| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 70
First pagePrevious page1234567Next pageLast page
1.
Poslovni načrt tattoo studia Eli's Ink
Eli Brelih, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Ustanovitev podjetja je pomembna priložnost za posameznike, ki so ambiciozni, strastni in predani svojemu delu. Cilj poslovnega načrta je s premišljenim pristopom pokazati izvedljivost in potencialni komercialni uspeh tattoo studia Eli's Ink. Teoretični del študija je obsegal pregled relevantne literature iz različnih virov in pridobivanje znanja o podjetništvu, tetoviranju in različnih organizacijskih strukturah podjetij. Empirični del je obsegal anketni vprašalnik za preverjanje hipotez, odgovore na raziskovalna vprašanja in razgovor s specialistom družinske medicine. Z analizo rezultatov smo pridobili dragocen vpogled v potrebe in želje potencialnih strank, identificirali demografsko ciljno skupino in preučili dejavnike, ki vplivajo na proces odločanja posameznikov, ki se želijo tetovirati. Te ugotovitve so imele ključno vlogo pri nadaljnjem razvoju poslovnega načrta.
Keywords: poslovni načrt, tetoviranje, podjetništvo
Published in DKUM: 25.09.2023; Views: 195; Downloads: 56
.pdf Full text (1,69 MB)

2.
Poslovni načrt pridelave in predelave lešnikov : magistrsko delo
Saša Guštin, 2023, master's thesis

Abstract: Navadna ali evropska leska (Corylus avellana L.) je po vsem svetu razširjena sadna vrsta, ki sodi med lupinasto sadje ali lupinarje. Zaradi svoje sestave so bili lešniki prepoznani kot zdravju koristno živilo. V magistrskem delu smo izdelali poslovni načrt pridelave in predelave lešnikov. Poslovni načrt je pisni dokument, ki opisuje predlagan podvig. Njegov namen je zmanjšati negotovosti v podjetniški dejavnosti. V okviru raziskave je bila narejena SWOT analiza, kjer smo definirali prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti za pridelavo in predelavo lešnikov. S pomočjo metode kalkulacij skupnih stroškov smo ocenili pomembnejše ekonomske parametre pridelave in predelave (vrednost proizvodnje, lastno ceno, finančni rezultat, koeficient ekonomičnosti itd.). Naslednji cilj je bila ocena pomembnih parametrov finančne analize (neto sedanja vrednost, interna stopnja donosnosti in doba povratka investicije). Rezultati analize so pokazali, da sta pridelava in predelava lešnikov ekonomsko upravičeni. Investicija v pridelavo in predelavo se povrne ob upoštevanju nekonstantnega letnega denarnega toka v 9. letu. Pri razvoju poslovne ideje nam je bil v pomoč tudi poslovni model Canvas.
Keywords: lešniki, poslovni načrt, ekonomika, kalkulacije skupnih stroškov, ocena investicije
Published in DKUM: 05.07.2023; Views: 455; Downloads: 103
.pdf Full text (2,63 MB)

3.
Vrednotenje vpliva strateških elementov na kakovost poslovnih procesov : magistrsko delo
Mitja Podlesnik, 2022, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu smo raziskali in opisali strateške elemente in poslovne procese ter ocenili njihovo kakovost. V teoretičnem delu smo najprej predstavili strateške elemente, s strateškim planiranjem povezane poslovne procese in na podlagi literature in raziskav raziskali vpliv strateških elementov na kakovost poslovnih procesov. V ta namen smo analizirali obstoječe metrike vrednotenja kakovosti strateških elementov in poslovnih procesov. V empiričnem delu smo izvedli raziskavo o poznavanju strateških elementov, poslovnih procesov in vplivu strateških elementov na kakovost poslovnih procesov med zaposlenimi v različnih tehnoloških podjetjih. Ugotovili smo, da so zaposleni s strateškimi elementi in poslovnimi procesi delno seznanjeni, večina pa jih meni, da imajo strateški elementi vpliv na kakovost poslovnih procesov.
Keywords: strateški elementi, poslovni procesi, kakovost, strateški načrt, metrike, kakovost poslovnih procesov
Published in DKUM: 20.12.2022; Views: 448; Downloads: 54
.pdf Full text (2,17 MB)

4.
Managementski vidiki poslovnega načrta bučne oljarne Senekovič
Patrik Senekovič, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Kmetijstvo je ena izmed najstarejših panog človeštva in igra ključno vlogo pri našem obstoju. Problematike, s katerimi se kmetje in politika srečujejo danes, so vezani na klimatske spremembe, disrupcije v oskrbovalnih verigah in ugotovitev, da za preživetje enostavno ne proizvajamo dovolj hrane. Kmetje se zaradi omenjenih težav srečujejo s finančnimi primanjkljaji in iščejo možnosti za ohranitev obstoječega prihodka in alternativ z dodano vrednostjo, ki bi jim prinesle večje finančne zaslužke. Povezovanje med panogo, kot je kmetijstvo, in managementom, ki se osredotoča na optimizacijo in doseganje zastavljenih ciljev, je tako za kmete ena izmed možnosti. Pomembnost managementa v kmetijstvu iz leta v leto raste s pridobivanjem novih znanj, novih tehnologij in hitro spremenljivih trendov, ki so nastali kot rezultat globalizacije. Za večino kmetov je management abstraktna veda, ki je sploh ne znajo pravilno uporabljati. Vendar uporaba orodij, kot so poslovni načrti, predstavlja veliko priložnost za tiste, ki so se pripravljeni prilagoditi. Poslovni načrti so sami po sebi v fazah razvoja, kjer poteka veliko debat glede tega, zakaj jih potrebujemo in kakšni poslovni načrti so vsaj v teoriji pravilni. Tukaj do odstopanj od ugotovitev prihaja v praksi. Tudi manjša podjetja, kot je primer bučna oljarna Senekovič, lahko uporabijo poslovni načrt, da si začrtajo in posledično s pomočjo poslovnega načrta zastavljene cilje tudi dosežejo. Slovenija ima bogato zgodovino glede pridelave bučnega olja in tudi pravno zaščito za proizvajanje teh produktov. Tako je logična poteza slovenskih kmetov, da se združijo s strokovnjaki s področja managementa in ustvarijo novo uspešno poslovno zgodbo. Tekom diplomske naloge smo tako predstavili kmetijstvo v Evropski Uniji in Sloveniji sedaj ter tudi v prihodnjih letih. Predstavili smo tudi bučno industrijo in management, poslovni načrt in managementske vidike, ki jih moramo v poslovnem načrtu za bučno oljarno upoštevati. Diplomsko delo je tako sestavljeno iz teoretičnega dela in praktičnega dela. V sklepu smo predstavili svoje ugotovitve za kmetijstvo v prihajajočih letih, kje so poudarki, in kako se naj podjetnik loti ustanavljanja in razvoja svoje bučne oljarne.
Keywords: kmetijstvo, skupna kmetijska politika, management, managementski vidiki, poslovni načrt, primer bučne oljarne Senekovič.
Published in DKUM: 24.11.2022; Views: 561; Downloads: 55
.pdf Full text (2,29 MB)

5.
Pogledi različnih tipov investitorjev na poslovni načrt zagonskega podjetja
Jernej Jerebic, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Zagonska podjetja so inovacijsko gnana podjetja, ki razvijajo nove izdelke in storitve s potencialom za trženje in eksponentno rast na globalnih trgih. Da je lahko zagonsko podjetje uspešno, potrebuje kompetentno podjetniško ekipo in produkt, ki si ga želi veliko število odjemalcev. Zagonska podjetja so značilna po tem, da se razvijajo in rastejo zelo hitro, to rast pa je potrebno že v zgodnjih fazah delovanja financirati s strani zunanjih virov financiranja. Start-up podjetje se lahko financira s strani dolžniškega ali lastniškega kapitala. Dolžniški kapital predstavljajo banke, ki z zagonskimi podjetji sklenejo upniško razmerje, ki se konča z odplačilom dolga, vključno z obrestmi. Viri lastniškega kapitala pa ne pričakujejo vračila glavnice in obresti, temveč postanejo solastniki podjetja in pričakujejo rast podjetja ter ustrezen donos, ki ga bodo čez nekaj let realizirali kot kapitalski dobiček. Za pridobivanje investicije mora zagonsko podjetje pripraviti poslovni načrt, obsežni pisni dokument, ki ga pripravi podjetnik in zajema vse zunanje in notranje elemente, ki so vpleteni v začetek novega posla. Poslovni načrt mora odgovoriti na vprašanja o trenutni situaciji podjetja, njihovih načrtih za prihodnost in postopek, kako bodo zadane cilje dosegli. Na podlagi pripravljenega poslovnega načrta bodo investitorji odločali, ali bodo v zagonsko podjetje investirali. Različni tipi investitorjev imajo drugačne kriterije za investicije, to pa pomeni, da se njihov pogled na poslovni načrt zagonskega podjetja razlikuje − in v diplomski nalogi obravnavamo ravno te poglede. Diplomsko delo je sestavljeno iz sedem poglavij. V uvodnem delu obravnavamo problem, namen, cilje in hipoteze diplomske naloge, nadaljujemo pa z omejitvami in metodami, ki jih uporabimo. Sledi definiranje delovanja zagonskih podjetij in primerjava s tradicionalnimi podjetji, kamor vključimo tudi faze investiranja v zagonska podjetja. Tretje poglavje je namenjeno poslovnim načrtom, kjer obravnavamo vlogo in pomen poslovnega načrta. Četrto poglavje podrobno ugotavlja vire financiranja zagonskih podjetij. Najprej se lotimo sklade tveganega kapitala in poslovne angele, ki skupaj tvorijo predstavnike tveganega kapitala, pozneje pa banke kot vir dolžniškega kapitala. V petem poglavju analiziramo poglede različnih tipov investitorjev na poslovni načrt zagonskega podjetja. Šesto poglavje je namenjeno praktičnemu delu diplomske naloge, v katerem na podlagi intervjujev z ustanovitelji zagonskih podjetij primerjamo njihove izkušnje pridobivanja investicij s teoretičnimi izhodišči iz prejšnjih poglavij. Diplomsko nalogo zaključujemo z razpravo o ugotovitvah in sklepom.
Keywords: zagonska podjetja, investitorji, poslovni angeli, skladi tveganega kapitala, banke, poslovni načrt, tvegani kapital, lastniški kapital, dolžniški kapital
Published in DKUM: 03.11.2022; Views: 647; Downloads: 50
.pdf Full text (1,81 MB)

6.
Poslovni načrt in njegov pomen za podjetje
Tea Dukić, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Poslovni načrt je dokument, ki služi načrtovanju poteka dela vseh delov podjetja. Ima notranjo in zunanjo funkcijo. Notranja funkcija poslovnega načrta je usmerjanje dela managerja, zunanja pa pridobivanje investitorjev, torej finančnih sredstev, ki jih podjetnik potrebuje. Poslovni načrt se lahko izdela na samem začetku delovanja podjetja ali ko podjetje že obstaja, vendar želi izdelati nov načrt, na primer uvesti nov izdelek ali stroške in predvideti vpliv tega na podjetje. Vsak del poslovnega načrta se nanaša na drug element podjetja, na primer načrt trženja, finančni načrt, načrt upravljanja. In vsak del je pomemben iz različnih razlogov. Nekatera podjetja menijo, da poslovni načrt ni pomemben za posel in da se da brez njega, spet druga menijo, da je poslovni načrt najpomembnejši. Vsak element ima svoj pomen in skozi to delo je vsak del poslovnega načrta opisan in prikazana vloga vsakega dela.
Keywords: poslovni načrt, uspeh, podjetnik, finančni načrt, pomen
Published in DKUM: 19.10.2022; Views: 371; Downloads: 107
.pdf Full text (1,80 MB)
This document has many files! More...

7.
Spletna prodaja izdelkov iz rabljenih oblačil
Nina Danaja Lamovec, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Obravnavana diplomska naloga opisuje idejno podjetje ND eco, ki izdeluje izdelke iz rabljenih oblačil z namenom zmanjševanja tekstilnih odpadkov. Diplomska naloga je razdeljena na dva dela. V prvem delu je narejen in opisan poslovni načrt po modelu kanvas, v drugem delu pa je bila izdelana spletna trgovina, ki je v diplomski nalogi tudi opisana.
Keywords: spletna trgovina, WordPress, poslovni načrt
Published in DKUM: 14.10.2022; Views: 369; Downloads: 37
.pdf Full text (1,29 MB)

8.
Zasnova poslovnega načrta avtokampa Kamp Loka
Nejc Bernik, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava kampiranje v Škofji Loki. Mesto z okolico si kamp zasluži, saj je drugo najstarejše mesto v Sloveniji, ponuja bogato turistično izkušnjo in je v bližini naravnih turističnih krajev, zgodovinskih znamenitosti in prestolnice. Cilj naloge je preveriti, ali je na razpoložljivem prostoru možno postaviti kamp in ali je ta finančno vzdržen ter kolikšen je njegov vpliv na mesto Škofja Loka, okoliške turistične destinacije in regijo. Pri preverjanju smiselnosti postavitve Kampa Loka smo s pregledom turističnih dejstev, znanja in vedenja iz literature ter s pomočjo poslovnega načrta preverili finančno smiselnost izvedbe za lastnika ter ocenjevali okoljske vplive na Škofjo Loko in okolico. Naloga predstavlja smiseln in finančno uspešen Kamp Loka ter način umeščanja v prostor, razdelitev parcel, povezavo s turistično ponudbo ter predlaga nadaljnjo širitev podjetja na različna, s kampom povezana področja.
Keywords: kamp, Škofja Loka, poslovni načrt, turizem.
Published in DKUM: 13.10.2022; Views: 409; Downloads: 52
.pdf Full text (4,62 MB)

9.
Poslovni načrt proizvodno-tehnološkega podjetja RaMaX Engineering d.o.o.
Luka Martinšek, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo je poslovni načrt podjetja RaMaX Engineering d.o.o., katero se pripravlja na razpis za subvencioniranje gradnje novih proizvodno-skladiščnih prostorov. Namen diplomske naloge je analizirati poslovanje podjetja in ga primerjati z drugimi v isti dejavnosti ter na osnovi rezultatov dokazati, da je podjetje pripravljeno na nadaljnji razvoj. Na podlagi analize dejavnosti orodjarstva in brizganja plastike lahko povzamemo, da podjetje že sedaj posluje nad slovenskim povprečjem in konstantno raste, nova naročila in projekti pa presegajo trenutne proizvodne kapacitete, katere nameravajo z investicijo povečati.
Keywords: poslovni načrt, podjetje RaMaX Engineering do.o., prijava na razpis
Published in DKUM: 22.09.2022; Views: 623; Downloads: 5
.pdf Full text (1,63 MB)

10.
Poslovni načrt za ustanovitev salona za nego psov ARKI
Vanja Kovačević, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Ustanovitev podjetja je ena izmed izjemno pozitivnih priložnosti za vsakega posameznika, ki ima ambicije postati uspešen podjetnik. Vstop v svet podjetništva je odločitev, ki jo v večini primerov spremljajo tudi tveganja. Skozi pripravo poslovnega načrta bomo raziskali, ali je naša podjetniška ideja prvi korak na poti k uspešnemu samostojnemu podjetništvu. Vsebina je razdeljena na teoretični del, v katerem smo na osnovi domače in tuje literature opredelili ključne pojme, katerih razumevanje je pomembno pri pisanju poslovnega načrta. Empirični del je namenjen rezultatom anketnega vprašalnika, s katerim smo odgovorili na raziskovalna vprašanja in preverili zastavljene hipoteze. Rezultati raziskave so pokazali, da lastniki psov uporabljajo storitve salonov za nego psov. Najpomembnejša merila, na osnovi katerih se odločajo za izbiro salona, so kakovost storitve, odnos do strank in lokacije. Lastniki psov se za salon najpogosteje odločajo na osnovi priporočil prijateljev in znancev. Rezultate, pridobljene s pomočjo anketnega vprašalnika, smo uporabili kot smernice pri izdelavi poslovnega načrta.
Keywords: poslovni načrt, podjetništvo, nega psov
Published in DKUM: 22.09.2022; Views: 658; Downloads: 108
.pdf Full text (1,00 MB)

Search done in 1.01 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica