| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
MERITEV VERTIKALNIH POMIKOV MOSTU S POUDARKOM NA ODKRIVANJU DEFORMACIJ
Matej Košuta, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Tema diplomske naloge obravnava različne metode meritev posedkov pri gradnji mostov. Iz dobljenih rezultatov bomo odkrili vzroke pomikov katerih posledica so deformacije. Osredotočili se bomo na konstrukcije velikih razponov, kjer so pomiki večji in metode meritev zahtevnejše. Prvi del diplomske naloge sestavlja teoretični del, kjer bom opisal in predstavil različne definicije razvoja monitoringa in geodetskih instrumentov, ki so v uporabi. V praksi obstaja več metod meritev, katere bom opisal, podrobneje pa pregledal geodetske metode. Drugi del diplome sestavlja praktični del, kjer bomo predstavili rezultate meritev in opazovanj sprememb objekta Most čez reko Dravo v Malečniku, kjer se bo položil zaključni obrabni sloj voziščne konstrukcije, prav tako se bo izvedel končni obremenilni preizkus, kjer se bo ugotovila skladnost med teoretičnim izračunom vrednosti pomikov in izmerjenimi.
Keywords: geodezija, gradbeništvo, monitoring, posedki, geodetske meritve
Published: 23.12.2009; Views: 2372; Downloads: 156
.pdf Full text (3,12 MB)

2.
PROJEKTNE METODE ZA IZRAČUN ODPORNOSTI PILOTOV NA PRAKTIČNEM PRIMERU
Luka Mohorič, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo je sestavljeno iz treh sklopov in zajema teoretični in praktični del, ki se nanaša na globoko temeljenje obroča hladilnega stolpa bloka 6 v termoelektrarni Šoštanj. V prvem delu so predstavljene osnovne značilnosti pilota, ki se nanašajo na vrste pilotov, način in tehnologijo vgradnje. V drugem delu je predstavljena faza temeljenja z navedbo opravljenih laboratorijskih preiskav, opisom terenskih preiskav, kot sta: SPT in PMT in opisom računskih metod za analizo tlačne nosilnosti pilota na podlagi rezultatov iz presiometra z upoštevanjem standarda SIST EN 1997-1. V tretjem delu je predstavljen projekt z geološkimi značilnostmi, rezultati terenskih preiskav, analizo nosilnosti in uporabnosti ter primerjavo uporabljenih računskih metod z statičnim obremenilnim testom na terenu.
Keywords: globoko temeljenje, piloti, SPT, PMT, tlačna nosilnost, posedki pilota, statični obremenilni test
Published: 03.09.2012; Views: 2020; Downloads: 677
.pdf Full text (6,46 MB)

3.
UPORABA OGLJIKOVIH VLAKEN ZA OJAČITVE TEMELJNIH TAL
Aleš Žibert, 2015, master's thesis

Abstract: Vsebina dela obravnava možnosti in učinkovitost uporabe ogljikovih vlaken v geotehniki. Za določitev vpliva armiranja peščenih tal z ogljikovimi vlakni na povečanje mejne nosilnosti in zmanjšanje posedkov togega temelja, obremenjenega z vertikalno obtežbo je bil izdelan modelni preizkus. Rezultati preizkusa kažejo, da je le z enostavnim armiranjem tal z armaturo iz ogljikovih vlaken, pod temelji mogoče doseči do 60% večje mejne nosilnosti in zmanjšanje posedkov pod temelji v primerjavi z nearmiranimi zemljinami. Modelni preizkus je bil obravnavan tudi z elasto-plastičnim modelom peščenih tal ter elastičnimi armaturnimi ogljikovimi palicami v pogojih prostorskih napetostnih in deformacijskih stanj (3D model), katerega rezultati numeričnih analiz okvirno potrjujejo rezultate modelnega preizkusa. Z numeričnimi analizami je dokazan vpliv armiranja na povečanje nosilnosti tal za 26%, ki jo prevzemajo tla pod temeljem ter vgrajena armatura. Rezultati opravljenega modelnega preizkusa in numeričnih analiz potrjujejo tezo dela, da je armiranje tal z ogljikovo armaturo (kompozitom ogljikovih vlaken in epoksidne smole) lahko uspešno, vendar zaradi izvedenega preizkusa le na enem tipu modela še ni mogoče podati dovolj zanesljivih končnih navodil in zaključkov ter predloga za uspešno uporabo obravnavane tehnologije izboljšanja nosilnosti tal v geotehnični praksi. Prav tako ocenjujemo, da ima armiranje nasipov in drugih geotehničnih objektov z ogljikovimi armaturnimi mrežami zaradi velike osne togosti nekatere pomembne prednosti v primerjavi z drugimi materiali v geotehnični praksi. Z numeričnimi analizami smo preverili tri primere uporabe ogljikove geomembrane z upoštevanjem teorije velikih deformacij. Rezultati potrjujejo učinkovitost uporabe ogljikove geomembrane v slabo nosilnih temeljnih tleh. Dokazali smo, da je uporaba teorije velikih deformacij potrebna, vendar je pri tem potrebna velika previdnost, da ne pride do napačne interpretacije rezultatov. Nadalje ugotavljamo, da so možnosti uporabe ogljikovih armaturnih mrež tudi v kombinaciji z bentonitnimi zapornimi membranami, ki jih množično uporabljamo za površinske tesnitve akumulacijskih in visokovodnih nasipov ter drugih hidrotehničnih objektov. Praktično neprepustne bentonitne membrane imajo zelo omejeno mehansko odpornost, ki bi jo lahko občutno izboljšali z ojačitvijo z ogljikovo armaturno mrežo.
Keywords: armirana zemljina, mehanika tal, nosilnost temeljnih tal, ogljikova geomembrana, Plaxis 3D Tunnel, posedki temeljev, teorija velikih deformacij, tkanina iz ogljikovih vlaken
Published: 26.01.2015; Views: 1420; Downloads: 288
.pdf Full text (6,23 MB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica