| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
INFORMACIJSKI SISTEM V ELEKTRONSKEM ZAVAROVALNIŠTVU
Brigita Berghaus, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Živimo v razvitem svetu in danes prav nobeno podjetje ne more poslovati brez računalnika in z njim povezanim spletnim mestom. Zato smo prav v nalogi spoznali elektronsko poslovanje in z njim povezano elektronsko zavarovalništvo, ki se vse bolj razvija in uveljavlja. V uvodnem delu smo opredelili področje in opis problema, navedli smo cilje in osnovne trditve, predpostavke in omejitve raziskave ter predvidene metode raziskovanja. V nadaljevanju smo opredelili pojem elektronskega poslovanja, ki izhaja iz angleškega izraza »electronic commerce« ter opisali, kako se je začel razvoj elektronskega poslovanja. Navedli smo prednosti, slabosti, oblike in model e-poslovanja. V osrednjem delu smo opredelili zavarovalništvo, pojem zavarovalništva in predstavili različne vrste zavarovanj. Spoznali smo osnovne pojme zavarovanj ter navedli, kaj določa Zakon o zavarovalništvu. Ugotovili smo, da zavarovalnice potrebujejo za uspešno in učinkovito poslovanje dober informacijski sistem ter da morajo podjetja zaradi vse večjega konkurenčnega boja ponujati svoje izdelke oz. storitve preko spleta. Poslovanje preko spleta zmanjšuje stroške. Med drugim smo opisali tudi ovire in prednosti elektronskega zavarovalništva ter navedli, kako se je elektronsko zavarovalništvo uvedlo v Sloveniji. Ker smo v nalogi povezani z računalnikom in internetom, smo predstavili metode oglaševanja, elemente spletne strani ter kriterije dobre spletne strani. Zadnji del smo namenili Zavarovalnici Maribor in njeni predstavitvi. Najprej smo na kratko predstavili Zavarovalnico. V nadaljevanju smo predstavili spletno stran Zavarovalnice Maribor, ki je podrobneje analizirana glede na kriterije dobre spletne strani. Na koncu je predstavljena še ponudba zavarovanj preko spleta s primeri obrazcev.
Keywords: elektronsko poslovanje, zavarovalništvo, informacijski sistem, elektronsko zavarovalništvo, spletna stran, Zavarovalnica Maribor, ponudba Zavarovalnice Maribor
Published: 20.05.2011; Views: 2085; Downloads: 218
.pdf Full text (1,67 MB)

2.
ELEKTRONSKO POSLOVANJE ZAVAROVALNICE MARIBOR D.D.
Peter Štumberger, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Zavarovalništvo postaja ena glavnih dejavnosti v našem poslovnem okolju. Zavarovalnice se povezujejo z bankami in drugimi podjetji ter tako nastajajo pomembne finančne skupine. Sinergija med njimi povzroča nastanek novih produktov, prav tako pa jih želja po nenehnem napredku žene v razvijanje novih poslovnih priložnosti. V našem diplomskem delu smo najprej predstavili elektronsko poslovanje, njegove začetke, prednosti in slabosti. Izpostavili smo nujnost e-poslovanja za vsa podjetja, ki želijo biti konkurenčna in v stiku s svetovnimi trendi poslovanja. Skozi prizmo e-poslovanja smo se navezali na Zavarovalnico Maribor in predstavili njeno elektronsko poslovanje. Temelj vsakega uspešnega e-zavarovalništva je dobro razvit informacijski sistem. Na njegovem temelju, lahko nato strokovnjaki iz področja zavarovalništva s pomočjo informatikov in tudi zunanjih sodelavcev ustvarijo spletni portal, ki bo izhodišče za uspešno spletno poslovanje. V diplomskem delu smo podrobno predstavili spletni portal Zavarovalnice Maribor z oblikovnega, vsebinskega, tehničnega, uporabnostnega in marketinškega vidika. Predstavili smo spletno ponudbo Zavarovalnice Maribor, ki je primerjalno gledano nad povprečjem preostalih zavarovalnic, delujočih na našem območju. Nazorno in podrobno smo tudi preučili in predstavili možnost dejanske uporabe spletnih storitev, kot so izračun, sklenitev zavarovanja in prijava škode. E-zavarovalništvo torej postaja nujno, tako za uporabnike kot za zavarovalnice. Uporabniki z njim ogromno pridobijo, saj lahko nemoteno kadar koli dostopajo do vsebin, ki jih zanimajo, do nujnih informacij ali koristijo spletne storitve. Za zavarovalnice pa ta način poslovanja predstavlja nižje stroške poslovanja, hkrati pa se ustvarja nov način interakcije z uporabniki. Zavarovalnica si na ta način pridobiva prednost pred konkurenco, dviguje ugled podjetja in hkrati ponuja na trgu nove produkte s pomočjo novih marketinških poti.
Keywords: elektronsko poslovanje, zavarovalništvo, spletni portal, spletne storitve, elektronsko zavarovalništvo, ponudba Zavarovalnice Maribor
Published: 06.07.2011; Views: 1910; Downloads: 288
.pdf Full text (1,20 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica