| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
IZDELAVA IN UPRAVLJANJE INTERAKTIVNEGA SPLETNEGA PORTALA
Nadja Jasminka Lokovšek, 2009, undergraduate thesis

Abstract: POVZETEK Diplomska naloga predstavlja programsko orodje SloJoomla interaktivnega spletnega portala, s katerim lahko upravljamo kjerkoli. za izdelavo Paket vsebuje vse potrebne komponente in module, za izdelavo spletnih strani in temelji na odprtokodni osnovi (spletni strežnik Apache, podatkovna baza MySQL in jezik PHP). Cilj diplomske naloge je pokazati interaktivnost in upravljanje spletnega portala ter opisati njegovo izdelavo in rabo na konkretnem primeru. Pred začetkom izdelave spletnega portala je bilo potrebno izbrati vsebino, ki jo bo predstavljal in glede na to izdelati nivojsko strukturo strani. Izdelava spletnega portala se začne s seznamom vseh vsebin, ki jih portal predstavlja in njihovo razvrstitvijo v področja in kategorije. Diplomska naloga prikazuje postopek od instalacije in namestitve SloJoomle, do urejanja spletnega portala. Prikazan je postopek oblikovanja menijev, dodajanja besedil in sik, izdelave galerij, dodajanja komponent in modulov, spreminjanja predlog in upravljanja z uporabniki. Z opisanim postopkom je izdelana spletna stran Brunarice, katera je dostopna na naslovu: http://jasmina.pande.si/.
Keywords: interaktivnost spletni portal SloJoomla predstavitev podjetja brunarice
Published: 20.07.2009; Views: 1769; Downloads: 188
.pdf Full text (4,99 MB)

2.
E-NABAVNE TRŽNICE IN IZBIRA E-PONUDB
Andrej Furman, 2015, master's thesis

Abstract: O elektronskih nabavnih tržnicah in izbire elektronskih ponudb preko elektronskih dražb (angl. e-bidding) je v slovenskem prostoru še premalo raziskano. Redko namreč zasledimo, da se v slovenskem gospodarstvu pridobivajo elektronske ponudbe preko elektronskih nabavnih tržnic oziroma elektronskih dražb. K temu prav pogosto pripomorejo prakse in politike v posameznih podjetjih. V današnjem času prihaja trend elektronskega pridobivanja ponudb preko elektronskih dražb, kjer kupec na podlagi elektronskega prostora v nekaj urah pride do želene ponudbe oziroma cilja. Na podlagi občutnega skrajšanja časa osebnih pogajanj se lahko pogajanja izvršijo elektronsko in to v nekaj urah. V magistrski nalogi želimo raziskati področje elektronskih nabavnih tržnic in elektronskih dražb, pridobivanje elektronskih ponudb ter samo elektronsko poslovanje posameznega podjetja. Prvo opažanje pri samem raziskovanju malo literature in raziskovanja na to temo zato nam je raziskovanje in vpeljave elektronskih nabavnih tržnic in izbire elektronskih ponudb preko elektronskih dražb pomemben izziv. Za lažje razumevanje bomo v nadaljevanju magistrske naloge začeli s teoretičnimi izhodišči mnogih avtorjev. Predstavili bomo model in izbiro elektronskega poslovanja, elektronsko nabavno tržnico in elektronsko dražbo ter proces pridobivanja elektronskih ponudb. Nadaljevali bomo po principu uvedbe elektronskih nabavnih tržnic in elektronskih dražb kot sistem v podjetje. V praktičnem delu bomo našo raziskovanje podkrepili z rezultati odgovorov, ki smo jih prejeli iz 16 slovenskih podjetij pretežno iz avtomobilske industrije in industrije cestne razsvetljave. S ključnimi ugotovitvami, katere smo pridobili v naši magistrski nalogi bomo našo raziskovalno delo zaključili.
Keywords: elektronska nabavna tržnica, elektronsko poslovanje, elektronska dražba, portal podjetja, elektronska ponudba.
Published: 21.08.2015; Views: 547; Downloads: 68
.pdf Full text (1,59 MB)

3.
IZBOLJŠANJE INTERNEGA KOMUNICIRANJA V GRADBENEM PODJETJU A OB PODPORI IT ORODJA BASECAMP
Jelka Tajnik Andrejc, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava interno poslovno komuniciranje v gradbenih podjetjih na splošno in v obravnavanem gradbenem podjetju A. Razdeljeno je v dva sklopa. V prvem sklopu podaja osnovna teoretična izhodišča o poslovnem internem komuniciranju in o organizaciji malega gradbenega podjetja. V drugem, praktičnem sklopu sledijo opis gradbenega podjetja A, opis obstoječega načina poslovnega internega komuniciranja v obravnavanem podjetju A in predlog za izboljšanje. Predlaga se dopolnitev obsoječega sinhronega načina komuniciranja z asinhronim komuniciranjem – uporabo poslovnega portala Basecamp. Predstavljeni so osnovne karakteristike omenjenega portala, morebiten prikaz njegove uporabe v obravnavanem podjetju A in informativno ovrednotenje učinkov njegove uporabe na poslovanje podjetja.
Keywords: gradbena podjetja, organizacija podjetij, interno komuniciranje, orodja informacijske tehnologije, poslovni portal Basecamp
Published: 27.05.2016; Views: 427; Downloads: 54
.pdf Full text (2,06 MB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica