| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Pomen osebne urejenosti v organizacijah in poslovnih sistemih
Laura Katarina Jularić, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Osebna urejenost je močan in prepričljiv neverbalni komunikator. Ljudje smo pristranski in zato v organizacijah, poslovnih sistemih ter izven njih vedno raje sodelujemo oziroma pri izbiri sodelavcev subjektivno upoštevamo, kdo nam je všeč bolj in kdo manj. Obravnavamo ter raziskujemo, da ljudje osebni urejenosti v organizacijah in poslovnih sistemih ne pripisujejo velikega pomena. Delo sestavlja teoretični in praktični del. Prikazali smo pomen in vpliv osebne urejenosti v organizacijah in poslovnih sistemih, preučili smo prednosti osebne urejenosti in obravnavali vpliv osebne urejenosti, ločeno za poslovne moške in ženske. Podatke, potrebne za raziskavo, smo pridobili s pomočjo anonimnega anketnega vprašalnika. Na podlagi vzorca smo izvedli analize v statističnemu programu SPSS in izračunali korelacije ter povprečja. Ugotovili smo, da osebna urejenost, ne glede na delovno mesto, pusti večji in boljši vtis profesionalnosti v organizacijah in poslovnih sistemih. Vsekakor ni treba ustrezati kakšnemu nemogočemu lepotnemu in modnemu standardu. Pokazati je treba, da nam je mar za svoj poslovni videz in da skrbimo za osebno urejenost ter higieno in organiziranost svojega delovnega mesta. Ti elementi in kriteriji morajo biti del delovne obveznosti posameznika in ne samo osebna odločitev.
Keywords: Osebna urejenost, poslovni videz, organiziranost in čistoča delovnega mesta
Published: 02.11.2020; Views: 132; Downloads: 29
.pdf Full text (912,00 KB)

2.
KULTURA POSLOVNEGA VIDEZA KOT POMEMBEN NAČIN NEVERBALNEGA KOMUNICIRANJA
Sabina Remar, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Že prvih nekaj sekund srečanja med dvema poslovnima subjektoma ali med delodajalcem in kandidatom za službo je lahko usodnih. Kljub lahko dostopnim informacijam poslovni subjekti nemalokrat pozabljajo, kako pomemben je ustrezen poslovni videz in da le-ta bistveno vpliva na prepričljivost posameznika. Položaju primeren zunanji videz je dobra naložba, saj z njim vplivamo na vtis, ki si ga drugi ustvarijo o nas. Primeren zunanji videz in urejenost pa seveda ne moreta nadomestiti primanjkljaja sposobnosti in znanj, vsekakor pa poudarita videz profesionalnosti. Namen diplomske naloge je raziskati področje kulture poslovnega videza in pomembnost le-te po mnenju zaposlenih v točno določenem podjetju. v teoretičnem delu smo se osredotočili predvsem na štiri pomembne sloge poslovnega oblačenja in na podlagi tega izvedli raziskavo ter priporočila za obravnavano podjetje. Odločili smo se za podjetje T-2, d.o.o., to je družba za ustvarjanje, razvoj in trženje elektronskih komunikacij in opreme. V diplomski nalogi smo za pridobitev podatkov o trenutnem stanju kulture poslovnega videza v obravnavanem podjetju in odnosu njihovih zaposlenih do neverbalnega komuniciranja uporabili metodo anketiranja in sicer s pomočjo anketnega vprašalnika. Vprašalnik obsega splošni del, kjer smo anketirance vprašali o splošnih podatkih: spolu, starosti in doseženi izobrazbi. V drugem delu vprašalnika pa smo anketirancem postavili konkretna vprašanja o neverbalni komunikaciji, predvsem v zvezi s poslovnim zunanjim videzom in njegovem pomenu v poslovnem svetu. Prejete odgovore smo grafično prikazali. Upoštevajoč rezultate smo prišli do ugotovitve, da ima neverbalna komunikacija zelo pomembno vlogo v poslovnem svetu. V obravnavanem podjetju se zaposleni v veliki večini zavedajo te pomembnosti in se želijo še bolj izobraziti na tem področju, saj so v večini mnenja, da je v njihovem podjetju prisotno osnovno do srednje poznavanje pravil poslovnega videza. Zato smo na podlagi že obstoječe strokovne literature in dobljenih rezultatov ankete oblikovali priporočila v obliki kodeksa poslovnega videza za obravnavano podjetje. Na ta način bomo pripomogli k izboljšanju kulture poslovnega videza v samem podjetju.
Keywords: neverbalna komunikacija, poslovni videz, slogi poslovnega oblačenja, kodeks poslovnega videza
Published: 06.10.2016; Views: 874; Downloads: 145
.pdf Full text (908,05 KB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica