| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Psihološki vpliv medijev na profesionalne športnike
Neja Livrin, 2017, bachelor thesis/paper

Abstract: Uvodoma so predstavljeni mediji, njihova funkcija, učinki in moč ter nekaj zanimivih in odmevnih primerov poročanja medijev. Poleg tega smo opisali tudi poglavitne distraktorje in njihov vpliv na dosežke športnika. Nadalje predstavljamo področje psihologije športa kot znanstvene discipline, vlogo psihologije športa in kratek pregled razvoja same psihologije športa, opisujemo pa tudi psihološki profil športnika in poglavitne značilnosti športnikove osebnosti od samopodobe, samozavesti, športne identiteta in motivacije v športu. Opisujemo še ključne pojme športnikovega psihološkega profila in navajamo, kako se različni športniki spopadajo z njimi. V drugem delu naloge smo prek odgovorov treh profesionalnih športnikov dobili vpogled v njihova stališča o vplivih poročanja medijev na njihovo psihološko stanje in športne dosežke. Z analizo odgovorov smo ugotovili, da medijsko poročanje vpliva na športnikovo počutje in psihološko stanje. Mediji o intervjuvanih športnikih poročajo največkrat ob nastopih na pomembnih tekmovanjih in nastopih za reprezentanco. Dobljeni podatki kažejo tudi, da so športniki dokaj dovzetni na poročanje medijev in da le to lahko vpliva na njihovo samozavest, počutje in razpoloženje, ne pa neposredno na njihove dosežke in uspešnost. Ugotovili smo tudi, da ima poročanje medijev bolj pozitiven kot negativen vpliv na športnika, četudi je poročanje ob neuspehih negativno usmerjeno. Intervjuvani športniki sicer spremljajo poročanje medijev, vendar ne namensko in veliko manj potem, ko zaključijo svojo športno pot.
Keywords: športna psihologija, športniki, mediji, poročanje medijev
Published: 28.09.2017; Views: 457; Downloads: 189
.pdf Full text (448,39 KB)

2.
Migranti v Sloveniji in radikalizacija - analiza medijskega poročanja
Ivan Kožul, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Begunska kriza je bila v preteklih letih osrednja tema v medijih. Kadar govorimo o medijih so zelo pomembni in ključni v vsaki družbi. Predvsem zato ker spodbujajo svobodo mnenja in izražanja. Dobro obveščene družbe ni brez svobode izražanja medijev. Mediji so bili ključni element in subjekt pri samem prikazovanju in predstavitvi migrantov širši javnosti. Pri tem je potrebno izpostaviti ključne izraze kot so diskriminacija, rasizem, predsodki, sovražni govor in drugi, katere smo lahko zasledili v samih prispevkih novinarjev. Mediji imajo pomembno vlogo pri predstavitvi celotne slike širši javnosti, saj soustvarjajo mnenje javnosti. V samem poročanju pa je potrebno izpostaviti tudi prikazovanje migrantov, kot storilce kaznivih dejanj, kjer migrante enačijo tudi s teroristi. V tem primeru lahko omenimo izpostavljenost ekstremistični propagandi in radikalizaciji na socialnih omrežjih. Predvsem zato je potrebno veliko pozornost nameniti medijskemu poročanju, saj so se mediji razširili tudi na socialna omrežja.
Keywords: diplomske naloge, migranti, begunci, ilegalni migranti, mediji, diskriminacija, rasizem, radikalizacija, Slovenija, poročanje medijev, begunska kriza
Published: 12.10.2018; Views: 299; Downloads: 90
.pdf Full text (1,08 MB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica