| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
UVEDBA ELEKTRONSKEGA POŠTNEGA PREDALA V SLOVENIJI
Marinka Čančar, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu sem predstavila sistem By Box, nato sem opredelila Pošto Slovenije kot institucijo v sklopu zagotavljanja celovitih poštnih storitev, zgodovino Pošte, povezovanje Pošte v svetu, položaj Pošte v primerjavi s konkurenčnimi ponudniki, predstavitev faz prenosov paketa in zakonsko opredelitev izvajanja poštnih storitev, hkrati pa tudi direktiv in zakonov, ki jih mora upoštevati Pošta Slovenije. Hitre spremembe na vseh področjih silijo podjetja v nenehen tehnološki razvoj. Le-ta sili podjetja v nenehno razvijanje novih proizvodov, novih gradenj, povečanje in modernizacijo proizvodnje. Za realizacijo vseh novih projektov podjetja potrebujejo finančne vire. Uspešen ekonomski razvoj je odvisen od racionalne uporabe virov financiranja, ki so lahko lastni kot tudi tuji viri. Podjetja morajo z vidika gospodarnosti financiranja upoštevati temeljna načela financiranja, uporabiti pravilno razmerje pri vodoravni in navpični finančni strukturi, prav tako morajo sprejeti pravilne finančne strukture za optimalno uporabo finančnih sredstev. Podjetja morajo, da bi obstala na trgu pri nenehnem boju s konkurenco, izvajati različne projekte za rast in razvoj projekta. Na začetku si morajo v podjetju zastaviti namenske cilje, ki omogočajo določitev objektivnih ciljev za oblikovanje projektne strategije, iz katere je razvidna realizacija nekega objekta. Ker projekti običajno zahtevajo velike finančne vložke, morajo podjetja temeljito proučiti metode ocenjevanja uspešnosti projektov, ki so na voljo. Na osnovi teh metod se v podjetju odločijo za tisto naložbo, ki bo v podjetju prinesla želeni učinek ob najbolj racionalni uporabi finančnih sredstev.
Keywords: pošta, corsus publicus, poštni nabiralnik, potovnik, dostavno spravilišče, predalčnik, pick & pack, elektronska poštna omara, Pošta Slovenije
Published: 05.02.2010; Views: 1700; Downloads: 202
.pdf Full text (1,03 MB)

2.
MANAGEMENT KAKOVOSTI PRENOSA POŠTNIH POŠILJK V POŠTI SLOVENIJE D. O. O.
Ines Žohar, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V današnjem času je ustrezna kakovost izvajanja poštnih storitev in zagotavljanje ustreznih rokov prenosa najpomembnejši dejavnik za premagovanje konkurence, ki je iz dneva v dan večja. Za kakovostno premagovanje je potrebno nenehno spremljati potrošnikove potrebe in jih znati zadovoljit na kakovosten način, za kar se v Pošti Slovenije d.o.o. (v nadaljevanju PS) nenehno trudijo. Kakovost izvajanja poštnih storitev določajo zakonski predpisi, katerih se morajo izvajalci pri izvajanju držati. Standard, ki mu morajo slediti je Standard kakovosti izvajanja poštnih storitev SIST EN13850:2012,. Ob tem standardu pa so še pomembni Splošni pogoji izvajanja univerzalne poštne storitve in Zakon o poštnih storitvah (Zpsto-2). V primeru odškodninskih zahtevkov se upošteva Standard kakovosti poštnih storitev SIST EN 14012:2004 - obravnavanje pritožb in odškodninski postopki, v katerem so opisani postopki za ravnanje v primeru odškodninskih zahtevkov. Za kakovostnejše izvajanje poštnih storitev je pomembna sodobna informacijska tehnologija, ki pripomore k lažjemu obvladovanju ozkih grl v vseh fazah prenosa, ter boljši nadzor nad vročitvami pisemskih pošiljk prejemniku. Ne smemo pa pozabiti, da je za ključ do zadovoljnih strank in kakovostno izvedbo storitev najpomembnejši človek. Vemo, da se je motiti človeško, vendar bi z ustrezno izobrazbo in usposabljanjem znotraj organizacije bistveno zmanjšali nezadovoljstvo uporabnikov in zmanjšali število odškodninskih zahtevkov. Za kakovostno izvedbo dela je potrebno usposabljanje delavcev na vseh nivojih od direktorja, upravnika, poštnega uslužbenca, pismonoša in drugih zaposlenih. Da bomo dosegli kar najboljše, je zaposlene potrebno za uspešno delo stimulirati, saj bodo le tako vestno in z večjo zavzetostjo opravljali svoje delo, s tem pa bistveno pripomogli k zastavljenim ciljem vodstva PS.
Keywords: kakovost, faze prenosa, roki prenosa, poštne pošiljke, Pošta Slovenije, standard kakovosti, SIST EN13850:2012, poštni nabiralnik, pismonoša.
Published: 28.10.2016; Views: 926; Downloads: 85
.pdf Full text (1,07 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica