| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 63
First pagePrevious page1234567Next pageLast page
1.
FINANČNE POMOČI PRI USTANAVLJANJU MALIH IN SREDNJIH PODJETIJ
Maja Maučec, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Malo in srednje veliko podjetje je tisto, ki ima majhen delež na trgu, lastniki ga vodijo na oseben način in ni del nobenega večjega podjetja. Pravni obliki takih podjetij sta družba z omejeno odgovornostjo (d.o.o.) in samostojni podjetnik (s.p.). Kakor ostala podjetja, tudi mala in srednje velika podjetja potrebujejo finančno pomoč. Razne pomoči se lahko pridobijo na državni, regionalni in lokalni ravni. Malim in srednje velikim podjetjem daje veliko pozornosti tudi Evropska unija, ki s posebnimi programi spodbuja nastanek in razvoj teh podjetij, Slovenski podjetniški sklad pa jim preko garancijske sheme zagotavlja zavarovanja v obliki garancij. Poslovni angeli so posamezniki, ki vlagajo v novonastala podjetja. Pripravljeni so sprejeti večja tveganja in posledično zahtevajo nadpovprečne donose. Zelo so dobrodošli v začetnih fazah razvoja podjetja, kadar banke še niso pripravljene financirati. Malim in srednje velikim podjetjem nudijo pomoč Slovenski podjetniški sklad, SPIRIT Slovenija, JEREMIE in poslovni angeli. Evropska unija pa nudi pomoč preko kohezijske politike. Med letoma 2014-2020 je na razpolago do 366,8 milijarde evrov za naložbe v evropske regije, mesta in gospodarstvo. V diplomskem seminarju smo raziskali vlogo MSP v Sloveniji in svetu, predstavili politiko državnih pomoči, ki je v skladu s pravili v okviru EU, ter v zvezi s tem institucije in programe, ki so najpomembnejši pri financiranju.
Keywords: Mala in srednja podjetja, finančne pomoči, država, Evropska unija, poslovni angeli, institucije ter programi
Published: 07.09.2016; Views: 538; Downloads: 34
.pdf Full text (1,47 MB)

2.
ALTERNATIVNE REŠITVE OB UPORABI PROGRAMOV ZA BLOKIRANJE SPLETNIH OGLASOV
Gregor Voršič, 2015, undergraduate thesis

Abstract: V sklopu diplomske naloge smo opisali različne načine spletnega oglaševanja in analizirali delovanje spletnih oglaševalskih agencij z vidika spletnih založnikov. Primerjali in opisali smo različne poslovne modele spletnih strani. Razložili smo, kako delujejo programi za blokiranje spletnih oglasov, kakšne so posledice uporabe teh programov in raziskali alternativne rešitve za spletne založnike. V praktičnem delu smo izdelali aplikacijo, ki prepozna uporabo takšnih programov in prikaže alternativne oglase na spletnih straneh.
Keywords: spletno oglaševanje, programi za blokiranje oglasov, poslovni modeli spletnih strani, PHP, jQuery
Published: 08.12.2015; Views: 499; Downloads: 66
.pdf Full text (2,40 MB)

3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Search done in 1.32 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica