1.
Poslovni potenciali informacijske rešitve crmMaja Vulević, 2019, master's thesis
Abstract: Živimo v času, ko se poslovno okolje nenehno spreminja kot posledica tehnološkega razvoja in spreminjajočih se zahtev tako kupcev kot poslovnih partnerjev. Po pojavu gospodarske krize so podjetja še bolj prisiljena v iskanje novih načinov zadovoljevanja obstoječih in iskanje novih strank, ki jim zgolj kakovost izdelkov ni več dovolj. Podjetja so se začela zavedati pomena upravljanja odnosov s strankami (v nadaljevanju CRM) ter njegovega učinka na celotno poslovanje podjetja. Gre za rešitev, orodje oziroma strategijo poslovanja podjetja, ki je podprta z informacijskimi rešitvami in se odredotoča na odnose s strankami ter z njimi povezane poslovne procese. Z namenom prilagajanja na hitro spreminjajoči se trg in zagotavljanje poslovne uspešnosti v prihodnje, je za podjetje ključnega pomena. Prilagaja se, sledi trendom in potrebam, ki jih narekuje poslovno okolje. Če želimo čim bolj spoznati naše kupce in z njimi dolgoročno negovati dobre odnose, je edina rešitev uvedba sistema CRM. S temo želimo izpolniti predvsem dva cilja: zadržati želimo čim več dobičkonosnih strank ter spoznati razvoj že pridobljenih strank preko poznavanja njenih potreb in želja. Pridobivanje strank je težko, še posebej na razvitih trgih, zato je zadovoljen kupec tisti, ki se nenehno vrača in nam sledi.
CRM je sodobna marketinška miselnost, nova informacijska rešitev, ki ima ob pravilni in natančni uporabi velike zasluge za povečanje uspešnosti podjetja. CRM ni le informacijska rešitev, je nekaj več, saj lahko njegova prisotnost ključno spremeni poslovne procese v organizaciji in naravo dela zaposlenih. Vse več podjetij se zaveda, da je zadovoljna stranka tista, ki ustvarja dobiček podjetja in lahko pomaga pridobiti nove stranke. CRM rešitev nam tako pomaga ustvarjati bazo strank in nas spodbuja k nadaljnim marketinškim aktivnostim.
Uvedba CRM rešitve v podjetje predstavlja velik poslovni izziv, saj so zanjo potrebne velike spremembe v naravi dela organizacije, poslovnih procesih, pridobivanju, analiziranju in hranjenju podatkov ,… Sistem CRM lahko postane poslovna prednost določenega podjetja samo takrat, ko se to izogne vsem potencialnim pastem, slabostim in nevarnostim, ki se lahko pojavijo pri uvedbi rešitve z izbrano metodologijo.
Keywords: CRM, upravljanje odnosov s strankami, marketing, informacijske rešitve, SWOT analiza CRM, poslovni potenciali rešitve CRM, primeri dobrih praks uvedbe CRM rešitve, Metodologija Sure Step, Microsoft Dynamics CRM.
Published in DKUM: 18.03.2019; Views: 1710; Downloads: 212
Full text (2,54 MB)