| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 35
First pagePrevious page1234Next pageLast page
1.
Električni pogoni : navodila za laboratorijske vaje
Marko Jesenik, Mladen Trlep, 2022, other educational material

Keywords: električni pogoni, elektrotehnika, laboratorijske vaje, navodila, učno gradivo
Published in DKUM: 13.01.2022; Views: 175; Downloads: 10
.pdf Full text (1,58 MB)

2.
Ocenitev voznosti vozil Box2D na naključno generiranem terenu v ogrodju libGDX : diplomsko delo
Janko Gruden, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo izdelali aplikacijo za simuliranje vožnje po 2D terenu. Z aplikacijo smo preverili vpliv različnih pogojev na vožnjo vozila po naključno generiranem terenu. Pregledali smo tudi podobna dela na tem področju in preučili fizikalne pogone, ogrodje libGDX in knjižnico Box2D. Aplikacijo smo razvili v programskem jeziku Java, zaganjali pa smo jo s pomočjo PowerShell skript. Rezultate smo predstavili v tabelah in grafih.
Keywords: fizikalni pogoni, Box2D, libGDX, simulacija vožnje, Java
Published in DKUM: 18.10.2021; Views: 164; Downloads: 12
.pdf Full text (762,39 KB)

3.
Konstruiranje dvoriščnih vrat podjetja Niros kovinarstvo s.p. : diplomsko delo
Alen Forjanič, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Cilj diplomske naloge je bil konstruiranje dvoriščnih vrat z vgrajenim elektromotorjem s sodelovanjem podjetja Niros kovinarstvo s.p.. Podjetje se ukvarja z izdelavo ter montažo ograj, dvoriščnih vrat in nadstreškov, prav tako se ukvarja z obdelavo kovin in uporabo naprednih tehnologij. Torej potek od same idejne zasnove, kjer je prikazan idejni izris dvoriščnih vrat pred določenim objektom, in vse do izdelave ter montaže vrat. V diplomskem delu je prikazan postopek konstruiranja s potrebnim statičnim izračunom ter določitvijo potrebnega materiala, praktičnim potekom izdelave ter končno montažo dvoriščnih vrat.
Keywords: Konstruiranje, dvoriščna vrata, pogoni, tehniška dokumentacija.
Published in DKUM: 01.07.2021; Views: 306; Downloads: 85
.pdf Full text (2,37 MB)

4.
Servo pogoni in industrijsko Ethernet omrežje : diplomsko delo
Luka Bricman, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo je osredotočeno na uporabo industrijskega Ethernetnega standarda CC–Link za vodenje Mitsubishijevih sistemov s servo pogoni. Namen je bil vzpostaviti in preizkusiti povezave servo pogonov, krmilnikov in HMI-naprav. Za pravilno delovanje laboratorijskega sistema sem moral upoštevati lastnosti in uporabniška navodila za uporabljeno strojno opremo in izdelati uporaben program za testno delovanje, pri tem pa upoštevati pravila avtomatizacijske tehnike. Izdelan je bil testni program za vodenje servo motorja pri določeni hitrosti. Na tem programu smo izvedli tudi meritve časovnih zamikov med ukaznimi in statusnimi signali.
Keywords: vodenje sistemov, servo pogoni, industrijski Ethernet, protokol CC-Link
Published in DKUM: 13.11.2019; Views: 584; Downloads: 100
.pdf Full text (15,94 MB)

5.
Parametriranje napajalnika Sinamics s120 in uporaba za pogon transportnega traku : diplomsko delo
Boris Nikić, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava pogon transportnega traku, ki ga poganja asinhronski motor napajan s siemensovim napajalnikom. Najprej je predstavljen napajalnik SINAMICS S120 in enote iz katerih je sestavljen. Poudarek je na spoznavanju siemensovega programskega orodja za nastavljanje parametrov napajalnika. Pridobljeno znanje smo uporabili pri parametriranju pogona transportnega traku. Posneli smo časovne poteke napetosti, frekvence, toka in hitrosti za različne primere zagona in ustavljanja transportnega traku. Na koncu naloge so predstavljeni rezultati in analiza posnetih časovnih potekov.
Keywords: parametriranje napajalnika, električni pogoni, tekoči trak
Published in DKUM: 07.06.2019; Views: 905; Downloads: 64
.pdf Full text (4,27 MB)

6.
TIPIZACIJA POGONSKEGA SKLOPA VOZA INDUSTRIJSKE PEČI ZA TERMIČNO OBDELAVO MATERIALOV
Tomaž Bosio, 2016, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo opisuje postopek zasnove, tipizacije in standardizacije pogonskega sklopa voza industrijske peči za uporabo v podjetju BOSIO d.o.o. Magistrsko delo se začne s kratkim povzetkom zgodovine razvoja industrijskih peči, njihovo klasifikacijo in opisom komorne peči z vozičkom. Sledi zasnova in razdelitev pogonskih sklopov glede na obremenitve. Za vsak tip pogonskega sklopa smo definirali komponente, ki so bile ustrezno preračunane in standardizirane. V zaključku magistrskega dela so predstavljeni doseženi cilji, ki dokazujejo, da smo uspešno tipizirali pogonski sklop. Navedli smo tudi usmeritve za nadaljevanje dela na tem področju.
Keywords: industrijska peč, pogoni, strojni elementi, tipizacija
Published in DKUM: 30.09.2016; Views: 1020; Downloads: 98
.pdf Full text (5,29 MB)

7.
RAZVOJ MOBILNE TRETJEOSEBNE STRELSKE IGRE S POGONOM UNREAL ENGINE 4
Rok Pušnik, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu raziščemo pogon Unreal Engine 4, ki služi kot orodje za izdelovanje iger na več platformah. Spoznamo osnovno delovanje orodij, ki jih pogon ponuja razvijalcem in pridobljeno znanje uporabimo na praktičnem primeru mobilne igre. Najprej si ogledamo razvoj programa skozi različne generacije in stanje aktualne različice. Sledi raziskava delovanja urejevalnikov stopenj, uporabniških vmesnikov, animacij, zvoka in materialov. Podrobneje si ogledamo pogonov lasten vizualni skriptni sistem Blueprint. V drugem delu razvijemo tretjeosebno strelsko igre za ciljno platformo Android.
Keywords: grafični pogoni, računalniška grafika, Android, Unreal Engine
Published in DKUM: 23.09.2016; Views: 1903; Downloads: 180
.pdf Full text (3,33 MB)

8.
RAZVOJ IGER ZA MOBILNE NAPRAVE S POMOČJO IGRALNEGA POGONA UNITY 3D
Nataša Mislej, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo nazorno predstavlja pot, ki vodi do razvoja mobilne igre za pametne telefone z nameščenim operacijskim sistemom Android. Na kratko so povzeti zgodovina računalniške grafike, razvoj računalniških ter videoiger in nazadnje razvoj mobilnih iger. Nekaj besed je namenjenih tudi 3D-grafiki, njenemu razvoju in osnovnim gradnikom. Podrobneje se dotaknemo igralnega pogona, ki smo ga potrebovali za izdelavo mobilne igre, in principov 3D-modeliranja, s katerimi smo razvili objekte in okolje, v katerem se ti nahajajo.
Keywords: razvoj iger, mobilne naprave, igralni pogoni, Unity 3D, Android
Published in DKUM: 15.01.2016; Views: 2055; Downloads: 227
.pdf Full text (2,65 MB)

9.
Elektromotorni pogon za manipulacijo zaklepnega mehanizma
Aljaž Kraner, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V praksi srečujemo različne vrste mehanizmov, ki so gnani na različne načine. V tej nalogi je prestavljeno snovanje elektro motornega pogona, ki poganja zaklepni mehanizem v vratih varnostnih vsebnikov.Podjetja, ki izdeluje varnostne vsebnike morajo zagotavljati velike varnostne stopnje svojih izdelkov, saj le to pogojuje njihov uspeh. Vse do danes se je izdelovalo vsebinke, katerih zaklepne mehanizme je poganjala človeška sila. Z nalogo želim dokazati, da se avtomatizacija vseh vrst mehanizmov lahko implicira v prav v vse veje tehnične stroke. Avtomatizacija zaklepnega mehanizma bi naredila varnostne vsebnike bolj enostavne za uporabo in prijazne uporabnikom.
Keywords: Elektromotorni pogoni, konstruiranje, varnostne blagajne, avtomatizacija
Published in DKUM: 17.10.2013; Views: 1555; Downloads: 162
.pdf Full text (3,27 MB)

10.
RAZVOJ RAČUNALNIŠKIH IGER S POMOČJO GRAFIČNEGA POGONA UNITY
Teo Babič, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V tej diplomski nalogi bomo pregledali grafični pogon Unity, ki služi kot orodje za razvoj računalniških iger. Spoznali bomo orodja, ki jih grafični pogon Unity uporablja pri izdelovanju iger. To zajema: urejevalnik okolja Unity, materiale in njihove senčnike, delo s fizikalnimi lastnostmi objektov, zvok in orodje za osvetlitev znotraj igre. Vse naštete komponente bomo praktično uporabili in predstavili ob gradnji realno časovne strateške igre Varovanje terena za internetni brskalnik. Ob koncu bomo pregledali trg mobilnih iger in izpostavili bistvene razlike med razvojem igre z okoljem Microsoft XNA in Unity.
Keywords: računalniška grafika, računalniške igre, grafični pogoni
Published in DKUM: 19.09.2013; Views: 2038; Downloads: 196
.pdf Full text (2,42 MB)

Search done in 0.17 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica