| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
POSLOVNA POGAJANJA S KOREJSKIMI DOBAVITELJI
Liljana Hauc, 2013, master's thesis

Abstract: Pogajanja danes srečamo na vsakem koraku, bodisi v zasebnem življenju, bodisi tudi v poslovnem svetu. Vstop v EU, globalizacija in želja po rasti in vključevanju podjetij na mednarodni trg je povzročila, da so podjetja pričela poslovno sodelovati tudi s tujimi poslovnimi partnerji, kar je posledično privedlo do izrednega napredka na področju pogajalskih tehnik in taktik. Ne glede na to, ali se podjetja pogajajo s slovenskimi partnerji ali poslovno sodelujejo s tujimi, je pomembno le nekaj. Pogajanja moramo znati dobro načrtovati, izuriti moramo naše pogajalske tehnike in se znati prilagoditi različnim vrstam pogajalcev. Poslovanje podjetij je odvisno predvsem od uspešnosti na poslovnih pogajanjih, saj prav pogajanja predstavljajo eno izmed najpomembnejših znanj v globalnem poslovnem svetu. Podjetja, ki sodelujejo s tujimi partnerji se morajo zavedati kulturne razsežnosti in svojo pozornost nameniti pripravam na medkulturna pogajanja, torej na pogajanja s poslovnimi partnerji, ki izhajajo iz drugačnega okolja in ki so prevzeli druge navade, kulturo in običaje.
Keywords: medkulturna pogajanja, Južna Koreja, pogajalske tehnike, Slovenija, kulturne razlike
Published: 18.10.2013; Views: 865; Downloads: 105
.pdf Full text (1,06 MB)

2.
Pomen in vpliv uspešnih pogajanj na uspešnost podjetja
Tadej Lajnšček, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Sodelovanje je nujno na vseh področjih delovanja, tudi na poslovnem področju. Za vzpostavitev dolgoročnega sodelovanja je potrebno veliko truda, med drugim tudi pogajanj. V poslovnem svetu so pogajanja zelo pomembna, saj je od njih lahko odvisno poslovanje celotnega podjetja ali organizacije. Za uspešnost pogajanj in posledično doseganje zastavljenih ciljev je treba upoštevati veliko dejavnikov. Ti dejavniki so upoštevanje bontona, etike in morale, pogajalčeve osebnostne lastnosti, priprave na pogajanja, medkulturna pogajanja itd. Pogajanja lahko uporabimo ob različnih priložnostih; na primer za doseganje dogovora o cenah ali pogojih, za razreševanje konfliktov in podobno.
Keywords: pogajanja, nabava, prodaja, pogajalske tehnike, dejavniki pogajanj
Published: 04.07.2019; Views: 138; Downloads: 17
.pdf Full text (771,02 KB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica