| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 67
First pagePrevious page1234567Next pageLast page
1.
2.
PRENOVA NABAVNEGA PROCESA V PODJETJU KNOW – HOW D.O.O.
Monika Zajc, 2014, bachelor thesis/paper

Abstract: Predmet obravnave diplomskega dela je prenova nabavnega procesa v trgovskem podjetju Know-how d. o. o. Diplomsko delo je sestavljeno iz uvoda ter teoretičnega in praktičnega dela. V uvodu je opredeljeno področje, ki je predmet raziskave, namen in cilji prenove. S pomočjo strokovne literature smo opredelili glavne pojme nabave, kot so opredelitev nabave, vloga, cilji in strategije nabave. Posebno poglavje je namenjeno procesu nabave, kjer ključno področje predstavlja izbira dobaviteljev. Temeljna naloga nabave je oskrbovati podjetje z blagom pod najugodnejšimi pogoji, ki ga potrebuje za delovanje in izvajanje osnovnih dejavnosti. Teorijo nabavnega poslovanja smo dopolnili s konkretnimi primeri iz prakse. Gre za analizo nabavnega procesa v podjetju Know-how d. o. o. Ugotovili smo, da je podjetje Know-how d. o. o. uspešno, saj sodeluje s številnimi uspešnimi slovenskimi podjetji. Podjetje namenja največ pozornosti nabavi blaga na Kitajskem. Končni uspeh podjetja je odvisen od usklajenosti vseh procesov v podjetju, z nabavo na začetku. Ta s strateškim delovanjem v procesu zagotavlja konkurenčno prednost na slovenskem trgu. Predlagali smo nekatere rešitve za izboljšanje nabavnega procesa v podjetju.
Keywords: ‒ prenova nabavnega procesa, ‒ izbor dobaviteljev, ‒ odnosi z dobavitelji, ‒ kulturne razlike, ‒ poslovni odnosi med narodi.
Published in DKUM: 28.01.2015; Views: 2282; Downloads: 71
.pdf Full text (2,84 MB)

3.
DRUŽINSKI ODNOSI KOT RAZVOJNI DEJAVNIK DRUŽINSKEGA PODJETJA
Katja Debeljak, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Tema diplomskega seminarja so družinski odnosi kot razvojni dejavnik družinskega podjetja. V prvem delu smo predstavili različne definicije družinskega podjetja, saj uradna definicija ne obstaja. Predstavili smo temeljne značilnosti družinskega podjetja in pa razlike med družinskimi in nedružinskimi podjetji. Pozornost smo namenili tudi prednostim in slabostim družinskih podjetij. Predstavili smo rezultate nekaterih raziskav in ugotovili, da so družinska podjetja v Sloveniji zelo pomembna in da predstavljajo velik delež vseh podjetij. Izpostavili smo nekatera znana uspešna slovenska podjetja in njihovo panogo. Bistvo diplomskega seminarja predstavljajo družinski odnosi. Proučili smo osebe, ki so prisotne v družinskem podjetju, vrste družinskih odnosov, vzroke za nastanek konfliktov in možne načine reševanja le teh. Predstavili smo tudi profil moškega podjetnika in profil ženske podjetnice. Opredelili smo tudi pojem nasledstva, nasledstvene možnosti, opisali nasledstvo kot proces in ovire za planiranje nasledstva. Predstavili smo tudi družinsko podjetje Sveča d.o.o. iz Vidma pri Ptuju in proučili družinske odnose ter problem nasledstva. Izbirali so namreč med dvema sinovoma, vendar so prehod v drugo generacijo rešili s pogovorom o željah posameznika in tako izbrali primernejšega naslednika.
Keywords: družinska podjetja, poslovni sistem, družinski sistem, družinski odnosi, konflikti, nasledstvo
Published in DKUM: 05.11.2013; Views: 1924; Downloads: 220
.pdf Full text (1,31 MB)

4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Search done in 0.31 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica