| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
VPLIV MANAGEMENTSKEGA KONCEPTA NA POSLOVANJE PODJETJA BLAJ S.P.
Anita Goropevšek, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem seminarju sem predstavila managementske koncepte in opisala poslovanje podjetja Blaj s.p.. S SWOT analizo v podjetju Blaj s.p. sem izbrala managementski koncept 20 ključev, saj mi je za uresničitev zastavljenih ciljev najbolj ustrezal. Predstavila sem tudi pomen zaposlenih pri uvajanju sprememb v podjetju, saj jih je potrebno o tem natančno seznaniti. Sprva sem managementski koncept 20 ključev teoretično preučila in opisala njegovo celotno vpeljavo v podjetje Blaj s.p.. Opredelila sem kriterije, cilje in strategije ter opisala končno stanje po vpeljavi managementskega koncepta 20 ključev v podjetje Blaj s.p.. Ugotovila sem, da je sprva ključnega pomena ustrezna izbira managementskega koncepta na podlagi analize sedanje stanja v podjetju. Le z natančno opredeljenimi cilji lahko ustrezno uporabimo managementski koncept in pridobimo želene rezultate.
Keywords: managementski koncepti, podjetje Blaj s.p., sistem 20 ključev, SWOT analiza, kriteriji, cilji, strategije, končno stanje po vpeljavi managementskega koncepta 20 ključev
Published in DKUM: 19.11.2013; Views: 1968; Downloads: 273
.pdf Full text (251,19 KB)

Search done in 0.02 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica