| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 44
First pagePrevious page12345Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
Zasnova spletne trgovine z ekološko pridelanimi proizvodi v podjetju Hrib d. o. o.
Natalija Gajšek, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V podjetju Hrib d. o. o. želimo povečati prodajo ekološko pridelanih proizvodov, zato smo se odločili za uvedbo spletne trgovine, kar bo pripomoglo k obogatitvi že ustaljenih prodajnih poti podjetja in lažjemu doseganju novih potencialnih kupcev. Za pridobitev smernic o oblikovanju celostne zasnove in asortimana nove spletne trgovine smo izvedli elektronsko anketo o nakupovalnih navadah in ugotovili, da je večina anketirancev že kupovala preko spleta. Rezultati tudi kažejo, da večina anketirancev ne pozna blagovne znamke "Odlično", da večina od njih občasno uživa ekološko pridelano hrano in da ljudje iz urbanih območij pogosteje kupujejo ekološko pridelane proizvode. Na podlagi rezultatov smo zasnovali teoretični poslovni model za spletno trgovino, ki bo po našem mnenju pripomogla k dobri in uspešni izdelavi le-te in kasneje k prepoznavnosti naše blagovne znamke "Odlično", k povečanju prodaje ekološko pridelanih proizvodov in izboljšanju ugleda podjetja v očeh kupca in poslovnih partnerjev. Na ta način bomo postali tudi bolj odprti za nove poslovne partnerje in bomo lažje vzpostavili dinamični dialog med podjetjem in kupci.
Keywords: spletna trgovina, neposredno trženje, ekološko pridelani proizvodi, e-poslovni model.
Published: 10.03.2009; Views: 2704; Downloads: 399
.pdf Full text (3,04 MB)

8.
UPORABA MOBILNIH PLATFORM NA PRIMERU IGRE TAROK
Jernej Klančič, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili možnosti, ki jih ponujajo mobilne naprave in kam naprej nas pelje razvoj. Ob tem smo še skušali zajeti omejitve, ki lahko prihajajo s tehnologijo, v našem primeru .NET okolje. Z uporabo tehnologij se nam odpirajo poslovne možnosti, katere smo zajeli v delu. Poleg tega smo prikazali še profil UML, ki se lahko uporablja za gradnjo sistemov ali iger pri mobilnih napravah. Na koncu smo še prikazali praktični primer igre Tarok, ki prikaže potencial mobilnih naprav.
Keywords: mobilnost, ogrodje compact framework, profil UML, Tarok, mobilna vsebina, poslovni model
Published: 30.03.2010; Views: 2016; Downloads: 140 
(1 vote)
.pdf Full text (3,26 MB)

9.
MODEL STRATEŠKE POSTAVITVE POSLOVNO PROIZVODNEGA SISTEMA
Dejan Rojko, 2010, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo je nastalo na osnovi izkušenj s področja vodenja start-up podjetja in zakonitosti projektnega menedžmenta. Predstavlja model strateške postavitve poslovno proizvodnega sistema, s katerim si je mogoče pomagati v semenski fazi, pa tudi kasneje, ko je podjetje že dobro izoblikovano. Celotna zgodba se začne z detekcijo podjetniške ideje, nadaljuje z razvojem le-te in vodi v pripravo učinkovitega poslovnega načrta ter predstavitve, ki navduši investitorje. Velik poudarek je namenjen pomembnemu področju organizacije projektov in proizvodnje s sistemom zunanje oskrbe ter informacijskim tokovom in kriterijem v bolj ali manj kompleksno organiziranem sistemu. Poleg stroškovne učinkovitosti je poudarjena tudi pomembnost stopnje inovativnosti in edinstvenosti v produktu, ki ga poslovni sistem zagotavlja ciljnim grupam. Z integracijo metod stohastičnega napovedovanja, natančneje metode drsečih srednjih vrednosti in linearne regresije I. reda smo, kot je predstavljeno v magistrskem delu, v mladem podjetju dvignili stopnjo inovativnosti oz. edinstvenosti, ki je lahko v očeh trga v neki točki ključnega pomena za uspešno realizacijo poslovnih planov. Na koncu magistrskega dela je na kratko predstavljen poslovni model 21. stoletja, ki zagotavlja obojestransko korist, in sicer med proizvajalcem ter kupcem na trg lansiranega izdelka. Živimo v času, ko je uspeh na področju prodaje mogoče doseči le, če potencialna stranka v produktu uvidi rentabilnost oz. profitabilnost investicije. Ta se lahko izraža tudi v dvigu dodane vrednosti njegovi storitvi oz. produktu, ki ga zagotavlja trgu ali celo njegovemu privatnemu življenju. Upoštevanje modela strateške postavitve poslovnega sistema zagotavlja hitro integracijo mladega podjetja in močno integriteto na lokalni ter kasneje tudi na globalni trg.
Keywords: detekcija ideje, poslovni načrt, organizacija proizvodnje, zunanja oskrba, informacijski tokovi, stroškovna učinkovitost, projektni menedžment, stohastično napovedovanje, dodana vrednost, poslovni model
Published: 30.03.2010; Views: 2202; Downloads: 279
.pdf Full text (1001,42 KB)

10.
PRIMERJAVA MODELIRANJA POSLOVNIH PROCESOV V RAZLIČNI PROGRAMSKIH OKOLJIH
Gregor Jošt, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo se osredotočili na zastonjska in plačljiva orodja, ki podpirajo modeliranje v grafični notaciji za modeliranje poslovnih procesov BPMN. Na začetku smo podrobneje predstavili notacijo BPMN in si ogledali razlike med posameznimi različicami. Orodja, ki podpirajo BPMN, smo razdelili v tri skupine: 1) namenska spletna (Signavio Process Editor), 2) namenska namizna (BizAgi Process Modeler) in 3) splošna namizna (Visio 2007). Za vsako skupino smo podrobneje predstavili kandidata, kjer smo ugotavljali njegove prednosti in slabosti. Uporabnost, enostavnost uporabe in učinkovitost predstavnikov skupin smo ugotavljali pri preizkusu, kjer je sodelovalo 129 študentov. Rezultate smo analizirali in ugotovitve praktično uporabili pri vrednotenju variant v odločitvenem modelu, katerega smo izdelali za ugotavljanje najprimernejšega orodja pri skupinskem modeliranju. Na koncu smo povzeli rezultate raziskave in sprejeli oziroma zavrnili hipoteze, postavljene na začetku.
Keywords: Poslovni procesi, modeliranje poslovnih procesov, BPMN, odločitveni model, DEXi, Microsoft Visio, Signavio Process Editor, BizAgi Process Modeler, ISO 9126, TAM
Published: 13.09.2010; Views: 2254; Downloads: 420
.pdf Full text (4,19 MB)

Search done in 0.12 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica