| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Prikaz turistične destinacije v filmu Vicky Cristina Barcelona
Mojca Fras, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V zaključnem delu smo se osredotočili na raziskovanje področja filmskega turizma, ki v današnji dobi dobiva vedno večji pomen. Predstavili smo različna mnenja priznanih raziskovalcev, ki so že raziskovali to področje, in našteli nekaj slovenskih ter svetovnih primerov filmskega turizma. S pomočjo sekundarnih virov smo pojasnili, kaj turiste sploh motivira k obisku filmskih lokacij in kako lahko filmi vplivajo na posameznikovo percepcijo destinacije. V raziskovalnem delu smo se osredinili specifično na film Vicky Cristina Barcelona in kako lahko ogled filma vpliva na gledalca. Podrobneje smo opisali Barcelono in s pomočjo analize vsebine izpostavili znamenitosti, ki so bile prikazane znotraj filma. S pomočjo Mladinskega centra Gornja Radgona smo izvedli kino večer, znotraj katerega smo opravili dvofazno raziskavo o destinacijski podobi Barcelone pred ogledom filma in po njem. Ugotovili smo, da je film v določeni meri res vplival na mnenje anketirancev in spremenil njihovo percepcijo o Barceloni. V zaključku smo podali predloge za nadaljnje raziskovanje in marketinško koriščenje fenomena filmskega turizma.
Keywords: filmski turizem, podoba destinacije, Vicky Cristina Barcelona, analiza filma
Published: 04.12.2020; Views: 140; Downloads: 27
.pdf Full text (2,19 MB)

2.
Literarni turizem in priložnosti za njegov razvoj v Sloveniji
Jasna Potočnik Topler, 2020

Abstract: V znanstveni monografiji predstavljamo literarni turizem z vidika analize in vrednotenja literarne dediščine ter pišemo o njeni umestitvi v turistično ponudbo. Prinašamo pregled temeljne znanstvene in strokovne literature področja in pojasnjujemo, kako se književnost umešča v kontekst turizma, literarnega turizma in doživljanja kulture. Gre za monografijo, ki se osredinja na dela Louisa Adamiča (1898–1951), še posebej na njegova romana Vrnitev v rodni kraj (angl. The Native’s Return) in Moja rojstna dežela (angl. My Native Land). V njima se prepletajo področja turizma, literarne teorije in književnosti. Monografija kot vir nadaljnjega razvoja literarnega turizma v Sloveniji analizira in vrednoti literarno dediščino Louisa Adamiča. V knjigi so prav tako ponujena priporočila, kako dediščino obravnavanega avtorja aktivneje vključiti v turistično ponudbo – predstavljeni so koncepti literarnega turizma z metodologijo področja, kar je lahko vodilo upravljalcem turističnih destinacij in drugim turističnim deležnikom pri snovanju novih turističnih proizvodov ali pri nadgradnji obstoječih.
Keywords: literarni turizem, literarna dediščina, dediščinski turizem, kulturni turizem, Louis Adamič, slovenska književnost, ameriška književnost, podoba destinacije.
Published: 25.11.2020; Views: 111; Downloads: 13
URL Link to file

3.
Changes brought about by the Ultra Europe festival to the destination management and marketing of the city of Split
Leo Bartolec, 2019, master's thesis

Abstract: Nowadays, youth and event tourism are new specific types of tourism that have been given more attention in the academic literature. They are gaining in importance in the tourism industry in Croatia. This thesis aims to analyse the importance and impact that is brought by the Ultra Europe music festival to the city of Split, Croatia. The impact that is brought to a destination by a music festival is observed through three areas of analysis; (a) destination image, (b) creation of new products and services in a destination and (c) segmentation of visitors. Through these three dimensions, this thesis aims to see whether the “festivalisation” phenomena happened to the city of Split and how destination management and marketing stakeholders observe changes and use them for their business activities for the tourism market.
Keywords: podoba turistične destinacije, mladinski turizem, dogodkovni turizem, oglaševanje, menedžment, festivalizacija
Published: 17.10.2019; Views: 445; Downloads: 54
.pdf Full text (1,05 MB)

4.
Analiza podobe Nemčije kot turistične destinacije v katalogih izbranih slovenskih potovalnih agencij
Patricija Zagožen, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Podoba turistične destinacije je v marketingu ključni kriterij tržne moči konkurentov, ki odločilno vpliva na turiste. Da bi si turisti ustvarili realno sliko, oziroma podobo o tej turistični destinaciji, morajo potovalne agencije s svojimi vizualnimi pripomočki (npr. katalogi), pri turistu ustvariti zanimanje za izbiro te destinacije.
Keywords: Podoba turistične destinacije, katalog, potovalna agencija, terminološki slovarček.
Published: 09.11.2016; Views: 502; Downloads: 51
.pdf Full text (735,41 KB)

Search done in 0.11 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica