| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 109
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Analiza prodajnih cen
Nastja Sivka, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Konkurenca na trgu je velika. Trg je zasičen z različnimi blagovnimi znamkami in izdelki. Vsi bi želeli vedeti, kaj so najpomembnejši faktorji, ki vplivajo na nakupno odločitev. Dejstvo je, da preprostega odgovora ni. Lahko pa z gotovostjo trdimo, da sta cena in preplet komunikacijskih aktivnosti dva izmed ključnih elementov. Čokolada Milka zavzema več kot 44 % trga s čokoladami, Gorenjka več kot 12 %, Dorina predstavlja okoli 11 %, trgovske blagovne znamke okoli 10 % in Lindt dobra 2 %. Če povzamemo analizo cen, ima Mercator najnižje cene pri čokoladah trgovske blagovne znamke. Vsekakor pa je glavni favorit na trgu čokolad Spar, saj ima široko paleto izdelkov in je cenovno konkurenčen glede na trg. Pri trgovski blagovni znamki je cenovna primerjava malce težja, saj je velik dejavnik, ki vpliva na ceno, sama sestava izdelka. Produkti blagovnih znamk naj bi zagotavljali isto kakovost pri različnih trgovcih, pri trgovskih blagovnih znamkah pa so lahko odstopanja precejšnja, v odvisnosti ali trgovec zasleduje kvaliteto ali zgolj ceno.
Keywords: analiza prodajnih cen, konkurenca, blagovna znamka, kakovost, trgovci, politika cen, slovenski trg, prodajna cena, popusti, ugodnosti, promocija, življenjski cikel izdelka, promocijske cene, diferencirane cene, analiza raziskave, cenovna primerjava
Published in DKUM: 19.09.2019; Views: 1459; Downloads: 312
.pdf Full text (9,19 MB)

2.
Razvoj novega izdelka v Mlinotestu Ajdovščina d.d.
Kristina Furlan, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomski nalogi smo na kratko prikazali proces razvoja novega izdelka v osmih fazah tako s teoretičnega kot s praktičnega vidika. V praktičnem delu je predstavljen realen potek razvoja novega izdelka v podjetju Mlinotest d.d. Zajeli smo vse razvojne faze, ki jih je potrebno oceniti, analizirati, pravilno organizirati in realizirati, da pride podjetje do tržno uspešnega in dobičkonosnega izdelka. Pri posameznih fazah naletimo na probleme, ki smo jih v nalogi analizirali in zanje predlagali izboljšave. Naš cilj je namreč znižati stroške na vseh ravneh dela, kar pomeni zmanjšati vpliv največjih problemov v prehrambeni industiji, ki jih predstavljajo: odpadne surovine pri izdelavi izdelkov, kratki roki trajanja, vračilo določenih izdelkov, draga embalaža in posledično slabo ocenjeni stroški materiala ter dela. Rešitev vidimo v dobri organizaciji dela, ki zajema vse faze razvoja izdelka, in služb znotraj podjetja, ki pri tem sodelujejo.
Keywords: izdelek, proizvodni program, politika izdelka, življenjski ciklus in kvaliteta izdelka, proces razvoja novega izdelka
Published in DKUM: 06.10.2016; Views: 1382; Downloads: 124
.pdf Full text (2,52 MB)

3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Search done in 0.22 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica