| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 26
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
Spoprijemanje s stresom med prvimi posredovalci pri nudenju prve pomoči na nujnih intervencijah
Davorin Breg, 2019, master's thesis

Abstract: Izhodišča, namen: V magistrskem delu smo predstavili problematiko stresa med prvimi posredovalci pri nudenju prve pomoči na nujnih intervencijah in njihovo spoprijemanje s stresom. Raziskovalna metodologija: Uporabili smo kvantitativno raziskavo, v kateri je sodelovalo 95 prvih posredovalcev prostovoljnih gasilskih društev Območne gasilske zveze Ptuj. Uporabili smo priložnostni vzorec. Rezultati raziskave so bili obdelani s pomočjo programa Microsoft Excel in hipoteze preverjene s pomočjo statističnega paketa SPSS V24. Rezultati: Ugotovili smo, da anketirani telesne, čustvene in vedenjske simptome stresa občutijo redko, zelo redko oziroma nikoli. Ugotovili smo, da ženske pogosteje kot moški občutijo vse simptome stresa, da za sproščanje najpogosteje koristijo hobije in prostočasne aktivnosti ter da vse oblike psihosocialne pomoči koristijo redko oziroma zelo redko ali nikoli. Nismo uspeli dokazati statistično značilne povezave med zadovoljstvom z delom in posluževanjem skupinskih razbremenilnih pogovorov. Ugotovili smo tudi, da pri prvih posredovalcih, ki za tehniko sproščanja koristijo pogovor s prijatelji, in pogostostjo skupinskih razgovorov obstaja statistično značilna šibka pozitivna povezanost. Prav tako obstaja šibka pozitivna povezanost med prvimi posredovalci, ki za tehniko sproščanja koristijo pogovor s prijatelji, in pogostostjo individualnih razbremenilnih pogovorov v organizaciji. Sklep: Raziskava je pokazala nizko občutenje simptomov stresa in nizko koriščenje psihološke pomoči ter tehnik sproščanja, kar ne pomeni, da stresa med prvimi posredovalci ni oziroma da je ta nizek. Obstajajo možni razlogi za takšne ugotovitve, ki bi jih bilo vredno raziskati z razširjeno raziskavo. Tako raziskava podaja izhodišča za nadaljnjo raziskovanje.
Keywords: simptomi stresa, posledice stresa, stres med prvimi posredovalci, psihološka pomoč, pogovori, sproščanje.
Published: 25.10.2019; Views: 509; Downloads: 90
.pdf Full text (591,16 KB)

2.
Analiza pričakovanih učinkov uvedbe oblačne rešitve »SAP Success Factors«
Špela Mahorič, 2019, master's thesis

Abstract: Eden izmed najpomembnejših dejavnikov pri doseganju poslovnih ciljev podjetja so usposobljeni zaposleni, ki se uspešno spopadajo z novimi razmerami na trgu. Zato je kadrovska funkcija v podjetjih izjemnega pomena, saj izbira kandidate, ki so za dosego poslovnih ciljev najbolj primerni. Na eni strani imamo tradicionalno plat kadrovske funkcije, pri kateri podjetje zagotovi zaposlene in poskrbi, da ti zaposleni dobijo za svoje delo primerno plačilo. Na drugi strani pa imamo strateško plat kadrovske funkcije. Pri tej gre za to, da podjetje pridobi prave zaposlene na pravih delovnih mestih, ki delajo prave stvari na pravi način, hkrati pa jim omogoča pravi razvoj za prihodnost. Obe strani kadrovske funkcije lahko poenostavimo s pomočjo kadrovskih informacijskih sistemov. Ti omogočajo, da podjetje zmanjša kadrovsko papirno dokumentacijo in upravlja z zaposlenimi s pomočjo informacijskega sistema. Začetki kadrovskih informacijskih sistemov so bili v opravljanju nalog tradicionalne plati. Ob razvoju informacijske tehnologije pa so ponudniki kadrovskih informacijskih sistemov razvili tudi strateško plat kadrovske funkcije. Kadrovski informacijski sistemi so sredstvo za pridobivanje, shranjevanje, analiziranje in posredovanje informacij različnim uporabnikom. Običajno obsegajo ohranjanje zaposlenih, zaposlovanje, upravljanje z zaposlenimi, upravljanje plačilnega prometa, načrtovanje kadrovskih virov, upravljanje z izobraževanji, spremljanje uspešnosti, samoupravljanje zaposlenih, načrtovanje, upravljanje odsotnosti, analitiko, prerazporeditve zaposlenih in drugo. Na trgu obstaja veliko ponudnikov kadrovskih informacijskih sistemov. Noviteta predvsem na slovenskem trgu pa je SAP Success Factors. Rešitev še vedno omogoča opravljanje enakih kadrovskih funkcij, le da je s SAP Success Factors to poenostavljeno in dostopnejše. V magistrski nalogi je mogoče spoznati in lažje razumeti kadrovsko funkcijo v podjetju in področja upravljanja s kadri. Podrobneje so opredeljeni kadrovski informacijski sistemi, njihov razvoj in funkcije ter ponudniki kadrovskih informacijskih sistemov. Izmed vseh ponudnikov smo izbrali rešitev SAP Success Factors, ki je nastala leta 2011 ob združitvi podjetij SAP d. o. o. in Success Factors. V drugem delu je na podlagi podjetja X predstavljen obstoječi kadrovski informacijski sistem in nekatere funkcije, kot sta spremljanje uspešnosti zaposlenih in upravljanje nasledstev. Obstoječi kadrovski informacijski sistem v tem podjetju namreč ne predstavlja takšne učinkovitosti, kot bi ga podjetje z uporabo sistema želelo. Nekaterih funkcij ni mogoče informacijsko podpreti ali pa so za to potrebni zunanji zaposleni, kar prinaša podjetju visoke stroške. V magistrski nalogi smo v demo verziji programa SAP Success Factors predstavili procese, ki bi izbranemu podjetju izboljšali upravljanje s kadri. Za konec smo naredili primerjalno analizo med obstoječim kadrovskim informacijskim sistemom in programom SAP Success Factors. Ugotovili smo, da bi podjetje z vpeljavo sistema SAP Success Factors izboljšalo nekatere procese, zmanjšalo papirno dokumentacijo, izboljšalo kadrovsko poročanje, informacijsko podprlo letne pogovore, izboljšalo motivacijo zaposlenih in drugo.
Keywords: kadrovski informacijski sistem, SAP Success Factors, primerjalna analiza, oblikovanje ciljev, letni pogovori, upravljanje nasledstev
Published: 18.03.2019; Views: 591; Downloads: 127
.pdf Full text (2,11 MB)

3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
KOMUNIKACIJA MED STARŠI IN OTROKI - TEŽAVNI POGOVORI
Katarina Fekonja, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Komunikacija je ena izmed osnovnih sposobnosti, potrebnih za življenje, ki jo mora vsak človek razviti že v zgodnjem otroškem obdobju. Za to dobi prve možnosti, spodbude in vzore v družini. Vsaka družina ima svoje vzorce komunikacije in marsikdaj je kakšna tema povezana z različnimi tabuji. Ponekod na primer ni zaželeno nikakršno pretirano izkazovanje čustev, spet drugje ne dopustijo le nekaterih. Namen diplomskega dela je bil raziskati pomen komunikacije, kako le-ta vpliva na posameznika, kako jo izboljšati ter kako osvetliti problematiko težavnih pogovorov, to je komunikacijo o stvareh, ki pri večini zbujajo neprijetna občutja. V empiričnem delu smo želeli ugotoviti, kakšen pomen ima komunikacija v družini, ali se ji posveča dovolj časa, kdo je po mnenju staršev primarni vir informacij otroku ter kako se starši lotijo tem, o katerih se jim je težko pogovarjati. Odgovore smo pridobili z anketnim vprašalnikom. Spoznali smo, da bi starši morali poskrbeti, da se v družini vzpostavi dovolj zaupanja in povezanosti med člani, tako da se lahko otroci brez zadržkov obrnejo na njih. Zato je pomembno, da se starši z otrokom odprto, iskreno in brez zadržkov pogovarjajo o vseh pomembnih rečeh ne glede na to, kako težaven pogovor je pred njimi.
Keywords: Odprta komunikacija, komunikacija med starši in otroki, težavni pogovori
Published: 14.10.2010; Views: 8431; Downloads: 1083
.pdf Full text (835,90 KB)

10.
Search done in 0.25 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica