| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 6 / 6
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
MODUL VZDRŽEVANJE V REŠITVI SAP NA PRIMERU GORENJE D.D.
Robert Skornšek, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo predstavili integriran informacijski sistem, ki ga poznamo pod imenom rešitve ERP. Diplomska naloga je sestavljena iz dveh delov. V prvem delu so predstavljeni celoviti informacijski sistemi in možni pristopi k njihovi prenovi. Med ponudniki informacijskih sistemov smo podrobneje predstavili podjetje SAP AG, ki je že od svoje ustanovitve vodilno podjetje na trgu informacijskih rešitev. V drugem delu je podrobneje predstavljen modul Vzdrževanje, ki je podmodul modula logistika. Podrobneje je predstavljeno izvajanje vseh procesov v modulu Vzdrževanje na primeru podjetja Gorenje d.d.
Keywords: SAP/R3, celoviti informacijski sistemi, ERP rešitev, podjetje Gorenje, modul vzdrževanje, informacijske rešitve.
Published: 11.12.2009; Views: 3118; Downloads: 387
.pdf Full text (938,23 KB)

2.
OPTIMIZACIJA PROCESA IZHODNE LOGISTIKE V PODJETJU GORENJE D.D.
Nejc Fišer, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Diplomski seminar obravnava izhodno logistiko v podjetju Gorenje. Raziskal sem, kaj je podjetje z investicijo v izgradnjo visokoregalnega skladišča NAVIS pridobilo, in to z vidika zaposlenih, skladiščnih površin in skladiščenih izdelkov. Preučil sem tudi optimizacijo procesa odpreme, da bi v podjetju realizirali optimalno odpremo končnih izdelkov.
Keywords: avtomatizirano visokoregalno skladišče (NAVIS), skladišče trgovskega blaga (STB), podjetje Gorenje, optimizacija nakladanja, optimizacija logističnega procesa, izhodna logistika.
Published: 17.12.2012; Views: 1096; Downloads: 147
.pdf Full text (922,89 KB)

3.
4.
OBVLADOVANJE KRIZE V POSLOVANJU PODJETJA
Bojan Zadravec, 2014, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi sem predstavil vzroke in pojav različnih kriznih stanj in ob tem reakcijo in vedenje udeležencev, ki so se z njimi soočili. Poudarek sem v svojem delu vsekakor namenil kriznemu managementu, njegovi vlogi pri obvladovanju krize v podjetju ter seveda ukrepom za reševanje podjetja iz krizne situacije. Na koncu svojega diplomskega dela sem predstavil še primer kriznega delovanja v podjetju Gorenje, d. d., kjer sem zaposlen že več kot dvajset let. Skozi celotno diplomsko nalogo sem vseskozi dokazoval različna spoznanja. Predvsem to, da je učinkovito in pravočasno reagiranje podjetja na spremembe v okolju ter uspešno prilagajanje nanje ključ za njegov obstoj in nadaljnji razvoj. Kadar pa zaide v težave, je reševanje podjetja iz krize brez priprave in izvedbe t. i. revolucionarnih sprememb skoraj nemogoče. Takrat je potrebna zavzetost posebnih strokovnjakov, t. i. kriznih managerjev. Ti lahko z ustreznim znanjem, kompetencami in izkušnjami na vseh področjih poslovanja izvedejo spremembe v delovanju podjetja in njegov preobrat. Krizne razmere namreč zahtevajo drugačne pristope in načine vodenja podjetja kot vodenje v normalnih okoliščinah. Krizne situacije in soočanje z njimi danes postajajo stalne spremljevalke na vseh področjih delovanja podjetja. Zato je ena od temeljnih nalog vsakega podjetja, ki želi biti uspešno, da se zna hitro in učinkovito odzivati na dinamične spremembe in zahteve poslovnega okolja.
Keywords: Kriza, vzroki za nastanek krize, krizni management, reševanje krize v podjetju, izhodi iz krize, podjetje Gorenje
Published: 06.10.2014; Views: 871; Downloads: 93
.pdf Full text (467,40 KB)

5.
RAZVOJ BLAGOVNE ZNAMKE GORENJE
Alen Horvat, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Razvoj blagovne znamke Gorenje traja že vse od leta 1950, ko se je podjetje ustanovilo v vasi Gorenje. Iz te vasi jasno izhaja tudi ime podjetja. Podjetje je največji slovenski neto izvoznik, saj izvozi 90 % vseh izdelkov. Gorenje spada med osem največjih proizvajalcev gospodinjskih aparatov v Evropi, njihov tržni delež pa se giblje okrog 4 %. Letno Gorenje proizvede okrog 5 milijonov gospodinjskih aparatov. Gorenje že od samega začetka največ daje na kakovost, razvoj ter dizajn izdelkov. Tako tudi veliko večji tekmeci priznavajo, da ima Gorenje dizajnersko zelo dodelane izdelke, ki so kvalitetni in vedno na razvojno najvišji ravni. Gorenje trenutno na svetovnih trgih nastopa z osmimi lastnimi blagovnimi znamkami to so: Gorenje, Asko, Atag, Pelgrim, Upo, Mora, Etna in Korting. V osnovi gre za delniško družbo, d.d., ki kotira na ljubljanski borzi kot krovna družba, pod njo pa je 101 podjetje, od tega kar 78 tujih. Razvoj blagovne znamke Gorenje je potekal skozi vsa desetletja, odkar obstaja Gorenje. Med prvimi izdelki so bili štedilniki na trda goriva in kaj kmalu so jih začeli izvažati v Nemčijo, kjer so takoj pustili svoj pečat. Nato se je začela proizvodnja prvih pralnih strojev in hladilno-zamrzovalnih aparatov in to so bili prvi nosilci blagovne znamke Gorenje, ki je takrat bila še zelo neprepoznavna blagovna znamka, a tako se je vse skupaj začelo. V svojem delu bomo predstavili blagovno znamko Gorenje ter njen razvoj. Skušali bomo opredeliti kakšen je odnos kupcev do blagovne znamke, kako podjetje ustvarja blagovno znamko, koliko je vredna, zakaj so nekatere vredne več kot druge in kako to izmerimo.
Keywords: blagovna znamka, razvoj, trg, gospodinjski aparati, podjetje Gorenje
Published: 12.11.2014; Views: 1367; Downloads: 218
.pdf Full text (1,10 MB)

6.
Vpliv elektronskega poslovanja na oskrbne verige
Tanja Lesničar, 2002, master's thesis

Abstract: Vpliv elektronskega poslovanja na oskrbne verige
Keywords: podjetje, poslovanje podjetja, elektronsko poslovanje, oskrba, verižna trgovina, optimizacija, strateške povezave, partnerstvo, case study, Slovenija, industrijsko podjetje, Gorenje
Published: 10.07.2015; Views: 501; Downloads: 44
URL Link to full text
This document has many files! More...

Search done in 0.12 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica