam stranke popolnoma zaupajo.
Vse kar mora podjetje storiti, če želi uspeti, je to, da si vsi zaposleni vzamejo čas za razumevanje filozofije kakovosti, da poučijo o tem druge in da vztrajajo pri prepričevanju, kajti sodelavce je potrebno za kakovost pridobiti in ne prisiliti. Keywords: Poslovnik kakovost, Sistem vodenja kakovosti, Standard ISO 9001:2000, Obvladovanje kakovosti Published in DKUM: 10.06.2010; Views: 3967; Downloads: 371 Full text (413,38 KB) |
7. |
8. |
9. |
10. |