1. Sprejemanje poslovnih informacijskih rešitev in digitalna transformacija v podjetjihSimona Sternad Zabukovšek, Samo Bobek, 2023 Abstract: Sprejemanje novo uvedene IT/IS s strani uporabnikov je kritično za uspešno uporabo IT/IS. V splošnem je sprejetje opredeljeno kot pozitivno dojemanje IT/IS in posledično kot pozitivna odločitev posameznikov, da jih uporabljajo. Skupno vprašanje strokovnjakov in raziskovalcev je, zakaj ljudje nekatere nove IT/IS sprejmejo bolje od drugih. Zato smo se v prvem delu knjige najprej osredotočili na bibliometično analizo znanstvenih objav s področja sprejemanja IT/IS za digitalno transformacijo. Nadalje smo izpostavili razvoj ter delitev modelov in teorij sprejetja IT/IS. Na področju razumevanja človeških vidikov uporabe IT/IS obstajajo trije pristopi, vendar smo se omeji na modele sprejetja tehnologije. V znanstveni monografiji smo raziskali in predstavili najpomembnejše modele sprejetja IT/IS. V drugem delu znanstvene monografije smo se omejili na sprejemanje poslovnih informacijskih rešitev. Glede na kompleksnost rešitev ERP in stopnjo neuspešno uvedb le-teh je bilo v preteklosti izvedenih malo študij, ki bi obravnavale sprejetje tehnologije z vidika posameznih uporabnikov in ki vključujejo več dejavnikov, ki vplivajo uporabo. To je bil osnovni problem, na osnovi katerega smo pripravili in raziskali model sprejemanja poslovnih informacijskih rešitev (ERPAM), predstavljen v tretjem poglavju znanstvene monografije skupaj s pomembnejšimi ugotovitvami, do katerih smo prišli na osnovi več kot desetletnega raziskovanja tega področja. Keywords: Difuzija IT/IS, modeli sprejetja tehnologije, model TAM, model UTAUT, poslovne informacijske rešitve, celovita informacijska rešitev (rešitev ERP), model sprejemanja rešitev ERP (ERPAM) Published in DKUM: 07.07.2023; Views: 842; Downloads: 69 Full text (12,96 MB) This document has many files! More... |
2. Prednosti in pridobitve vpeljave igrifikacije pri poučevanju informatikeAlen Rajšp, 2018, master's thesis Abstract: Potreba po učinkovitejših, privlačnejših pristopih k poučevanju novih generacij študentov je v izobraževanju uveljavila rabo elementov igrifikacije. Z izvedbo sistematičnega pregleda literature smo ugotavljali uporabo in vplive igrifikacije na področju informatike. Večina študij je igrifikacijo dojela kot pozitiven dejavnik vpliva na motivacijo, zadovoljstvo in študijske rezultate udeležencev. Identificirali smo 26 orodij in 7 procesnih ogrodij, podpornih igrifikaciji. Delo predstavlja tudi študijo primera uvedbe orodja ERPsim, ki uporablja podporne in podpira uporabo tehnik igrifikacije v poučevanje predmeta Celovite informacijske rešitve. Tako študenti kot izvajalci predmeta uveden pristop ocenjujejo izrazito pozitivno. Keywords: računalništvo in informatika, izobraževanje, poslovne informacijske rešitve, igrifikacija, simulacija poslovanja, ERPSim Published in DKUM: 14.06.2018; Views: 1284; Downloads: 264 Full text (2,13 MB) |
3. ANALIZA VZORCEV SPLETA 2.0 V POSLOVNIH SPLETNIH MESTIHJan Zorec Gaberc, 2011, undergraduate thesis Abstract: V diplomski nalogi opredelimo splet 2.0, njegov nastanek ter ključne aplikacije in storitve povezane s to novo generacijo spleta. Največji poudarek damo pregledu in predstavitvi vzorcev, ki se pojavljajo v spletu 2.0.
Na osnovi teh zbranih vzorcev naredimo analizo in zastopanost teh vzorcev v štirih različnih poslovno usmerjenih spletnih aplikacijah, in sicer: Amazon.com, LinkedIn, Datalabova partnerska stran in SiteStalk.
Glede na zbrane vzorce v tej diplomski nalogi in metodo za identifikacijo teh vzorcev, lahko te vzorce s to metodo identificiramo v poljubni spletni aplikaciji ali na spletni strani. Ustreznost metode lahko preverimo s pomočjo rezultatov identifikacije teh vzorcev v prej omenjenih izbranih spletnih aplikacijah. Keywords: Splet 2.0, vzorci spleta 2.0, primerjalna analiza, poslovne informacijske rešitve Published in DKUM: 23.09.2011; Views: 1964; Downloads: 90 Full text (8,43 MB) |
4. |