Abstract: Magistrsko delo obravnava razvoj poslovnega modela za storitve poročne fotografije. Poročnih fotografov, kot tudi drugih, je iz leta v leto več. Eden od razlogov za to je cenovno ugodnejša možnost nakupa starejše profesionalne opreme v primerjavi s preteklimi leti. Stroški pa kljub temu še vedno ostajajo visoki. Na trgu opažamo na podlagi uspešnih primerov inoviranj poslovnih modelov rast pomena poslovnega modela in njegovo vlogo v uspešnosti poslovanja organizacije. Z namenom razvoja lastnega poslovnega modela smo analizirali poslovne modele štirih fotografov po gradnikih Kanvas poslovnega modela. Od tega so bili trije s področja poročne fotografije, eden pa s področja produktne in portretne fotografije. Analiza je obsegala pregled spletne pojavnosti in izvedbo intervjujev izbranih fotografov. Pridobljene podatke smo analizirali s pomočjo Kanvas poslovnega modela. Na podlagi rezultatov in ugotovitev analize smo razvili predlog lastnega poslovnega modela za storitve poročne fotografije po vseh elementih Kanvas poslovnega modela. Na kratko smo opisali načrt njegove uvedbe. Na koncu smo predlagali možnosti za izboljšave in dodatne analize.Keywords: poslovni modeli, Kanvas poslovni model, poslovni modeli fotografskih storitev, fotografija, poročna fotografijaPublished in DKUM: 15.01.2020; Views: 1506; Downloads: 191 Full text (5,07 MB)