| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 482
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Analiza turizma v občini Sevnica
Luka Gošek, Katja Murkovič, Vasja Omahne, Jana Podvinšek, Lovro Požarnik, Nika Prevodnik, Tjaša Špenko, Karmen Enci, 2019, independent professional component part or a chapter in a monograph

Keywords: Sevnica, turizem, naravna dediščina, kulturna dediščina, gostinska ponudba, aktivnosti, doživetja
Published in DKUM: 31.01.2024; Views: 161; Downloads: 4
.pdf Full text (20,28 MB)
This document has many files! More...

2.
Koncept turistične destinacije in model razvoja
Mihaela Franjić, Elizabeta Strunjak, Luka Stanić, Fran Pokasić, 2021, independent professional component part or a chapter in a monograph

Keywords: turizem, študija izvedljivosti, turistična ponudba in povpraševanje, Artiče, marketing destinacije, Posavje
Published in DKUM: 26.01.2024; Views: 155; Downloads: 6
.pdf Full text (17,78 MB)
This document has many files! More...

3.
Uvod v trženjsko komuniciranje Banove domačije
Maja Turnšek, Tjaša Alegro, 2021, independent professional component part or a chapter in a monograph

Keywords: turizem, študija izvedljivosti, turistična ponudba in povpraševanje, Artiče, marketing destinacije, Posavje
Published in DKUM: 25.01.2024; Views: 170; Downloads: 10
.pdf Full text (17,78 MB)
This document has many files! More...

4.
Konceptualni model turistične destinacije in njeni ključni deležniki
Aleš Semeja, 2021, independent professional component part or a chapter in a monograph

Keywords: turizem, študija izvedljivosti, turistična ponudba in povpraševanje, Artiče, marketing destinacije, Posavje
Published in DKUM: 25.01.2024; Views: 133; Downloads: 8
.pdf Full text (17,78 MB)
This document has many files! More...

5.
Artiče : snovanje turistične destinacije
Barbara Pavlakovič Farrell, 2021, independent professional component part or a chapter in a monograph

Keywords: turizem, študija izvedljivosti, turistična ponudba in povpraševanje, Artiče, marketing destinacije, Posavje
Published in DKUM: 25.01.2024; Views: 197; Downloads: 12
.pdf Full text (17,78 MB)
This document has many files! More...

6.
Turistične destinacijske organizacije : gonila povezanega kreativnega zelenega razvoja in trženja
2023, proceedings

Abstract: Monografijo z naslovom ' TURISTIČNE DESTINACIJSKE ORGANIZACIJE: gonila povezanega kreativnega zelenega razvoja in trženja' sestavljajo štirje znanstveni tematski sklopi namenjeni turističnim delavcem v javnem in zasebnem sektorju, študentom turizma in hotelirstva ter predstavnikom civilne družbe. 40 avtorjev se je v diskurzih osredotočilo na: (i) trajnostno upravljanje turističnih destinacij, ponudnikov in doživetij skozi dodajanje lokalne vrednosti, kot tudi na varnost v turizmu in načrtovano upravljanje kriznih situacij; (ii) digitalizacijo v turizmu za potrebe upravljanja in trženja deležnikov povezanih v destinacije; (iii) elemente destinacij skozi: kreativno ponudbo v naravi, kulturno dediščino, arhitekturne posebnosti, gastronomski turizem, nastanitve na turističnih kmetijah, vlogo sprejemnih turističnih agencij in turističnih vodnikov za nepozabna doživetja; ter (iv) nosilne produkte slovenskega turizma: aktivni turizem v naravi; valorizacija kulturne dediščine; velneške in zdravstvene storitve; prireditve in poslovna srečanja; gastronomska doživetja in vinske destinacije. Proučevane vsebine so lahko odlična popotnica za jasno pozicioniranje slovenskih turističnih destinacij na močno konkurenčnem zelenem turističnem zemljevidu Evrope.
Keywords: destinacija, turistična destinacijska organizacija, destinacijski management in marketing, trajnosten in družbeno odgovoren turizem, turistični sistem, turistična ponudba, turistično povpraševanje, varstvo narave, krajina, interpretacija, kulturna dediščina, arhitektura, krajina, valorizacija, gastronomski turizem, turistične nastanitve, turistična kmetija, sprejemna turistična agencija, turistični vodnik, vodeno doživetje
Published in DKUM: 13.01.2023; Views: 902; Downloads: 225
.pdf Full text (29,07 MB)
This document has many files! More...
This document is also a collection of 17 documents!

7.
Vpliv dinamičnih cen v e-poslovanju
Mihael Hojnik, 2022, master's thesis

Abstract: V magistrski nalogi bo obdelana tema ,ki v Sloveniji ni samoumevna in še ni bila obdelana. V tujini je pojem dinamičnih cen zelo razširjen v različnih panogah. Delovanje prirejanje in manipulacije cen lahko vidimo skoraj pri vsakodnevnih opravilih, kot je točenje goriva, nakupi preko spleta ali enostavni nakup v trgovini. V nalogi bo predstavljen pojem dinamičnih cen in opisan ,prikazane možnosti uporabe programske opreme, ki bi lahko v slovenskih trgovinah ali panogah pripomogle k boljšim poslovnim rezultatom. Razčlenjen bo algoritem ,ki je potreben za programsko opremo, ki manipulira ceno v trgovini ali panogi. Razčlenjeni bodo faktorji, ki jih je potrebno uporabiti pri analiziranju in optimizacije cen. Opisane bodo podatkovne baze, ki so potrebne za učinkovito delovanje programov za najbolj učinkovito delovanje programov. Predstavljeni bodo najbolj znani ponudniki programske opreme, ki skrbi za delovanje v tujini. Prikazane bodo dobre prakse dinamičnih cen na obstoječih primerih in panogah v podjetjih v tujini. Podjetja in panoge bodo izbrane na območju EU, saj skupno povezuje podobna zakonodaja o varstvu podatkov. Raziskovan bo pravni vidik pridobivanja in implementiranja podatkov v EU in Sloveniji glede uporabe takšne programske opreme, ter kateri podatki o strankah se lahko uporabijo in istočasno omogočajo anonimnost. Med glavnimi temami v magistrski nalogi bo raziskan pogled slovenskih strank na delovanje takšnih praks ,ter kako se bodo odzvale stranke glede na takšno delovanje cen v praksi. Analiziran bo tudi anketni vprašalnik, ter njihove odločitve. Na praktičnem primeru ,bo prikazana uvedba takšnega sistema na E-trgovini z preizkusno verzijo naključne programske opreme, ter podatkovne baza iz katere bo program določeval avtomatsko ceno . tudi omejitve, ki jih lahko ima posameznik pri implementaciji . Raziskano bo celotno področje dinamičnih cen.
Keywords: Dinamične cene, program, statistika, povpraševanja in ponudba, algoritmi, študijski primer, slovenski trg, tujina, cene, manipulacija
Published in DKUM: 25.10.2022; Views: 437; Downloads: 47
.pdf Full text (4,15 MB)

8.
Turistična destinacija Artiče : študija izvedljivosti
2021

Abstract: Monografija »Turistična destinacija Artiče: študija izvedljivosti« obravnava turistični razvoj potencialne destinacije Artiče. Artiče so kraj v občini Brežice v posavski regiji, kjer v zadnjem času dajejo velik poudarek razvoju turizma. Občina je znana predvsem po zdraviliškem turizmu, vendar se čedalje bolj razvija tudi druga ponudba – od naravnih in kulturnih znamenitosti do gastronomske in športne ponudbe. Krajani Artič, ki so ponosni na danosti svojega območja, želijo v svoje konce privabiti obiskovalce, zato so se povezali s Fakulteto za turizem Univerze v Mariboru, da bi pripravili študijo izvedljivosti potencialne turistične destinacije. Pri projektu so skupaj z mentorji sodelovali študenti 1. letnika magistrskega programa in 3. letnika visokošolskega študijskega programa ob participativnem sodelovanju lokalnega prebivalstva. Po opravljeni analizi območja so pripravili strateški dokument za razvoj turistične destinacije skupaj z marketinškim načrtom posameznih predlaganih turističnih produktov.
Keywords: turizem, študija izvedljivosti, turistična ponudba in povpraševanje, marketing destinacije, Artiče, Posavje
Published in DKUM: 19.11.2021; Views: 1076; Downloads: 159
.pdf Full text (17,78 MB)
This document has many files! More...
This document is also a collection of 3 documents!

9.
Makroekonomske posledice podnebnih sprememb
Anja Babič, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Ena izmed vrst tržnih nepopolnosti so eksternalije. Izsledki empiričnih raziskav kažejo na skrb vzbujajoče posledice podnebnih sprememb. Segrevanje ozračja nastane zaradi izpustov toplogrednih plinov. Njegove posledice pa preko ekstremnih vremenskih dogodkov občutimo tako v realnem sektorju kot tudi v monetarnem segmentu gospodarstva. Čeprav imamo veliko dobrih praks blaženja posledic podnebnih sprememb, pa je učinkovita implementacija okoljskih politik prepočasna.
Keywords: podnebne spremembe, tržne napake, agregatna ponudba, agregatno povpraševanje, ekonomska politika
Published in DKUM: 28.10.2021; Views: 991; Downloads: 113
.pdf Full text (1,33 MB)

10.
Naveza ponudbe botaničnega vrta univerze v mariboru s ponudbo športnega turizma in rekreacije v destenaciji maribor - pohorje
Jaka Klemenčič, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Turizem najpogosteje povezujemo s potovanji, kulturo in drugimi spremljajočimi dejavnostmi. S kombinacijo turizma in športa se razvija ena najhitreje rastočih zvrsti turizma – športni turizem. Ta se osredotoča na doživljanje športne ponudbe v destinaciji. V raziskavi smo se osredotočili na ponudbo športno-rekreativnega turizma v Mariboru in okolici, opredelili njegovo vlogo in s predlogi skušali povezati športni turizem in Botanični vrt Univerze v Mariboru ter privabiti potencialne turiste. Z analizo rezultatov anketiranja smo ugotovili, da je s pomočjo športno-rekreativnega turizma, s pomočjo športnih ustanov in prireditev mogoče tržiti Botanični vrt Univerze v Mariboru.
Keywords: športni turizem, destinacija, športna ponudba, Botanični vrt Univerze v Mariboru.
Published in DKUM: 25.03.2021; Views: 1041; Downloads: 75
.pdf Full text (609,26 KB)

Search done in 5.66 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica