| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 59
First pagePrevious page123456Next pageLast page
1.
Postopek posodobitve kmetije s pomočjo nepovratnih sredstev iz javnega razpisa
Tea Baklan, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V delu smo se osredotočali na prikaz in izvedbo praktičnega primera posodobitve kmetije skozi nepovratna sredstva iz javnega razpisa za podporo naložbam v kmetijska gospodarstva. Prav tako pa smo želeli ugotoviti, ali je za uspešno kandidaturo potrebna pomoč strokovnjakov. V prvem delu smo na kratko predstavili slovenski Program razvoja podeželja 2014–2020 ter ukrepe, ki se v sklopu le-tega izvajajo. Nato smo opisali postopek pridobitve nepovratnih sredstev. Tega smo izdelali na podlagi naložbe kmetije v izgradnjo dvorišča, krmilnice, silosa in novega hleva za prosto rejo krav molznic z novim molznim strojem ter ostalo opremo. Začeli smo z opisom priprave vloge ter njene obravnave, nadaljevali pa s prošnjami za spremembe in z vlaganjem zahtevkov za izplačilo sredstev. Znotraj vloge smo izdelali poslovni načrt kmetije. Ta zajema opis kmetije in naložbe, analizo trga in dejavnosti, pregled konkurence in trženja ter izdelavo finančne analize vpliva naložbe. Analizo smo izdelali s pomočjo statističnih podatkov. Z rezultati iz bilance stanja in uspeha, ekonomskega toka ter finančnih kazalnikov, kot so neto sedanja vrednost naložbe, interna stopnja donosnosti ter ekonomski učinek javnih sredstev, smo predstavili smiselnost naložbe. Na koncu smo na primeru kmetije opisali obveznosti po zadnjem izplačilu sredstev. Na podlagi izračunanih kazalnikov iz finančne analize smo prišli do ugotovitve, da se naložba kmetije splača. Prav tako pa, da je zanjo najverjetneje potrebna pomoč poslovnih svetovalcev oziroma drugih oseb, ki so kvalificirane za izdelavo vlog in zahtevkov za javne razpise. Vidimo, da njihova pomoč zniža možnost za napake pri izdelavi vloge za pridobivanje nepovratnih sredstev, hkrati pa zviša možnost za končni uspeh kandidature kmetije na razpisu.
Keywords: Program razvoja podeželja 2014–2020, poslovni načrt, finančna analiza, javni razpis, posodobitev kmetije
Published: 21.10.2020; Views: 277; Downloads: 43
.pdf Full text (3,25 MB)
This document has many files! More...

2.
Vpliv poslovnega načrta na prodajo blagovne znamke capra
Tim Kolar, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Moda že sto let vpliva na naše življenje in je postala simbol statusa, pripadnosti ali nasprotovanju nečemu. Vsak dan se odločimo, da se bomo oblekli na določen način in s tem pošiljali sporočila tistim, ki nas obdajajo, o tem, kdo smo in kako želimo, da nas vidijo drugi. Vsaka blagovna znamka v industriji nam pomaga pri izbiri kosa oblačil in čeprav mislimo, da smo mi tisti, ki izbiramo, kaj bomo kupili ali oblekli, je to res le do določene mere. Večinoma na nas vplivajo trendi, ki so bili določeni za nas mesece ali celo leta, preden izdelek pride v trgovino. Tema diplomskega projekt je poslovni načrt nove modne znamke v Sloveniji. Cilj blagovne znamke je združiti oblikovanje, udobje, trajnostne materiale in etično delo. Pregled literature za diplosmki projekt vključuje razpoložljive podatke o poslovnem načrtu, modnem trgu mode za moške in žensk in razvoju spletnega nakupovanja. Pregledani podatki so jasno povedali, da trajnostna moda povečuje svoj vpliv na prebivalstvo, zlasti med mlajšimi generacijami. Poslovni načrt je bil zasnovan z namenom lansiranja blagovne znamke v Sloveniji v začetku leta 2021, oblikovanja blagovne znamke in hkrati promocije na mednarodnih trgih kakovostnih oblačil, izdelanih v Sloveniji.
Keywords: poslovni načrt, modna znamka, spletna trgovina, razvoj blagovne znamke
Published: 14.10.2020; Views: 243; Downloads: 47
.pdf Full text (538,45 KB)

3.
Poslovni načrt za podjetje Agrar servis
Ana Dimic-Martinovič, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Poslovni načrt predstavlja osnovo za poslovanje podjetja. S poslovnim načrtom razvijemo temeljne namene in cilje, določimo strategije in taktike doseganja ciljev, ugotovimo ali je ideja izvedljiva in analiziramo trg. Poslovno načrtovanje je priprava za uresničevanje prepoznane poslovne priložnosti. Potrebno je vključiti inovativnost, obvladovanje tveganj, negotovost. V teoretičnem delu smo predstavili pojme podjetništvo, podjetnik in podjetniški proces. Pregledali smo katere lastnosti mora imeti podjetnik, če želi biti uspešen. Predstavili smo kaj sploh je poslovno načrtovanje nato pa podrobno opisali poslovni načrt. Dotaknili smo se tudi kaj vse mora poslovni načrt vsebovat in kaj so njegove bistvene sestavine. Opisali smo kakšne so prednosti, če podjetje izdela poslovni načrt za podjetje. Raziskava je potekala v partnerjevem podjetju Agrar servis,, popravila kmetijske mehanizacije Matej Pečar s. p. (v nadaljevanju: Agrar servis). V tem delu smo z intervjuji lastnika in treh strank ugotavljali kakšno je zadovoljstvo, prepoznavnost podjetja, povpraševanje, pričakovanje in odzivnost po storitvah s strani podjetja in s strani strank po mnenju intervjuvancev. Z analizo njihovih odgovorov smo odgovorili na zastavljena raziskovalna vprašanja. Zanimali so nas razlogi za ustanovitev podjetja, njegovo trenutno stanje na trgu in načrti za prihodnost. Ugotovili smo da je mlado podjetje dobro situirano na trgu. Prepoznavnosti in povpraševanje sta glede na to, da je podjetje novo kar visoka. Potrdili smo tudi dejstvo da je usklajevanje med podjetjem in družinskim življenjem zelo težko in velikokrat naporno. Moramo se zavedati, da podjetje, ki je ravno pričelo s poslovanjem se težje prebija na trgu, kot podjetja, ki so že dolgo ustanovljena. Odgovori intervjuvancev so pokazali, da so vsi zadovoljni s storitvami in da bodo v prihodnje s podjetjem Agrar servis sodelovali. Še posebej so poudarili, da ima podjetje ustrezno znanje, hiter odziv, je zanesljivo in odgovorno. Intervjuvanci menijo, da podjetje Agrar servis zaenkrat zadovoljuje njihove potrebe in, da si tudi v prihodnje želijo sodelovati s podjetjem Agrar servis. Podjetje daje velik poudarek na kvalitetno opravljene storitve, trudi se za svoj ugled in prepoznavnost. Njihova skrb za konkurenčnost je stalna, kar potrjuje konstantno dodajanje novih pripomočkov in spodbujanje kreativnega in inovativnega razmišljanja. Ugotovili smo, da so za uspeh mladega podjetja izrednega pomena lastnosti podjetnika. Lastnik podjetja pravi, da ga veliko naučijo izkušnje s strankami in novi izzivi.
Keywords: poslovni načrt, poslovna ideja, mlado podjetje, samozaposlitev, razvoj dejavnosti
Published: 15.01.2020; Views: 578; Downloads: 92
.pdf Full text (824,12 KB)

4.
Poslovni načrt za podjetje Ulashes
Ula Vidmar, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: Diplomsko delo je poslovni načrt ustanovitve podjetja Ulashes, s. p. Dejavnost družbe obsega izvajanje storitve podaljšanja trepalnic. Na podlagi teoretičnih izhodišč so obravnavani ustanovitev ter razvoj in nadaljnja rast podjetja, modeli in strategije rasti podjetja ter tveganja za podjetje. Predstavljeni so podjetje, panoga, v kateri posluje, tržna raziskava in tržne strategije, plan prodaje, nato sledi predstavitev razvoja storitve in možnosti razvoja v prihodnosti, potrebna infrastruktura, kadri in organizacija, tveganja in možne rešitve. V zaključnem delu so terminski načrt in finančne projekcije za realizacijo načrtovanega posla. Podjetnica bo v ustanovitev in razvoj podjetja vložila lastna finančna sredstva. Neodvisnost od kreditov oziroma bank bo poslovna priložnost podjetja za nadaljnjo rast. Podjetje se bo tržilo predvsem preko socialnih medijev in raznih prireditev in sejmov. Podjetnica bo izvajala eno storitev. To storitev bo izvajala kakovostno ter bo veliko vložila v izobraževanja in nova znanja na tem področju. Na podlagi analize panoge in tržne raziskave smo izdelali finančne projekcije poslovanja podjetja v naslednjih petih letih. Podjetje bo začelo poslovati v letu 2019. Dobiček bo dosegalo od prvega leta poslovanja. Povprečna donosnost podjetnikovega kapitala bo v tem obdobju 49 odstotkov in povprečna donosnost sredstev bo tudi 49 odstotkov. Finančne projekcije izkazujejo, da bo podjetje učinkovito uporabljalo vložena sredstva in bo sposobno ustvarjati premoženje s. p.-ja.
Keywords: Poslovni načrt, novo podjetje, osebne storitve in poslovna priložnost.  
Published: 10.01.2019; Views: 978; Downloads: 166
.pdf Full text (1,18 MB)

5.
Poslovni model za ustanovitev podjetja na področju ekoloških penin
Urška Horvat, 2018, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je predstavljena priprava poslovnega modela za proizvodnjo in prodajo ekološke penine iz samorodnic. Na podlagi raziskave slovenskega tržišča smo presenečeno ugotovili, da takšen proizvod ne obstaja, zato menimo, da bi lahko ustvarili odlično tržno nišo.
Keywords: Vitko podjetništvo, poslovni model, poslovni načrt, poslovna ideja, ekološke penine.
Published: 23.10.2018; Views: 752; Downloads: 147
.pdf Full text (1,78 MB)

6.
Vzpostavitev spletne trgovine z oblačili večjih konfekcijskih številk
Tina Potisk, 2018, master's thesis

Abstract: Osrednji cij naloge je preverjanje poslovne ideje vzpostavitve spletne trgovine z oblačili večjih konfekcijskh številk. S tem namenom je v osredju izdelava poslovnega načrta, ki bi zajemal vse pomembne točke za vzpostavitev podjetja. V prvem koraku smo opravili raziskavo trga s pomočjo anketnega vprašalnika na vzorcu 527 anketirancev (95 % žensk) s povprečno starostjo 35,5 let, pri čemer smo večji del vprašalnika namenili anketiracem, ki kupujejo oblačila večjih konfekcijski številk. Na podlagi rezultatov tržne raziskave in poslovnega načrta ugotavljamo, da na slovenskem trgu primanjkuje ponudbe oblačil večjih konfekcijskih številk. Prav tako ugotavljamo, da je spletna trgovina primeren način za prodajo oblačil večjih konfekcijskih številk in da nakup preko spleta omogoča zasebnost, boljše počutje in prilagodljivost kupcu. Rezultati kažejo, da je anketirancem najbolj pomemben širok nabor oziroma velika izbira oblačil. Pomembnost cene in kakovosti pa smo ocenili s podrobno oceno. Poslovni model »dropshipping« se ni pokazal kot najbolj primeren način nabave za našo poslovno idejo. Ključne prednosti podjetja so njegova majhnost, saj lahko hitro sprejemamo poslovne odločitve, se prilagajamo potrebam trga in spreminjamo strategijo glede na povratne informacije kupcev, podjetje že ima obstoječo spletno trgovino, ki uspešno posluje, zato so izkušnje v tem kontekstu pozitivna prednost. Prav tako je prednost v širokem krogu potencialnih strank, saj je žensk, ki nosijo oblačila v velikosti L (42) ali večje, v Sloveniji veliko. Slabosti podjetja so predvsem v nerazpoznavnsti na trgu, veliki konkurenci, možnosti večjega števila reklamacij in drugimi začetniškimi težavami, za katere pa smo poiskali možne rešitve. Ugotavljamo, da ima podjetje oziroma spletna trgovina z oblačili večjih konfekcijskih številk dobro priložnost, da kot manšje podjetje vstopi na trg in se uveljavi kot zaupanja vredna spletna trgovina.Temeljno hipotezo naloge, ki pravi »Poslovna ideja vzpostavitve spletne trgovine z oblačili večjih konfekcijskih številk je primerna za slovenski trg in potencialno uspešna«, lahko potrdimo.
Keywords: poslovni načrt, tržna raziskava, spletna trgovina, oblačila večjih konfekcijskih številk
Published: 22.10.2018; Views: 829; Downloads: 112
.pdf Full text (895,52 KB)

7.
Poslovni načrt podjetja organics nutrients
Aleš Kujavec, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: Diplomsko delo predstavlja poslovni načrt podjetja, ki smo ga ustanovili v času študija na Fakulteti za logistiko v Celju. V diplomskem delu smo uporabili znanje, ki smo ga pridobili med študijem. Podrobno smo preučili idejo, napisali poslovni načrt in ustanovili podjetje. V nadaljevanju bomo spoznali, kako se podjetje spopada z različnimi priložnostmi, nevarnostmi, kakšna je vizija podjetja in kaj so njeni cilji. Diplomsko delo je nadgradnja poslovnega načrta, s katerim smo bili leta 2017 uspešni na P2R podjetniškem razpisu za nepovratna finančna sredstva. Namen poslovnega načrta je preučiti smiselnost ustanovitve podjetja, ki se ukvarja z organskimi gnojili. Med pripravo poslovnega načrta smo naleteli na ovire, o katerih prej v podjetju sploh nismo razmišljali. Vsakemu podjetniku predlagamo, da pred ustanovitvijo podjetja napiše svoj poslovni načrt, pa čeprav zahteva precej časa in truda. S poslovnim načrtom smo dokazali, da lahko po končanem študiju začnemo svojo podjetniško pot, čeprav s tem nismo imeli izkušenj. Podjetništvo nam predstavlja izzive. Osebno pa še nam je najbolj pomembno, da se lahko ves čas učimo in nadgrajujemo svoje znanje ter rastemo tudi v mentalnem smislu.
Keywords: podjetništvo, poslovni načrt, raziskava trga, zeleni potrošniki, finančni načrt, SWOT analiza
Published: 15.10.2018; Views: 791; Downloads: 144
.pdf Full text (1,14 MB)

8.
Poslovni načrt za zagon proizvodno-tehnološkega podjetja Chatedra
Jan Mlakar, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo predstavlja poslovni načrt start-up podjetja z nazivom »Cathedra«, katerega glavni produkt bo ergonomični pisarniški stol. Problematika diplomske naloge se navezuje na tri poglavitna področja, ki vplivajo na to ali bo »start-up« podjetje uspešno oz. v kolikšni meri. Uspeh je odvisen od kupcev produktov, konkurence in aktualnosti na trgu. Na podlagi študije je v diplomski nalogi predstavljena ocena prodaje produktov podjetja v naslednjih petih letih in graf aktualnosti ergonomskega pisarniškega pohištva v svetu. S pomočjo analize je izdelana študija trženja, ki podrobno predstavlja cenovno politiko podjetja, s katero si bo podjetje zagotovilo stalno rast in tako postalo eno vodilnih podjetij na področju ergonomskih produktov v Sloveniji.
Keywords: poslovni načrt, podjetje »Chatedra«, ergonomski stol, ergonomski produkti
Published: 09.10.2018; Views: 732; Downloads: 175
.pdf Full text (987,29 KB)

9.
Poslovni načrt mikro podjetja x d.o.o. za pridobitev kredita s subvencijo obrestne mere
Gregor Ivanuša, 2017, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili poslovno načrtovanje podjetja X d. o. o. s praktičnim prikazom potrebnih kreditnih sredstev in analizo upravičenosti naložbe za pridobitev dolgoročnega kredita pri poslovni banki. Glede na to, da podjetje nima zadostnih sredstev za zavarovanje kredita, je izkoristilo možnost prijave na javni razpis Slovenskega podjetniškega sklada, ki daje garancije sklada za bančne kredite s subvencijo obrestne mere. V diplomskem delu smo se omejili na poslovno načrtovanje in razpisne pogoje Slovenskega podjetniškega sklada.
Keywords: Poslovni načrt, pridobitev dolgoročnega kredita, bančna garancija, subvencija obrestne mere, kazalniki poslovanja.
Published: 02.11.2017; Views: 818; Downloads: 178
.pdf Full text (586,23 KB)

10.
Poslovni načrt – Pasji hotel
Sandra Šterk, 2017, bachelor thesis/paper

Abstract: Hoteli za pse oz. varstvo psov je tako doma kot tudi v tujini zelo donosen posel. V Sloveniji v zadnjem času narašča povpraševanje po storitvah, namenjenih psom in njihovim lastnikom. Osveščeni lastniki hišnih ljubljenčkov od maloštevilnih slovenskih ponudnikov teh storitev običajno pričakujejo veliko več, kot trenutno lahko dobijo. Hoteli za pse v Sloveniji povsem ne dosegajo sodobnih standardov in kakovostnih storitev, ki jih v tujini lahko pričakujejo lastniki štirinožnih prijateljev. Skrbni lastniki psov, ki bi za svojega psa želeli karseda najboljšo oskrbo v času svoje odsotnosti, pri nas nimajo priložnosti, da bi ga zaupali sodobnemu hotelu za pse, ki bi njihovim hišnim ljubljenčkom zagotavljal visoke standarde pri njihovi oskrbi, storitve, ki bi si jih ti želeli in zaslužili. Kot ljubitelji živali smo se odločili, da bomo poskusili našim strankam ponuditi kakovostno ponudbo in veliko storitev na enem mestu. To nas bo razlikovalo od ostalih ponudnikov na trgu. Sprva bomo osredotočeni na ljubljansko in kranjsko regijo, saj bomo locirani v Medvodah. Mislimo, da lahko z ustrezno zagnanostjo, pozitivnostjo in kakovostnim delom pričakujemo vsakoletno rast zadovoljnih strank. Naša glavna storitev bo varstvo psov, poleg tega pa bomo ponujali še izdelke za pse (hrano, domače priboljške za pse, obleke) in frizerske storitve. Ljudje zaradi hitrega tempa življenja vedno dalj časa preživljajo v službi, zaradi tega so njihovi ljubljenčki brez primerne oskrbe. Tukaj bomo nastopili mi, saj bomo za ugodno ceno ponujali varstvo psov, razne storitve in izdelke. Pri konkurenci smo opazili, da imajo ožjo ponudbo storitev in izdelkov, pri nas pa bomo na enem mestu nudili mnogo več. Naš cilj je proučiti in raziskati dejansko realizacijo poslovnega načrta. Namen je ugotoviti priložnosti, nevarnosti, prednosti in slabosti za načrtovani pasji hotel. Po poglavjih poslovnega načrta smo podrobno proučili vsebinske vidike načrtovanega posla, od analize panoge in raziskave trga do potrebnih sredstev za realizacijo ter ocene bodoče uspešnosti poslovanja načrtovanega podjetja. V oceni poslovne ideje smo upoštevali tudi kritična tveganja posla in možne rešitve.
Keywords: Poslovni načrt, podjetništvo, pasji hotel.
Published: 15.05.2017; Views: 3133; Downloads: 793
.pdf Full text (740,58 KB)

Search done in 0.19 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica