| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
RAZISKAVE ZADOVOLJSTVA ODJEMALCEV Z NOVIM TRGOVSKIM CENTROM MERCATOR V MARIBORU NA TABORU
Jan Rihtarič, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Podjetje ne more biti uspešno v današnjem času, če njegovi odjemalci niso zadovoljni, saj so postali tako izbirčni in zahtevni s svojimi željami in potrebami, da jim podjetja komajda dohajajo s svojo ponudbo. Trgi so postali tako nasičeni s konkurenco, da je spremljanje želja odjemalcev edini način, da lahko podjetje na trgu obstoji. Izdelki in storitve se po navadi med podjetji bistveno ne razlikujejo, zato je potrebno ponuditi odjemalcem nekaj drugega, nekaj edinstvenega, to so tako imenovane dodatne storitve, ki prepričajo odjemalca, da pride nakupovat k vam in ne k vašem konkurentu. Podjetja se morajo začeti zavedati, da so nakupno odvisna od svojih odjemalcev in da če se ne bodo prilagajala njihovim potrebam in željam ne bodo obstala na trgu. Samo če podjetje pozna želje in potrebe svojih odjemalcev, lahko prepozna tudi svoje prednosti in slabosti in tako izboljša svoje poslovanje in obdrži odjemalce. Prav tako pa na ta način pridobi nove, saj poveča njihovo zadovoljstvo. Podjetje se mora zavedati, da na zadovoljstvo odjemalcev ne vpliva le cena in ponudba izdelkov, ampak nanj vpliva večja skupina dejavnikov. Zato je pomembno, da se podjetje teh dejavnikov zaveda in da jih upošteva pri grajenju pristopa do odjemalcev. Le tako si bodo zagotovili zadostno mero njihovega zadovoljstva, posledično pa bodo odjemalci ostali zvesti ponudniku. Z diplomsko nalogo sem želel ugotoviti, kako so odjemalci zadovoljni z Trgovskim centom Mercator na Taboru, saj je zelo nova prodajalna. Z raziskavo sem ugotovil, da so odjemalci na splošno zadovoljni s prodajalno Mercator na Taboru.
Keywords: Ključne besede:odjemalec, zadovoljstvo odjemalcev, merjenje zadovoljstva odjemalcev, anketa o zadovoljstvu odjemalcev, podjetje Mercator.
Published in DKUM: 20.12.2012; Views: 1897; Downloads: 177
.pdf Full text (665,69 KB)

2.
MOTIVACIJA ZA IZOBRAŽEVANJE
Rok Zalar, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Motivirati neko osebo, pomeni jo pripraviti do tega, da bo storila tisto, kar smo hoteli od nje, da stori. Za prav vsako delo človek potrebuje motivacijo. To velja tudi za izobraževanje. V okviru svoje raziskave sem ugotavljal, kako je z motiviranjem zaposlenih, za dodatno izobraževanje v podjetju Mercator d.d.. Na podlagi dobljenih podatkov sem prišel do sledečih rezultatov. Za anketirane osebe ženskega spola se je pokazalo, da jih za izobraževanje, najbolj motivira materialna vrednost. Moškim pa več pomeni izpopolnjevanje znanja, samo napredovanje, javno priznanje ali drug nematerialna nagrada. Glavna ovira oz. glavni zaviralec motivacije pri izobraževanju za korist podjetja je (pri anketirancih obeh spolov), povezana s časom (pomanjkanje časa ali časovno neustreznost izvajanja izobraževanja). Visok je odstotek anketirancev, obeh spolov, ki se zavedajo, da je dodatno izobraževanje koristno in potrebno za napredek znanja, ki ga zaposleni potrebujete za opravljanje svojega delovnega mesta. Vendar je slabše njihovo mnenje o koristi, ki ji jih takšno izobraževanje prinaša. Na podlagi rezultatov raziskave je mogoče oblikovati predloge za izboljšanje motiviranosti zaposlenih za izobraževanje. Takšen predlog je motiviranje z nagrajevanjem (materialnim ali nematerialnim), časovna prilagoditev izobraževanja, organizirati ali plačati prevoz itd.
Keywords: - motiviranje, - izobraževanje, - znanje, - podjetje, - Mercator.
Published in DKUM: 13.02.2012; Views: 1934; Downloads: 232
.pdf Full text (1,52 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica