1. Key customers : how to manage them profitablyMalcolm McDonald, Beth Rogers, Diana Woodburn, 2000, higher education textbook Keywords: potrošnik, zadovoljstvo, strategija trženja, trg, marketing, trženje, komercialno poslovanje, management, uspešnost poslovanja, vodstveno računovodstvo, kupci, ponudba, spremembe, perspektive, kritika, strategija, uporabniki, tržno planiranje, organiziranost, pospeševanje prodaje, poslovno sodelovanje, poslovni proces, partnerstvo, poslovni odnosi, vrednotenje, meritve, dobiček, donos, verige, management, manager, računovodske informacije, vodenje, predvidevanje, prihodnost, cilj, sposobnosti, učbeniki, priročniki, primeri, case study Published in DKUM: 10.07.2015; Views: 1317; Downloads: 81 Link to full text |
2. PRENOVA NABAVNEGA PROCESA V PODJETJU KNOW – HOW D.O.O.Monika Zajc, 2014, bachelor thesis/paper Abstract: Predmet obravnave diplomskega dela je prenova nabavnega procesa v trgovskem podjetju Know-how d. o. o. Diplomsko delo je sestavljeno iz uvoda ter teoretičnega in praktičnega dela. V uvodu je opredeljeno področje, ki je predmet raziskave, namen in cilji prenove. S pomočjo strokovne literature smo opredelili glavne pojme nabave, kot so opredelitev nabave, vloga, cilji in strategije nabave. Posebno poglavje je namenjeno procesu nabave, kjer ključno področje predstavlja izbira dobaviteljev. Temeljna naloga nabave je oskrbovati podjetje z blagom pod najugodnejšimi pogoji, ki ga potrebuje za delovanje in izvajanje osnovnih dejavnosti. Teorijo nabavnega poslovanja smo dopolnili s konkretnimi primeri iz prakse. Gre za analizo nabavnega procesa v podjetju Know-how d. o. o. Ugotovili smo, da je podjetje Know-how d. o. o. uspešno, saj sodeluje s številnimi uspešnimi slovenskimi podjetji. Podjetje namenja največ pozornosti nabavi blaga na Kitajskem. Končni uspeh podjetja je odvisen od usklajenosti vseh procesov v podjetju, z nabavo na začetku. Ta s strateškim delovanjem v procesu zagotavlja konkurenčno prednost na slovenskem trgu. Predlagali smo nekatere rešitve za izboljšanje nabavnega procesa v podjetju. Keywords: ‒ prenova nabavnega procesa, ‒ izbor dobaviteljev, ‒ odnosi z dobavitelji, ‒ kulturne razlike, ‒ poslovni odnosi med narodi. Published in DKUM: 28.01.2015; Views: 2282; Downloads: 71 Full text (2,84 MB) |
3. DRUŽINSKI ODNOSI KOT RAZVOJNI DEJAVNIK DRUŽINSKEGA PODJETJAKatja Debeljak, 2013, undergraduate thesis Abstract: Tema diplomskega seminarja so družinski odnosi kot razvojni dejavnik družinskega podjetja. V prvem delu smo predstavili različne definicije družinskega podjetja, saj uradna definicija ne obstaja. Predstavili smo temeljne značilnosti družinskega podjetja in pa razlike med družinskimi in nedružinskimi podjetji. Pozornost smo namenili tudi prednostim in slabostim družinskih podjetij. Predstavili smo rezultate nekaterih raziskav in ugotovili, da so družinska podjetja v Sloveniji zelo pomembna in da predstavljajo velik delež vseh podjetij. Izpostavili smo nekatera znana uspešna slovenska podjetja in njihovo panogo.
Bistvo diplomskega seminarja predstavljajo družinski odnosi. Proučili smo osebe, ki so prisotne v družinskem podjetju, vrste družinskih odnosov, vzroke za nastanek konfliktov in možne načine reševanja le teh. Predstavili smo tudi profil moškega podjetnika in profil ženske podjetnice. Opredelili smo tudi pojem nasledstva, nasledstvene možnosti, opisali nasledstvo kot proces in ovire za planiranje nasledstva.
Predstavili smo tudi družinsko podjetje Sveča d.o.o. iz Vidma pri Ptuju in proučili družinske odnose ter problem nasledstva. Izbirali so namreč med dvema sinovoma, vendar so prehod v drugo generacijo rešili s pogovorom o željah posameznika in tako izbrali primernejšega naslednika. Keywords: družinska podjetja, poslovni sistem, družinski sistem, družinski odnosi, konflikti, nasledstvo Published in DKUM: 05.11.2013; Views: 1924; Downloads: 220 Full text (1,31 MB) |
4. Kiss, bow, or shake hands : how to do business in sixty countriesTerri Morrison, Wayne A. Conaway, George A. Borden, manual Keywords: mednarodno poslovanje, mednarodni ekonomski odnosi, globalizacija, poslovno okolje, svet, dežele, poslovna pogajanja, kultura, pogajanje, poslovno sodelovanje, mednarodna trgovina, poslovna etika, medkulturna komunikacija, poslovni razgovori, vedenje, informacije, poslovna psihologija, komuniciranje, mednarodno podjetje, vodiči, pravila, pregledi Published in DKUM: 06.06.2012; Views: 1708; Downloads: 107 Link to full text |
5. Leadership : life energy lecturesBoris VeneKeywords: videokasete, videoposnetek, vodenje, management, poslovodni delavci, manager, poslovna psihologija, komuniciranje, orodja, predstava, interakcije, motiviranje, medosebni odnosi, psihološki nasveti, psihologija osebnosti, organizacijski sistemi, podjetje, uspešnost poslovanja, strokovnjaki, izvršilni postopek, upravljanje, reševanje problemov, prednost, poslovni proces, poslovni rezultati, podpora, spremembe, poslovne odločitve, primeri, case study Published in DKUM: 01.06.2012; Views: 1487; Downloads: 49 Link to full text |
6. Komunikacija & retorika : life energy lecturesBoris VeneKeywords: videokasete, videoposnetek, komuniciranje, orodja, predstava, interakcije, motiviranje, medosebni odnosi, psihološki nasveti, psihologija osebnosti, govorništvo, retorika, management, organizacijski sistemi, podjetje, uspešnost poslovanja, poslovodni delavci, strokovnjaki, izvršilni postopek, upravljanje, reševanje problemov, konkurenčnost, prednost, poslovni proces, poslovni rezultati, podpora, spremembe, poslovne odločitve, primeri, case study Published in DKUM: 01.06.2012; Views: 1781; Downloads: 75 Link to full text |
7. Uporabnost severnoirskega modela za internacionalizacijo malih in srednjih podjetij v Sloveniji : magistrsko deloTanja Sedej, 2006, master's thesis Keywords: internacionalizacija, modeli, mala podjetja, srednja podjetja, uporabniki, Irska, Slovenija, Evropska unija, prilagajanje, strategija, mednarodno gospodarstvo, finančna sredstva, mednarodno poslovanje, poslovno okolje, promocija, izvoz, mednarodne primerjave, povezanost, lastnina, podjetje, interakcije, značilnosti, trg, mednarodni trg, oblikovanje, poslovni odnosi, poslovno sodelovanje, globalizacija, mednarodno sodelovanje, politika podjetja Published in DKUM: 30.05.2012; Views: 1829; Downloads: 89 Full text (1,02 MB) |
8. Načrt komuniciranja občine Laško z občani : diplomsko deloMojca Medved Bevk, 2007, undergraduate thesis Keywords: občine, javna uprava, upravna dejavnost, komuniciranje, planiranje, aktivnosti, organizacijske strukture, operativni plani, karakteristike, državna uprava, predstava, Slovenija, kadri, zaposlenost, vedenje, odnosi z javnostjo, reševanje problemov, poslovni razgovori, delovno mesto, naloge, organiziranost, cilj, uporabniki, potrebe, državni organi, uspešnost poslovanja, učinkovitost, javne službe, lokalna uprava, lokalna samouprava Published in DKUM: 30.05.2012; Views: 1712; Downloads: 74 Full text (375,23 KB) |
9. Nabavno poslovanje v proizvodnem podjetju Proavto d.o.o. Koper : diplomsko deloTeja Perenič, 2007, undergraduate thesis Keywords: dobava, postopki, dobavitelji, poslovni odnosi, oblikovanje, odločanje, vrednotenje, merila, ocenjevanje, proizvodnja, podjetje, partnerstvo, nabava, just-in-time, JIT, povezanost, avtomobilska industrija, analiza, analiza poslovanja, nabavna politika, potrebe, oskrba, panoge dejavnosti, mednarodno poslovanje, predstava, organiziranost, Slovenija, Hrvatska, Italija Published in DKUM: 30.05.2012; Views: 2026; Downloads: 87 Full text (509,91 KB) |
10. Manager in vodenje podjetja : diplomsko deloKatja Kostrevc, 2007, undergraduate thesis Keywords: manager, stilistika, učinkovitost, osebnost, psihologija osebnosti, modeli, vodenje, management, motiviranje, medosebni odnosi, poslovodni delavci, poslovne funkcije, podjetje, srednja podjetja, delovne skupine, razvoj, praksa, sposobnosti, teamsko delo, orodja, sestanki, interakcije, strategija, tehnika, komuniciranje, celovita kvaliteta, poslovni proces, podpora Published in DKUM: 30.05.2012; Views: 2002; Downloads: 66 Full text (694,49 KB) |