| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 143
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Dileme sodobnega oglaševanja : izbrane teme
2023, textbook

Abstract: Osrednja tema monografije so različni vidiki oglaševanja blaga in storitev. Poleg pravil o javni rabi slovenskega jezika v oglaševanju monografija vsebuje celoviti pregled pravil o oglaševanju v obstoječi slovenski zakonodaji. Poleg splošnih so vključene tudi bolj specifične teme, kot so primerjalno oglaševanje, varstvo otrok v oglaševanju, vplivnostni marketing in uporaba pravil konkurenčnega prava v zvezi s položajem in odgovornostjo vratarjev oziroma digitalnih platform v oglaševanju. Obravnavane so nekatere nove oblike oglaševanja, kot je ciljano politično oglaševanje, ki zajema prikazovanje prilagojenih oglasov o političnih kandidatih in pravno regulacijo tega na ravni EU, ter varstvo osebnih podatkov v oglaševanju. Ostali prispevki se nanašajo na različna področja in vključujejo oglaševanje in trženje z vonjavami s prikazom in analizo pomembnejših sodnih primerov, položaj platformnih delavcev v dejavnosti oglaševanja in njihov dostop do kolektivnega dogovarjanja ter problematiko v zvezi s prihodki od oglaševanja v povezavi s pravico do zasebnosti uporabnikov.
Keywords: oglaševanje, potrošnik, podjetje, konkurenca, osebni podatki, vplivnostni marketing, ciljano politično oglaševanje, platformno delo, pravna regulacija vonjev, samoregulativa, spletna platforma
Published in DKUM: 25.10.2023; Views: 266; Downloads: 53
.pdf Full text (6,97 MB)
This document has many files! More...

2.
Raziskava trga za potrebe podjetja dgr d.o.o.
Primož Kuhar, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Trge vedno bolj določa tesna konkurenca, zato je za podjetja še posebej pomembno, da poznajo in razumejo preference svojih potrošnikov ter prepoznajo in analizirajo ustrezne ciljne trge, saj svetovni splet podjetjem odpira ogromno novih priložnosti in možnosti cenejšega poslovanja ter širjenja na tuje trge zaradi zmožnosti učinkovitega nagovarjanja ciljne publike. Tržne raziskave lahko dosežejo visoko raven zadovoljstva strank, zmanjšajo upad le-teh in razvijejo podjetje. Tržne raziskave zagotavljajo dragocene informacije o trgih, strankah in lastnih izdelkih podjetja, pomagajo ugotoviti, kaj stranke želijo in kaj lahko pričakujejo. Z razumevanjem potreb strank in s poznavanjem ciljnih trgov, predvsem naraščajoče globalizacije, lahko podjetja napovedujejo svojo proizvodnjo in prodajo ter ustrezno načrtujejo tudi zaradi učinkovitih transportnih rešitev. Namen diplomskega dela je bil ugotoviti, katere tržne raziskave so primerne za storitev proučevanega podjetja. S pomočjo kvalitativne raziskave – intervjuja smo skušali ugotoviti, kakšno raziskavo trga so izvedli v proučevanem podjetju in na kakšen način, koliko postavk, ki smo jih predhodno opredelili v teoriji raziskav trga, so upoštevali, ter kako lahko nadgradijo svojo raziskavo trga. Ugotovili smo, da je proučevano podjetje opravilo raziskavo trga, v sklopu katere so identificirali potencialne stranke, določili velikost trga, analizirali konkurenco, izvedli analizo zmožnosti, zastavili cilje ter analizirali trende. Glede na rezultate priporočamo razširitev raziskave trga z analizo zadovoljstva.
Keywords: raziskava trga, marketing, logistično podjetje
Published in DKUM: 04.05.2023; Views: 397; Downloads: 36
.pdf Full text (1,59 MB)

3.
Vpliv izbranih mehkih dejavnikov na družinsko podjetje
Aneja Urška Podbregar, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Kar razlikuje družinska podjetja od drugih podjetij, je sam vpliv, ki ga ima družina na podjetje. Vsaka družina zase je edinstvena in ima različne cilje, preference, sposobnosti in predsodke. Bistvena sestavina notranje delovne sile v družinskem podjetju so po večini tudi nedružinski člani, ki so zaposleni v družinskem podjetju. Ti se lahko srečujejo s kompleksom manjvrednosti, kar privede do zmanjšanja motivacije in posledično slabega počutja v delovnem okolju. Družinska podjetja lahko kot svojo prednost pri trženju uporabijo svojo družinsko naravo in oblikujejo neponovljivo blagovno znamko. Vključno z mnogimi dejavniki, ki vplivajo na družinska podjetja, je eden izmed takih tradicija, ki se prenaša iz roda v rod in podjetjem pomaga, da se skozi čas ohranijo. Pomembno je, da se podjetje razvija in deluje s podporo družine, ki ima odločilno vlogo npr. pri doseganju poslovnih ciljev. Prav tako je v družinskem podjetju pomembna tudi rutina, ki se razlikuje glede na razsežnost komunikacije. Na podjetniške odločitve in etično vedenje vplivajo še trije mehki dejavniki, in sicer vrednote, religija ter duhovnost. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretični del smo vključili opis družinskih podjetij, njihove značilnosti in razlike med družinskim ter nedružinskim podjetjem. Opredelili smo tudi neenakost nedružinskih zaposlenih v družinskem podjetju in trženjem v družinskem podjetju. Prav tako smo opredelili mehke dejavnike, ki vplivajo na razvoj in poslovanje družinskega podjetja, kot so tradicija, etika, religija, duhovnost ter vrednote, in predstavili njihov pomen v družinskem podjetju. -Teoretični del zajema tudi opis pomena podpore družine v družinskem podjetju in rutine, ki je nasprotni pol ustvarjalnosti, a jo v podjetjih prav tako potrebujejo. Empirični del diplomskega dela sestavljajo ugotovitve, ki so rezultat opravljene anketne raziskave, ki je zasnovana na poudarku vpliva mehkih dejavnikov na družinsko podjetje. S pomočjo rezultatov, pridobljenih iz anketnega vprašalnika, smo oblikovali sintezo spoznanj, ki se nanašajo na družinska podjetja v Sloveniji, ter podali predloge za prakso.
Keywords: družinsko podjetje, družina, religija, vrednote, etika, marketing
Published in DKUM: 03.11.2022; Views: 492; Downloads: 53
.pdf Full text (1,82 MB)

4.
Digitalni marketing v podjetju Relax turizem : diplomsko delo
Danijel Vinko, 2022, undergraduate thesis

Abstract: V sodobnem svetu igra digitalni marketing pomembno vlogo v podjetjih. Ta se trudijo biti prepoznavna med konkurenco in svojim strankam nuditi karseda dobre produkte in storitve. Pri tem jim pomagajo razni digitalni kanali, kot so spletne strani, družbena omrežja in spletna oglaševanja, s katerimi lahko podjetja dosežejo ciljno publiko in povečajo svojo prodajo. Diplomsko delo smo razdelili na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo s pomočjo strokovne literature raziskali in opisali osnove digitalnega marketinga, digitalne marketinške strategije ter novosti na tem področju. Prikazali smo tudi osnove tradicionalnega marketinga ter podatke uporabili za primerjavo z digitalnim marketingom. V empiričnem delu smo podrobno predstavili turistično agencijo Relax turizem ter naredili analizo trenutnega stanja digitalnega marketinga v podjetju. Opravili smo kvantitativno raziskavo, tako da smo anketirali obiskovalce podjetja, ter kvalitativno raziskavo v obliki intervjuja z direktorico marketinga podjetja Relax Turizma. Rezultate smo pregledali in jih analizirali ter s pomočjo njih odgovorili na raziskovalna vprašanja, ki smo si jih zastavili na začetku. Prav tako pa smo z rezultati raziskave oblikovali predloge za izboljšave v digitalnem marketingu v podjetju, ki bi pripomogle k povečanju povpraševanja in prodaje.
Keywords: digitalni marketing, tradicionalni marketing, podjetje Relax turizem, marketinške strategije, oglaševanje.
Published in DKUM: 26.10.2022; Views: 761; Downloads: 190
.pdf Full text (1,19 MB)

5.
Digitalna marketinška strategija za podjetje ključarstvo BM
Katja Maselj, 2022, undergraduate thesis

Abstract: V zadnjem času smo priča izjemno hitremu razvoju digitalnih tehnologij, zato je dobra digitalna marketinška strategija v podjetju vse pomembnejša. Naš namen je bil prikazati ustrezno digitalno marketinško strategijo za podjetje Ključarstvo BM. V teoretičnem delu smo na temelju pregleda domače in tuje literature opredelili digitalni marketing z njegovimi prednostmi in slabostmi ter predstavili posamezne strategije. Nato smo se dotaknili še socialnih omrežij, kjer smo se osredotočili predvsem na Facebook, Instagram in TikTok. V raziskovalnem delu smo predstavili podjetje Ključarstvo BM ter izvedli dve metodi spraševanja – najprej anketo in nato še intervju z direktorjem podjetja Ključarstvo BM. Dobljene rezultate smo med seboj primerjali in analizirali s pomočjo raziskovalnih vprašanj. Podjetju Ključarstvo BM smo predlagali, naj čim prej vzpostavi spletno stran in socialna omrežja, poleg tega pa smo podali tudi predloge videza spletne strani in socialnih omrežij. Naša ugotovitev je bila, da bi digitalni marketing podjetju Ključarstvo BM lahko pomagal pri iskanju novih potencialnih strank in nasploh pri pozicioniranju na trgu.
Keywords: digitalna marketinška strategija, digitalni marketing, socialna omrežja, podjetje Ključarstvo BM
Published in DKUM: 19.09.2022; Views: 669; Downloads: 110
.pdf Full text (13,22 MB)

6.
Digitalna marketinška strategija družinskega podjetja Boltez d.o.o.
Petra Boltez, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V sodobnem svetu je vloga digitalne marketinške strategije vse bolj pomembna, saj je na trgu vse več podjetij. Tako v večjih organizacijah kot tudi v družinskih podjetjih digitalizacija marketinških procesov prinaša mnogo koristi. Naš namen je bil prikazati ustrezno digitalno marketinško strategijo za družinsko podjetje Boltez d.o.o. V teoretičnem delu smo s pomočjo strokovne literature domačih in tujih avtorjev prikazali osnove digitalnega marketinga in strategij ter marketinga v družinskih podjetjih. V raziskovalnem delu smo podrobno predstavili družinsko podjetje Boltez d.o.o in naredili posnetek obstoječega stanja digitalnega marketinga. Za potrebe raziskave smo zbrali podatke s pomočjo kvantitativne analize in jih uporabili pri nadaljnjem intervjuju z direktorjem in odgovornim za marketing v podjetju. Dobljene rezultate smo med seboj primerjali in analizirali. Želeli smo pridobiti čim več podatkov za podajanje ustrezne digitalne marketinške strategije. Družinskemu podjetju Boltez d.o.o. smo svetovali, da začne z aktivno promocijo na spletu in na socialnih omrežjih, hkrati smo zapisali tudi nekaj predlogov. Ugotovili smo, da bi jim digitalni marketing pomagal pri sami prepoznavnosti blagovne znamke, pozicioniranju na trgu in pri iskanju novih potencialnih strank.
Keywords: digitalna marketinška strategija, digitalni marketing, družinsko podjetje, Boltez d.o.o.
Published in DKUM: 21.07.2021; Views: 1204; Downloads: 245
.pdf Full text (1,62 MB)

7.
Digitalna prisotnost malega trgovskega podjetja na primeru podjetja Avtosotla, d.o.o.
David Romih, 2020, master's thesis

Abstract: Digitalizacija poslovanja in digitalna prisotnost sta danes eni ključnih strateških usmeritev podjetij. Hiter življenjski tempo narekuje nenehno prilagajanje podjetnikov na trgu. Za doseg in iskanje novih strank je v porastu uporaba digitalnih rešitev. V magistrskem delu predstavljamo digitalno prisotnost v malem trgovskem podjetju Avtosotla, d.o.o. in na njegovem primeru prikažemo možno uporabo digitalnih strategij prisotnosti. Natančneje predstavimo 3 digitalne strategije prisotnosti: spletno mesto in SEO optimizacija, družbeno omrežje Facebook in oglaševanje ter e- poštni marketing. Na primeru podjetja Avtosotla, d.o.o. prikažemo uporabo teh strategij, s katerimi želimo doseči naslednje cilje: povečanje prepoznavnosti podjetja in pošiljanje ponudb pravim kupcem, pridobivanje novih zvestih strank prek spleta in zagotavljanje ustreznih informacij na spletnem mestu ter povečanje obiska spletnega mesta. Nadalje ugotavljamo, ali se razlikuje upravljanje digitalne prisotnosti v malih in srednje velikih ter velikih podjetjih. Preverjamo hipotezo o tem, ali ima digitalna prisotnost podjetja pozitivne učinke na poslovanje, in o tem, ali so strategije spletno mesto, Facebook oglaševanje in e-poštni marketing primerne za uvedbo v malem trgovskem podjetju, ki se ukvarja s prodajo rezervnih delov za avtomobile.
Keywords: digitalna prisotnost, strategije digitalne prisotnosti, malo trgovsko podjetje Avtosotla, d.o.o., spletno mesto, družbena omrežja, e-poštni marketing
Published in DKUM: 03.02.2021; Views: 895; Downloads: 72
.pdf Full text (3,14 MB)

8.
Analiza procesa prodaje prodajalca v organizaciji Petrol d. d.
Tamara Predan, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Dandanes proces prodaje doživlja nenehne spremembe ter hiter napredek. Živimo v dobi nepričakovanih sprememb. So dejstva, s katerimi se moramo soočiti ter ob enem spopasti, če želimo uspeti. Vsak prodajalec ve, da dandanes težko proda tisto, kar ponudi. Zato je potrebna dobra strategija, predvsem pa jasen cilj. V tej diplomski nalogi se bomo osredotočili na analizo procesa prodaje prodajalca. V teoretičnem delu bomo predstavili definicijo marketinga, opredelili bomo tudi pojem procesa prodaje, opisali korake v procesu prodaje od prvega stika s kupcem pa do zaključka prodaje. Omenili bomo tudi analizo procesa prodaje, zakaj je pomembna naloga vsakega podjetja. Delo s kupci je vse bolj odgovorno in zahtevno, od prodajalcev zahteva nenehno zbranost, osredotočenost, prijaznost, spretnost, predvsem pa prilagajanje kupčevim željam in potrebam. V empiričnem delu bomo predstavili študijo primera ter anketno analizo, s katero bomo poskušali prikazati s kupčevega vidika, kako oni dojemajo, kaj je zanje najbolj pomembno pri lastnostih prodajalcev, prodajalne ter kaj je zanje pomembneje ob prihodu v prodajni prostor.
Keywords: Proces prodaje, marketing, prodaja, uspešna prodaja, podjetje Petrol d. d.
Published in DKUM: 02.10.2020; Views: 980; Downloads: 109
.pdf Full text (965,78 KB)

9.
VLOGA INFORMACIJSKE TEHNOLOGIJE NA PODROČJU INTERNEGA MARKETINGA V PODJETJU STROKA PRODUKT D.O.O.
Sebastjan Prijatelj, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo preučevali vlogo informacijske tehnologije na področju internega marketinga. V teoretičnem delu smo preučili koncept in filozofijo internega marketinga, konvencionalne in sodobne paradigme ter cilje in dejavnosti internega marketinga. V praktičnem delu diplomske naloge smo obravnavali Skupino stroka.si, podjetje Stroka produkt, d. o. o., ki je specializirano za hitre in učinkovite informacijske (IT) rešitve za organizacije in ki vse svoje rešitve, ki jih ponuja na trgu, najprej implementira pri sebi. Predstavili smo, katera informacijska orodja so implementirali v internem marketingu, kakšne so osnovne funkcionalnosti teh orodij in kakšno dodano vrednost so prinesle podjetju. Med prikazi dejanske uporabe orodij v praksi smo ugotovili, kakšno vlogo ima informacijska tehnologija pri izvajanju dejavnosti internega marketinga. Prišli smo do sklepa, da ima informacijska tehnologija pomembno vlogo pri vzpostavljanju, ohranjanju, nadgrajevanju in vzdrževanju dolgoročnih odnosov med zaposlenimi in podjetjem, se pa moramo zavedati, da je temelj marketinških odnosov zaupanje, do katerega pa lahko pridemo le ob popolnem spoštovanju pravil recipročnosti in hkratni menjavi notranjih in zunanjih vrednosti.
Keywords: informacijska tehnologija, interni marketing, odnosi, zaposleni, podjetje
Published in DKUM: 05.08.2016; Views: 1103; Downloads: 67
.pdf Full text (1,45 MB)

10.
Pomen organizacijske kulture za uspešnost storitvenih organizacij
Nataša Vrčon-Tratar, Boris Snoj, 2002, original scientific article

Abstract: Nedvomno je organizacijska kultura kot notranja zavest determinanta vedenja zaposlenih in pomemben fenomen znanstvenega proučevanja, predvsem z vidika potencialnega dejavnika razvijana konkurenčne prednosti organizacij. V prispevku obravnavamo nekatere vidike kulture organizacije in ugotavljamo, ali ustrezna usmerjenost in moč organizacijske kulture pomembno prispevata k učinkovitemu uresničevanju ciljev v organizacijah ter doseganju večje poslovne uspešnosti. Posebej osvetljujemo pomen organizacijske kulture v storitvenih organizacijah, v katerih je človeški dejavnik zaradi narave storitev ključni tvorec t. i. "mehkih sestavin" ponudbe, ki dandanes vse bolj pomenijo neizčrpen vir konkurenčnega pozicioniranja na trgu.
Keywords: marketing, trženje, organizacijska kultura, organizacija, kultura, storitve, uspešnost, uspešnost poslovanja, poslovanje, poslovanje podjetja, podjetje
Published in DKUM: 10.07.2015; Views: 1038; Downloads: 72
URL Link to full text

Search done in 25.65 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica