| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
PREDLOG REKONSTRUKCIJE CESTNEGA ODSEKA GLEDE NA PREDVIDENE SANACIJSKE UKREPE POSAMEZNIH HOMOGENIH PODODSEKOV
Miha Kalan, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Rekonstruiranje, saniranje oz. na splošno povedano, vzdrževanje cestnega omrežja, postaja iz leta v leto pomembnejša dejavnost sodobnih evropskih držav. Le z zagotavljanjem tekočega oz. nemotenega pretoka prometa namreč lahko izboljšujemo povezanost med posameznimi državami ter mesti znotraj njih. S tem posledično skrbimo za večjo mobilnost in fleksibilnost prebivalstva ter pospešujemo makro – ekonomski razvoj mest in držav. Vzdrževanje cestnega omrežja ni zgolj "šablonsko" ter že vnaprej dolgoročno začrtano sistematično dejanje. Tako se v raznovrstnih študijah pojavljajo najrazličnejši metadološki pristopi, za katere velja skupna točka - kako najbolej optimizirati način vzdrževanja cestnega omrežja. Eden izmed možnih načinov vzdrževanja je predstavljen v diplomski nalogi. V skladu z navedenim so v diplomskem delu predstavljeni vzroki za nastanek poškodb, opisani ukrepi za saniranje, predstavljene osnove za določitev sanacijskih ukrepov ter tudi podan opis posameznega sanacijskega ukrepa. Na koncu je dodan primer oz. postavljena metadologija načrtovanja sanacije cestnega odseka, ki temelji na predlogu sanacije posameznega homogenega pododseka.
Keywords: cesta, voziščna konstrukcija, vzdrževanje, odsek, pododsek, dimenzioniranje, rekonstrukcija, saniranje
Published: 10.11.2011; Views: 1693; Downloads: 135
.pdf Full text (31,98 MB)

2.
PRIMERJAVA VARIANTNIH REŠITEV ZA GRADNJO DRŽAVNE CESTE NA ODSEKU MMP HOLMEC - OTIŠKI VRH
Katja Prosenak, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi so predstavljene tri variante nove cestne povezave, ki poteka od Mednarodnega mejnega prehoda (MMP) Holmec ter do priključka Otiški vrh. Za variantne rešitve je izdelana primerjalna analiza po različnih kriterijih. Celotni odsek je - zaradi lažjega prikazovanja poteka variant in primerjave med posameznimi variantami - razdeljen na štiri pododseke. Pri posamezni varianti se značilnosti ceste med pododseki spreminjajo. Variante so izdelane za različne vrste ceste, z različnimi projektno-tehničnimi elementi. V zaključnem delu diplomskega dela so vse tri variante medseboj primerjane in vrednotene. Pri primerjavi in vrednotenju se izhaja iz treh kriterijev: kriterij tehničnih karakteristik, kriterij dolžine trase in kriterij potrebnih večjih objektov na trasi nove cestne povezave. Na podlagi primerjave in vrednotenja se je kot najprimernejša izkazala varianta 1. Varianti 2 in 3 sta se pokazali kot primerni, sprejemljivi.
Keywords: hitra cesta, glavna cesta, rekonstrukcija, varianta, podvarianta, odsek, pododsek, trasa
Published: 21.12.2009; Views: 2064; Downloads: 135
.pdf Full text (2,03 MB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica