| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Primerjava skladnosti med podobo blagovne znamke coca-cola v oglasih in pri porabnikih v sloveniji in španiji
Timotej Zubkov, 2020, master's thesis

Abstract: V raziskavi smo preverjali, ali je javna podoba blagovne znamke Coca-Cola skladna s podobo, ki jo imajo o tej znamki potencialni in dejanski porabniki njenih izdelkov, ter ugotavljali tudi mero, do katere sta podobi skladni. Raziskava služi kot študij primera. V prvem delu raziskave smo opisali nekaj večjih marketinških kampanj Coca-Cole in predstavitev blagovne znamke na dveh različnih trgih, natančneje v Sloveniji in Španiji. Pri tem smo se osredotočili na uradne spletne strani Coca-Cole in njihova uradna družbena omrežja. Namen tega je bil seznaniti se z aktualno javno podobo blagovne znamke in z morebitnimi razlikami med njeno predstavitvijo glede na različne nacionalne trge. V drugem delu raziskave smo opisali potek anketne raziskave, ki smo jo izvedli na dveh različnih vzorcih anketirancev, Slovencev in Špancev. Njihove odgovore smo med seboj primerjali, prav tako pa smo delili anketirance glede na to, ali so športno aktivni ali ne. Odgovore smo analizirali na način odprtega kodiranja kvalitativnih podatkov. Rezultate smo nato predstavili in dodali svoje ugotovitve. Rezultati raziskave so pokazali, da je podjetju The Coca-Cola Company s svojimi marketinškimi aktivnostmi, tako kampanjo kot spletnim marketingom, vsaj delno uspelo vplivati na podobo, ki jo imajo o blagovni znamki Coca-Cola njeni potencialni in dejanski porabniki, ne glede na državo, v kateri bivajo. Največ anketirancev je sicer Coca-Cola asociirala na pijačo samo, nekoliko pa tudi s pojmi in idejami, ki so sestavni del znamkine javne podobe. Prav tako velika večina anketirancev ni razmišljala o podobi Coca-Cole, ki bi imela negativno konotacijo ali bi bila popolnoma neskladna z njeno javno podobo.
Keywords: podoba blagovne znamke, marketing, asociacije, Coca-Cola
Published: 09.11.2020; Views: 150; Downloads: 38
.pdf Full text (2,63 MB)

2.
Strategije premijskih trgovinskih blagovnih znamk na primeru Hofer Natur Aktiv
Maja Klemen, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Ljudje si želimo in skušamo biti nenehno v koraku s časom ter stremimo k inovativnosti in ustvarjalnosti. Pomembno področje raziskovanja v marketingu je tudi menedžment trgovinskih blagovnih znamk. Veliko trgovinskih blagovnih znamk je premijskih in zaradi le-teh moramo podrobno usklajevati vse marketinške aktivnosti podjetij. Pomembno je širjenje asortimenta, ki ga ponuja trgovinska blagovna znamka, ves čas pa velja splošno pravilo, da organizacija ostaja v stiku z inovacijami in trendi v prodajanju. Le tako lahko ostane pred konkurenco in ohranja visoko podobo blagovne znamke v očeh končnih odjemalcev. Tako je v današnjem svetu vse bolj prisotno lansiranje premijske blagovne znamke v lastne trgovinske blagovne znamke. Trgovinske blagovne znamke so večinoma vrednostnega segmenta, medtem ko imajo premijske trgovinske blagovne znamke nenehen »premijski pridih«. Ključ do uspeha je torej v nenehnem širjenju nabora izdelkov (asortimenta), povezanosti in ujemanju izdelkov dane znamke med seboj, saj odjemalci večkrat na podlagi nekega izdelka blagovne znamke sklepajo na celotno podobo linije izdelkov. Zaradi vse večjega izbora trgovinskih blagovnih znamk je za uvajanje novih linij ključno dejstvo, da ti izdelki prinašajo spremembe za odjemalce. Z vse večjim uvajanjem »premijskih« blagovnih znamk pod trgovinske pa izginja bistvo luksuznih izdelkov (luksuz naj bi bila manj razširjena dobrina).
Keywords: asortiment izdelkov, podoba blagovne znamke, zaznana vrednost, trgovinska in premijska blagovna znamka, zadovoljstvo odjemalcev, inovativnost, luksuzna dobrina.
Published: 12.12.2019; Views: 511; Downloads: 119
.pdf Full text (950,50 KB)

3.
CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA ŠVEDSKEGA STANOVANJSKEGA PODJETJA KARLSKRONAHEM: VREDNOTENJE IMENA, BARV, LOGOTIPA, TIPOGRAFIJE IN PREDLAGANJE MOREBITNIH IZBOLJŠAV
Monika Senčar, 2013, master's thesis

Abstract: Glavni cilj magistrskega dela je ugotoviti,kako biti uspešen pri oblikovanju želene podobe,ki jo želi podjetje ustvariti pri svoji ciljni skupini preko elementov celostne grafične podobe. V našem primeru preko imena,tipografije,logotipa in barv švedskega podjetja Karlskronahem.Prikazali smo ali obstaja povezava med željami podjetja glede njihove celostno grafično podobo in dojemanji ciljne skupine in/ali literature.Uporabili smo deskriptivno, komparativno in komplementarno metodo.V splošnem ima podjetje dobro načrtovano celostno grafično podobo,kljub temu pa so se pojavile določene pomanjkljivosti,vredne spremembe.Podali smo predloge glede imena blagovne znamke, določenih elementov v logotipu in kombinacije ter spremembe barv.
Keywords: celostna grafična podoba, barva, simbol, ime blagovne znamke, tipografija
Published: 16.01.2014; Views: 1244; Downloads: 175
.pdf Full text (2,94 MB)

4.
Uporaba vrednostne analize pri izdelavi celostne podobe blagovne znamke Alveus
Katarina Kotnik Urbiha, 2011, master's thesis

Abstract: V pričujočem magistrskem delu se bom ukvarjala s celostno podobo blagovnih znamk, skušala bom razčleniti celostno podobo blagovne znamke Alveus, ugotoviti, ali je sedanja podoba blagovne znamke Alveus ustrezna glede na trende, ki so trenutno prisotni pri oblikovanju celostnih podob blagovnih znamk in glede na podobe, ki jih imajo najboljši v tej stroki. Nadalje bom s pomočjo metode vrednostne analize poizkusila najti rešitev za drugačno obliko celostne podobe blagovne znamke Alveus ter podala predlog rešitve. V drugem delu magistrskega dela se bom osredotočila na implementacijo nove celostne podobe blagovne znamke Alveus s pomočjo sodobnih marketinških kanalov in orodij, predstavila marketinški plan ter predstavila učinke oglaševanja. Na koncu bom potrdila/ovrgla zastavljene hipoteze ter skušala predstaviti omejitve, ki bi nastale pri uvajanju nove celostne podobe blagovne znamke Alveus.
Keywords: Celostna podoba blagovne znamke, Benchmarking, Vrednostna analiza, Marketing in oglaševanje
Published: 12.03.2012; Views: 2426; Downloads: 171
.pdf Full text (4,15 MB)

5.
VPLIV SPREMEMBE CELOSTNE GRAFIČNE PODOBE PODJETJA KAPELA D.D. NA NJIHOVO POSLOVANJE
Tamara Rajk, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Celostna grafična podoba podjetja, ki je osrednja tema te diplomske naloge v poslovnem svetu vedno bolj pridobiva na pomenu. Do sedaj so vodstva podjetij v njej videla samo posredovanje osnovnih informacij o podjetju, niso se pa zavedala pravega pomena, ki ga ima celostna grafična podoba. Skrbno oblikovana celostna grafična podoba podjetja ali blagovne znamke le-to razlikuje od številnih konkurentov na trgu in »poskrbi« da se le-to kupcem vtisne v spomin. Zato se za njeno popolno spremembo ali pa samo posodobitev odloča vedno več podjetij. Podjetja si na ta način želijo zagotoviti večjo prepoznavnost in verodostojnost pri kupcih, ter boljše pozicioniranje na trgu. Podjetje Kapela d.d., ki ga obravnavamo v tem diplomskem delu, se je v preteklosti srečevalo z mnogimi težavami, ki so le-to pripeljale do slabega položaja na trgu, slabega imidža ter velikih finančnih težav. Takratno vodstvo je povsem zanemarilo številne konkurenčne prednosti, ki jim jih ponuja že sama lega njihovih vinogradov, bogata dolgoletna tradicija ter vinska klet okrogle oblike, ki je bila prva tovrstna v Sloveniji. Prav tako vodstvo podjetja ni vlagalo v razvoj novih vinskih sort temveč je večji del odprtega vina prodajalo konkurenci, ki pa si je tako z svojimi izdelki lahko pridobivala vedno večjo konkurenčno prednost. Podjetje pa je zanemarjalo tudi vključevanje v okolje, kar je prav tako vplivalo na slabšanje imidža podjetja in izgubo kupcev. Vlaganje v komunikacijska sredstva je bilo minimalno. Uporabljali so samo vizitke, poslikavo dostavnih vozil, ter logotip na dopisnem papirju in dobavnicah. Z menjavo vodstva v preteklem letu pa se je v podjetju Kapela d.d. marsikaj spremenilo. Novo vodstvo se poleg drugih sprememb, ki jih je podjetje potrebovalo dobro zaveda tudi pomena skrbno oblikovane celostne grafične podobe podjetja. Tako so v lanskem letu v sodelovanju z izbrano agencijo izoblikovali celostno grafično podobo, ki zajema vse pomembne elemente, s katerimi se podjetje želi predstaviti na trgu ter pri kupcih ponovno vzpodbuditi verodostojnost. To so cerkvica sv. Magdalene ter prikazano tradicijo kapelskih vinorodnih gričev. Zavezanost naravi pa so prikazali z izbiro rjave ter oker barve, ki predstavljata rodovitnost, ruralnost in prvinskost. Pomembena konkurenčna prednost, ki njihovim vinom zagotavlja žlahten okus je lega njihovih vinogradov Diplomska naloga je razdeljena na teoretični in praktični del. Teoretični del zajema prvo, drugo in tretje poglavje. Poglavja predstavljajo definicije pojmov povezanih s celostno grafično podobo ki jih interpretirajo različni avtorji. Praktični del, ki zajema četrto, peto, šesto, sedmo in osmo poglavje pa se nanašajo na proučevano podjetje. Poglavja predstavljajo položaj podjetja v preteklosti in sedaj, ter postopek prenove celostne grafične podobe podjetja, na kateri podjetje gradi uspešno poslovanje v prihodnosti.
Keywords: blagovna znamka, imidž oz podoba podjetja, korporativna podoba podjetja, ugled podjetja, ime podjetja oz. blagovne znamke, simbol oz. logotip, slogan oz. pozicijsko geslo, črkopis in tipografija, barve, priročnik celostne grafične podobe.
Published: 27.11.2009; Views: 3591; Downloads: 470
.pdf Full text (634,28 KB)

Search done in 0.11 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica