| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
KOMPETENČNI MODEL PLESNEGA PEDAGOGA V IZBRANIH KULTURNIH ORGANIZACIJAH
Tomaž Fendre, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Zaključno delo se osredotoča na izraženost kompetenc plesnih pedagogov, delujočih v okviru Javnega sklada Republike Slovenije za kulturno dejavnost. Obravnavali smo kompetence, ki jih potrebujejo učitelji v sodobni plesni umetnosti in so potrebne za otrokov razvoj. Prikazane so teoretične osnove performativne umetnosti – ustvarjalni gib, plesni pedagog, kompetence in kompetenčni model. Predstavljena je tehnika kvantitativne raziskave z uporabo metode anketiranja, ki smo jo z deduktivno, deskriptivno, empirično in metodo analize povezali v kompetenčni model plesnega učitelja. Preizkus je obsegal manjši vzorec strokovnjakov iz plesnega področja Slovenije, kar nam daje uporabnost rezultatov. Izraženost osebnih in razvojnih kompetenc so realni kazalniki, da sodobni plesni pedagogi veliko vlagajo v celostno poučevanje.
Keywords: ustvarjalni gib, plesni pedagog, kompetence, kompetenčni model
Published in DKUM: 14.11.2022; Views: 402; Downloads: 48
.pdf Full text (979,59 KB)

2.
PLESNE DELAVNICE NA RAZREDNI STOPNJI
Simona Perša, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu z naslovom Plesne delavnice na razredni stopnji so predstavljene težave, s katerimi se srečujejo učenci 1. in 2. vzgojno-izobraževalnega obdobja pri učenju plesa ter poklic plesnega pedagoga. V teoretičnem delu je osvetljena vloga plesa v šolah, vpliv in pomen plesa na otrokov razvoj, ples kot dejavnost otrok in poučevanje plesa z vidika plesnega pedagoga. Praktični del ponuja izdelane, preizkušene, analizirane priprave za plesne delavnice na razredni stopnji. V okviru plesnih delavnic smo prišli do naslednjih ugotovitev: - Plesni program je primeren za 1. in 2. VIO, vendar imajo z njim več težav učenci 1. VIO. Težave so namreč pogojene s starostjo in telesnim razvojem otrok. Učenci 1. VIO potrebujejo več časa, da osvojijo plesni program. - Spol in starost pri nekaterih težavah sovpadata, pri drugih pa se razhajata. V našem primeru spol in starost vplivata na koordinacijo in ravnotežje, medtem ko na ritmični čut nimata vpliva. Na izbranem vzorcu se je izkazalo, da imajo več težav glede na VIO, učenci 1. VIO, glede na spol pa fantje. - Obstajajo razlike in podobnosti pri poučevanju plesa v 1. oziroma 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju, vendar je razlik mnogo več. Do razlik prihaja v poučevanju, motoriki, vodenju, artikulaciji plesne ure, pri pomnjenju gibov in glasbenem znanju. - Ugotovili smo tudi, da je delo plesnega pedagoga zelo naporno in zahteva od njega veliko discipline, ustvarjalnosti, psihične in fizične pripravljenosti.
Keywords: ples, glasba, ritem, umetnostna-kulturna vzgoja, ples - dejavnost otrok, plesni pedagog, poučevanje plesa.
Published in DKUM: 23.11.2012; Views: 2811; Downloads: 295
.pdf Full text (800,04 KB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica