| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 9 / 9
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
POSLOVNE REŠITVE KOT STORITEV ZA MALA IN SREDNJE VELIKA PODJETJA
Gregor Dobrajc, 2010, final seminar paper

Abstract: Podjetja se odločajo za koncept poslovne rešitve v obliki programske opreme kot storitve zaradi ugodnosti, ki jih nudi aplikacija. Pomembnost aplikacije za majhna in srednje velika podjetja se kaže pri opravljanju poslovnih opravil, kjer podjetja pridobijo točen pregled nad podatki in ohranijo dragocene finančne vire katere lahko investirajo v druge donosnejše projekte. Uvedba programske opreme poteka v primerjavi s celovitimi informacijskimi rešitvami precej hitreje, kar je po volji mnogih podjetij. Ključnega pomena je nadgradnja programske opreme za katero skrbi ponudnik, hkrati pa največjo nevarnost za uporabnike predstavlja podatkovna varnost poslovnih informacij. MiniMAX omogoča domačim uporabnikov celovito poslovanje, ki je namenjeno računovodskim servisom ter majhnim in srednje velikim podjetjem.
Keywords: Programska oprema kot storitev (SaaS), pomembnost aplikacije, implementacija programske opreme, nadgradnja in varnost podatkov, poslovna rešitev MiniMAX
Published: 27.01.2011; Views: 1748; Downloads: 141
.pdf Full text (627,32 KB)

5.
6.
7.
8.
9.
Primerjava CRM rešitev Microsoft Dynamics CRM in Salesforce
Maša Sušec, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Poslovno življenje je iz dneva v dan bolj dinamično in zahteva vedno večjo tehnološko podporo. V preteklosti tehnološke podpore skoraj ni bilo. Poslovneži so v veliki meri uporabljali princip papirnega poslovanja. Danes bi to povzročilo mnogo težav, saj enostavno ni več možno voditi podjetja brez tehnološke podpore. Zasluga k temu gre h današnjemu svetu podatkov. Namreč, ljudje za sabo puščamo vedno večjo sled podatkov, ki pa lahko podjetju v veliki meri pripomore k izboljšanju svojega poslovanja. Ni več možno, da bi vse te podatke spravili na papir in zato so se začela pojavljati podjetja, ki ponujajo vrhunske programe, ki omogočajo zajem in jasen pregled nad podatki strank nekega podjetja. V primeru upravljanja odnosov s strankami so to programi za upravljanje odnosov s strankami ali tako imenovane CRM rešitve (angl. Customer Relationship Management). Stranke so največje bogastvo vseh podjetij. Zato je pomembno, da jim ustrežemo na vse možne načine, saj navsezadnje v podjetje prinašajo denar. Ceneje je, da podjetja vzdržujejo stike z lojalnimi strankami kot pa, da se samo fokusirajo na pridobivanje novih strank. In tukaj govorimo o konceptu upravljanja odnosov s strankami. Če želimo stranki ponuditi najboljšo opcijo, ki je prilagojena za njo, je potrebno beležiti vse interakcije s to stranko in podatke o njej. Če bo stranka videla, da se za njo trudimo in ji dajemo boljše opcije kot pa konkurenca, bo zagotovo ostala lojalna pri nakupu izdelka ali storitve, ki ga/jo podjetje ponuja. Na svetu je namreč ogromno programov za upravljanje odnosov s strankami (torej CRM rešitev), ki so pri tem v pomoč. Izmed vseh, smo v diplomskem delu izpostavili dva največja tekmovalca in sicer Microsoft Dynamics CRM in Salesforce. Oba sta dodelana in podpirata mnogo funkcionalnosti, ki jih vsako podjetje potrebuje za upravljanje svojih strank. Vendar je pri odločanju za enega ali drugega še vedno nekaj ključnih razlik.
Keywords: upravljanje odnosov s strankami, CRM, poslovna programska oprema, stranke, e-poslovanje
Published: 12.12.2019; Views: 28; Downloads: 13
.pdf Full text (2,39 MB)

Search done in 0.13 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica