| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 34
First pagePrevious page1234Next pageLast page
1.
Planiranje razvoja podjetja FA-DENTAL d.o.o.
Ven Florjančič, 2022, master's thesis

Abstract: Poslovni svet postaja vedno bolj zapleten in hitrejši, potrebe končnih potrošnikov se spreminjajo iz dneva v dan. Prav tako morajo podjetja za svoj obstoj in razvoj analizirati vsak korak konkurence, če želijo v prihodnosti zavzemati enak položaj, kot ga v sedanjosti. Planiranje rasti in razvoja je že v današnjem času nuja za podjetja, ki imajo željo po razvoju. V teoretičnem delu magistrskega dela smo v uvodnem delu opredelili, kakšni sta vizija in politika podjetja, zakaj sploh potrebujejo jasno zapisano vizijo in politiko podjetja. Dotaknili smo se vrednot udeležencev podjetja in podali razloge, zakaj je pomembna kultura v podjetjih ter kakšne tipe kultur poznamo. Kasneje smo na ravni strateškega managementa pisali o strateško poslovnih področjih, njihovem namenu in strategijah, ki jim naj podjetja sledijo. Prav tako smo predstavili in analizirali različne metodologije planiranja na ravni strateškega managementa. V empiričnem delu magistrske naloge smo predstavili podjetje in določili temeljne vrednote podjetja. Kasneje smo proučevali zunanje in notranje okolje s pomočjo metod, ki smo jih obravnavali v teoretičnem delu. Izvedli smo analizo managementa s pomočjo Kraljeve metode. Na koncu smo po vseh uporabljenih metodologijah in preučitvah naredili uresničitveni program podjetja FA-DENTAL za obdobje petih let.
Keywords: planiranje razvoja, IFAS, EFAS, SFAS, strateški management, analiza podjetja, vrednote podjetja, politika podjetja.
Published in DKUM: 27.10.2022; Views: 647; Downloads: 111
.pdf Full text (1,71 MB)

2.
Planiranje ustanovitve in razvoja podjetja z dejavnostjo inženiringa, trgovine in zastopništva v gradbeništvu
Boris Pukšič, 2022, master's thesis

Abstract: Vsako podjetje obstaja in izvršuje svojo vizijo in poslanstvo v edinstvenem poslovnem okolju. V tem poslovnem okolju nenehno nastaja, se razvija in nastaja veliko število dejavnikov, ki vplivajo na uspešnost podjetja. Zato so danes podjetja v zelo kompleksnem in zahtevnem položaju za poslovanje. Kljub temu pa se vsako podjetje trudi biti uspešno tako, da se osredotoča na ključne dejavnike v notranjem in zunanjem okolju podjetja. Naloga upraviteljev in vodij v podjetju je, da te dejavnike prepozna in usmeri podjetje v takšno smer, da bo kritične dejavnike izkoristilo v svoj prid ali pa se jim pravočasno izognilo. V obdobju vedno hitrejšega tehnološkega razvoja, gospodarskih in zdravstvenih kriz, negotovosti vladnih politik, negativnih demografskih trendov, pomanjkanja surovin in delovne sile, visoke informacijske negotovosti in vse hitreje spreminjajočega okolja v katerih podjetja delujejo, je potrebnega vedno več znanja in vedno nove veščine, da bi se lahko hitro in ustrezno odzvali na spreminjajoče se zunanje dejavnike okolja, ki hkrati vplivajo na dejavnike znotraj podjetja. Med tem je najtežje predvideti prav zunanje dejavnike. Prav zaradi kompleksnosti zunanjega in notranjega okolja podjetja, kjer je težko zagotoviti kontinuirane dobičke brez stalnega iskanja novih priložnosti v nepredvidenem okolju, je planiranje ustanovitve in razvoja podjetja vedno bolj ključno za zagotavljanje obstanka, razvoja in rasti podjetja. Za uspešen obstanek in razvoj podjetja zato ni vedno dovolj le dobra ideja ali produkt, ampak tudi kakovostno planiranje ustanovitve in razvoja podjetja. V teoretičnem delu magistrske naloge smo se lotili raziskave literature na področju politike podjetja in strateškega managementa na ravni katerih potekajo ključne faze planiranja ustanovitve in razvoja podjetja ter oblikovanje strategij. V tem delu smo predstavili tudi izbrane metode planiranja ustanovitve in razvoja na ravni politike podjetja in strateškega managementa, ki jih zagovarjajo različni avtorji in so najprimernejše za proučevanje izbranega podjetja. Magistrsko nalogo v nadaljevanju predstavlja praktični del, kjer teoretični del naloge nadgradimo z empiričnim delom na konkretnem primeru podjetja Boring d.o.o.. V tem delu magistrske naloge nam raziskava razkrije ugotovitve o resursih in zmožnosti podjetja, ugotovitve o ključnih dejavnikih zunanjega in notranjega okolja podjetja, ugotovitve o panogi v kateri bo proučevano podjetje poslovno delovalo ter ugotovimo katere strategije so primerne za proučevano podjetje. V sklepnem delu magistrske naloge podamo odgovor na zastavljeno raziskovalno vprašanje.
Keywords: planiranje ustanovitve, planiranje razvoja, politika podjetja, strateški managemet, strategije, SWOT, GRID, SNW, BCG, PEST, PESTEL, EFAS, IFAS, SFAS.
Published in DKUM: 06.06.2022; Views: 781; Downloads: 103
.pdf Full text (4,79 MB)

3.
Planiranje razvoja v javnem zavodu
Lidija Krpič Časar, 2022, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu smo se ukvarjali s proučevanjem planiranja razvoja v javnem zavodu. Planiranje razvoja podjetij, ki delujejo v današnjem dinamičnem svetu, katerega zaznamujejo hitri tehnološki napredki, močna konkurenca, sprememba navad, vrednot, stališč in prepričanj ljudi, ekonomske in okoljske nestabilnosti, krizna obdobja, je zelo oteženo. Zato je planiranje razvoja pomembno tudi za javne zavode, če želijo obstati in delovati v svojem okolju. Področje našega raziskovanja je proučevanje posebnosti planiranja razvoja javnega zavoda na ravni politike podjetja in strateškega managementa. Raziskovali bomo za javni zavod Zavod za upravljanje kulturne dediščine Grad, katerega je ustanovila občina, da upravlja s kulturno dediščino ter ostalimi naravnimi in turističnimi danostmi v občini. Javni zavod se na podlagi odloka o ustanovitvi zavoda financira sam, s svojimi lastnimi sredstvi, odgovarja pa lastnici, to je občini. Cilji naše raziskave so proučitev upravljavsko-vodstvenih značilnosti javnih zavodov, proučitev posebnosti planiranja razvoja v javnih zavodih, razvojna proučitev javnega zavoda ZUKD Grad, okoljska preučitev razvojnih možnosti in nevarnosti za ZUKD Grad, analiza razvojnih prednosti in slabosti ZUKD Grad s primerjavo z drugimi podjetji ter celovita presoja podjetja in okolja, izdelava predloga razvojne vizije, politike in strategij ZUKD Grad in izdelava uresničitvenega programa planiranega razvoja ZUKD Grad. Na koncu pridemo do spoznanja, da so razvojna vizija, politika in strategija prav tako pomembne za uspešen razvoj in delovanje javnega zavoda kot posebne vrste podjetja. Obstoj in razvoj javnega zavoda sta odvisna od planiranja njegovega razvoja tako na ravni politike podjetja kot na ravni strateškega managementa. Šele s pravilnim in pravočasnim zaznavanjem sprememb v okolju delovanja zavoda in njegovim prilagajanjem spremembam in planiranjem razvoja, bo javni zavod uspešen v svojem delovanju in doseganju zastavljenih ciljev.
Keywords: javni zavod, razvojna vizija, politika podjetja, strategija, planiranje razvoja, prednosti in slabosti, uresničitveni program
Published in DKUM: 02.06.2022; Views: 795; Downloads: 91
.pdf Full text (2,97 MB)

4.
Planiranje razvoja podjetja celjske mesnine d.o.o. na ravni strateškega managementa
Nuša Okorn, 2021, master's thesis

Abstract: Zaznavanje priložnosti in nevarnosti iz okolja, ustrezne vrednote podjetja, njegova profesionalnost, izkušnje, naložbe v znanje, usposabljanja, nenehno izboljševanje, investiranje, sledenje trendom, krepitev prednosti in odprava slabosti, pa tudi spremljanje konkurence, vse to pripomore k razvoju podjetja in zadovoljstvu vseh udeležencev podjetja. Spreminja se gospodarsko in politično stanje ter drugi pogoji v okolju, pa vendar se mora podjetje spremembam prilagoditi in se z njimi uspešno soočiti. Zato je zelo pomembno, da podjetje pravilno planira svojo rast in razvoj. V magistrski nalogi smo na ravni strateškega managementa planirali razvoj podjetja Celjske mesnine, d. o. o., katerega začetki segajo v leto 1899. Podjetje, ki je svoje obratovanje pričelo kot mestna klavnica, je danes eden izmed največjih ponudnikov in prodajalcev mesa in mesnih izdelkov v Sloveniji. V nalogi smo najprej predstavili teoretična izhodišča, opredelili smo kaj za podjetje pomenita vizija in politika podjetja, opredelili smo strategije in strukture podjetja ter pojasnili potrebna spoznanja pri planiranju razvoja podjetja na ravni strateškega managementa. Vso teorijo smo nato aplicirali na praktični primer podjetja Celjske mesnine, d. o. o. Najprej smo predstavili podjetje, njegovo vizijo in politiko podjetja, strategije in strukture podjetja Celjske mesnine, d. o. o. V nadaljevanju smo planirali razvoj tega podjetja na ravni strateškega managementa in sicer smo najprej preučevali vrednote posameznih ključnih udeležencev v podjetju, določili prednosti in slabosti podjetja ter proučevali priložnosti in nevarnosti, ki se nahajajo v okolju preučevanega podjetja. Proučili smo strateška poslovna področja in iskali strateške možnosti in strategije podjetja Celjske mesnine, d. o. o. Za izbrano podjetje smo ekonomsko vrednotili predlagani plan razvojne uspešnosti, planirali vrednostne izide in finančno presodili razvojne učinke planiranega razvoja na uspešnost tega podjetja za obdobje naslednjih petih let. Empirični del smo zaključili s programom razvoja podjetja Celjske mesnine, d. o. o., za naslednjih pet let poslovanja. Magistrsko nalogo smo zaključili z zapisom ključnih ugotovitev magistrske naloge in podanimi predlogi tako za nadaljnje raziskovanje in prakso.
Keywords: planiranje razvoja in rasti podjetja, Celjske mesnine d. o. o., vizija podjetja, politika podjetja, strategije podjetja, strukture podjetja, finančna presoja razvojnih učinkov podjetja, finančno vrednotenje strategij, strateški management.
Published in DKUM: 21.10.2021; Views: 1323; Downloads: 169
.pdf Full text (2,16 MB)

5.
Planiranje temeljne strategije neprofitne organizacije Dijaški dom Drava Maribor
Patricija Husnjak, 2021, master's thesis

Abstract: Dandanes živimo v času, kjer potreba po spremembi ni le možnost, ampak že skoraj nuja vsake organizacije (profitne in neprofitne). Ker gre za delovanje v okolju, ki je hitro se spreminjajoče, mora vsaka organizacija s pomočjo planiranja razvoja na ravni politike podjetja in strateškega managementa znati zaznavati prednosti pred konkurenti in priložnosti v svojem okolju, hkrati pa odpravljati slabosti ter se zoperstaviti možnim nevarnostim. To daje ključnim udeležencem organizacije, (predvsem lastnikom in vodstvu) sposobnost pravočasnega zaznavanja pomembnih informacij in ukrepanja, če želijo, da je razvoj uspešen. Planiranje razvoja omogoča organizaciji konkurenčno prednost, lažjo pot do zastavljenih ciljev, večje možnosti za uspeh, ki se meri na dolgi rok, in izboljšavo ponujenih produktov ter storitev na trgu. Splošno načelo velja, da naj vsaka organizacija sledi planiranemu razvoju, hkrati pa zre k nenehni izboljšavi organizacije kot celote. Magistrsko delo obravnava organizacijo Dijaški dom Drava Maribor, za katero smo na podlagi teoretičnih izhodišč preučili planiranje razvoja na ravni strateškega managementa ter določili temeljno strategijo. Dijaški dom Drava Maribor se ukvarja z javno vzgojno-izobraževalno dejavnostjo, ki ponuja nastanitvene možnosti dijakom, ki v času šolanja zapustijo svoje domače okolje. Dodatno svoje kapacitete tržijo s pomočjo tržne dejavnosti. V teoretičnem delu magistrskega dela smo predstavili iskanje razvojnih možnosti in določitev izhodiščnih osnov za planiranje strateškega razvoja preučevane organizacije Dijaški dom Drava Maribor. Teoretična izhodišča in raziskovalna spoznanja različnih avtorjev so nam služila kot osnova za planiranje ter ovrednotenje temeljne strategije proučevane organizacije. Osredotočili smo se na planiranje razvoja organizacije na ravni strateškega managementa. Izhodiščne osnove za planiranje razvoja organizacije Dijaški dom Drava Maribor smo pridobili s pomočjo analize vrednot (ključnih udeležencev) preučevane organizacije, okolja – v katerem je in deluje, klasifikacije priložnosti in nevarnosti ter nefinančne in finančne analize za določitev prednosti in slabosti. Izhajali smo tudi iz vizije in politike organizacije. Nato smo na osnovi analiz ob upoštevanju zmožnosti preučevane organizacije določili razvojne možnosti na različnih trgih delovanja – torej smo iskali strateške možnosti razvoja, to ekonomsko ovrednotili in izbrali predlagano temeljno strategijo organizacije. V empiričnem delu magistrskega dela smo izhajali iz plana vrednostnih izidov preučevane organizacije Dijaški dom Drava Maribor za obdobje petih let. Ob tem smo sledili predlagani temeljni strategiji in potencialom, ki jih organizacija ima ter jih potrebuje za nadaljnjo uresničitev strategije njenega razvoja.
Keywords: vizija podjetja, politika podjetja, neprofitna organizacija, temeljna strategija, prednosti in slabosti, priložnosti in nevarnosti, planiranje razvoja, ekonomsko vrednotenje, finančna analiza, nefinančna analiza, vladna organizacija.
Published in DKUM: 21.10.2021; Views: 1095; Downloads: 147
.pdf Full text (3,58 MB)

6.
PROCESNE IN INŠTITUCIONALNE POSEBNOSTI RAZVOJNEGA PLANIRANJA V JAVNEM ZAVODU
Mojca Celec, 2012, master's thesis

Abstract: Organizacije dandanes še vedno posvečajo premalo pozornosti planiranju svojega razvoja. Večina njih planira razvoj novega izdelka ali novega oddelka a planiranje razvoja še vedno ostaja zapostavljeno. Še posebej zanemarjajo planiranje razvoja zavodi, ki so ustanovljeni s strani države in njihov cilj ni ustvarjanje dobička. Ti dve dejstvi jim dajeta finančno udobje, kar vodje izkoristijo v svoj prid in se udobno namestijo na svoje položaje. Ne namenjajo pozornosti razvoju in tako večina zavodov skozi mnogo let stagnira na ustanovitveni ravni. S tem škodujejo sebi in družbi. V današnjih turbolentnih časih in strogo kapitalistični družbi, neaktivne organizacije ne preživijo. Uspejo samo dinamične organizacije, medtem ko neaktivne organizacije propadajo. Potrebno je aktivno poslovanje in razvojno planiranje vseh organizacij, prav tako tudi zavodov. V teoretičnem delu naloge smo raziskovali vse vidike razvojnega planiranja. Primerjali smo različne modele strateškega in integralnega managamenta in ugotavljali primernost le teh za planiranje razvoja zavodov. Prav tako smo proučevali obliko organizacije javni zavod, ki je predmet naše raziskave. V praktičnem delu smo planirali razvoj javnega zavoda Skupnost zdravstvenih zavodov Murska Sobota (v nadaljevanju SZZ MS) in sicer na ravni politike podjetja in na ravni strateškega managementa. Za raziskavo planiranja razvoja zavoda smo med proučevanimi modeli izbrali MER-ov model integralnega managementa. Ugotovili smo, da gre za model, ki je primerno kompleksen ter za uporabo zelo praktičen in med ostalimi modeli tudi najprimernejši model za planiranje razvoja v javnih zavodih. S pomočjo MER-ovega modela smo v magistrski nalogi planirali razvoj zavoda na ravni politike podjetja in sicer za 5 letno plansko obdobje. V okviru politike podjetja smo razvojno planirali vizijo, poslanstvo, smotre in temeljne cilje zavoda. Prav tako smo za plansko obdobje petih let v okviru MER-ovega modela planirali razvojne strategije te strategije ovrednotili ter na koncu izdelali program razvoja zavoda SZZ MS.
Keywords: vrsta organizacije, javni zavod, MER-ov model integralnega managementa planiranje razvoja, politika podjetja, razvojna vizija, strategije, razvojne možnosti, ekonomsko vrednotenje strategij, programiranje razvoja.
Published in DKUM: 12.03.2021; Views: 960; Downloads: 85
.pdf Full text (1,11 MB)

7.
Proučitev podjetja capaconto d.o.o. s predlogi za zagotavljanje dinamičnosti podjetja
Gregor Hohler, 2019, master's thesis

Abstract: Spremembe se na trgu dogajajo hitreje, kot se nekatera podjetja lahko prilagodijo. Uspešna podjetja v spremembah vidijo predvsem nove priložnosti za rast ter razvoj in ne ovir, zato skušajo biti čimbolj dinamična ter na ta način pisati svojo zgodbo o uspehu. To bo predstavljalo osrednjo temo tega magistrskega dela. V magistrskem delu bomo v teoretičnem delu predstavili potek planiranja razvoja podjetja na ravneh politike podjetja, strateškega managementa in na ravni izvedbenega managementa. Nato bomo predstavili življenjski cikel podjetja in faze razvoja podjetja v različnih časovnih obdobjih življenjskega cikla podjetja ter idealno tipska podjetja, ki so najprimernejša za posamezno fazo razvoja podjetja glede na njegov življenjski cikle to so: faza ustanovitve in pionirsko podjetje, faza rasti in rastoče podjejte , faza zrelosti in zrelo podjejte ter faza odmiranja in podjetje v preobratu. Predstavili bomo tudi dinamično podjetje in njegove posebnosti. V empiričnem delu magistrskega dela bomo predstavili podjetje CapaConto d. o. o. in njegove mejnike v doseganju razvoja. Za podjetje CapaConto d. o. o. bomo predstavili politiko podjetja, strategije in kulturo. V nadaljevanju magistrskega dela bomo raziskali življenjski cikel podjetja CapaConto d. o. o. s proučitvijo kriterije za ugotavljanje elementov pionirstva podjetja, rasti podjetja, zrelosti podjetja in s proučitvijo kriterije za ugotavljanje elementov preobrata podjetja. Analizirali bomo odstopanja dejanskega stanja podjetja CapaConto d. o. o. od ciljnega stanja dinamičnosti kot ga priporoča teorija. Predlagali bomo ukrepe za zagotavljanje dinamičnosti podjetja CapaConto d. o. o. Predlogi bodo na področju normativnih in drugih političnih ukrepov za dinamizacijo podjetja na ravni politike podjetja, na področju strateškega managementa ter na področju operativnega managementa.
Keywords: Planiranje razvoja podjetja, proučitev podjetja, dinamično podjetje, življenjski cikel podjetja, pionirsko podjetje, rastoče podjetje, zrelo podjetje, podjetje v preobratu.
Published in DKUM: 20.08.2019; Views: 1364; Downloads: 160
.pdf Full text (1,62 MB)

8.
Planiranje razvoja v zasebni zobni ambulanti
Anita Kureš, 2017, master's thesis

Abstract: Dandanes se okolje podjetja nenehno in zelo hitro spreminja. Tako morajo podjetja nenehno pridobivati podatke o svojem notranjem in zunanjem okolju, da lahko svoje poslovanje prilagodijo in da je najboljše med podjetji v panogi oziroma, da se dobro spopada s konkurenco na trgu. Da se podjetje spopada s to težavo, mora biti vodstvo podjetja pripravljeno zaznati spremembe pravočasno in tudi ukrepati. Preučiti morajo, ali so te spremembe za podjetje priložnosti ali nevarnosti in na podlagi tega iskati strateške razvojne možnosti. V magistrski nalogi smo tako preučili planiranje razvoja v Zasebni zobni ambulanti. Sprva smo preučili razvoj podjetja na podlagi ključnih avtorjev in njihovih mnenj ter raziskav. V empiričnem delu magistrske naloge smo predvsem predstavili podjetje od nastanka pa vse do danes, njegovo dejavnost, ključne spremembe v razvoju in rasti podjetja, profiliranje vrednot podjetja ter podrobno razlago o analizi razvojne vizije, politike podjetja in strategij. Na podlagi tega in drugih podatkov smo diagnosticirali razvojno stanje z določitvijo razvojne faze v življenjskem ciklu podjetja. V nadaljevanju smo podali tudi analizo okoljskih razvojnih priložnosti, nevarnosti in razvojnih tveganj. Podali smo sintezo spoznanj, analizirali razvojne prednosti in slabosti ter na podlagi vseh zbranih podatkov, tako teorije kot podatkov podjetja, podali predloge razvojne vizije, politike podjetja in strategij. Na koncu magistrske naloge podajamo uresničitveni program planiranega razvoja proučevanega podjetja.
Keywords: vizija podjetja, politika podjetja, strategije podjetja, planiranje razvoja, uresničitveni program.
Published in DKUM: 10.03.2017; Views: 1221; Downloads: 113
.pdf Full text (1,35 MB)

9.
PLANIRANJE STRATEGIJ PODJETJA V PO KRIZNIH RAZMERAH
Gloria Sobočan, 2016, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu smo proučevali procese in metode planiranja na ravni strateškega managementa in planirali strategije podjetja v po kriznih razmerah. To smo proučevali na praktičnem primeru podjetja Mesnica in trgovina »Gabrek« Martin Tibaut s. p. iz Žižkov, ki se ukvarja s prodajo svežega mesa in proizvodnjo mesnih izdelkov, razen perutninskega. Podjetje spada med mikro podjetja in se poleg glavne dejavnosti ukvarja s prodajo drugih izdelkov, tako imenovano trgovino na drobno. V nadaljevanju magistrske naloge, podjetje Mesnica in trgovina »Gabrek« Martin Tibaut s. p. zapisujemo skrajšano, in sicer podjetje Gabrek Martin Tibaut s. p. Magistrsko delo smo razdelili na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo najprej predstavili MER-model integralnega managementa in nato procese planiranja razvoja podjetja na ravni strateškega managementa. Predstavili smo tudi metode planiranja na ravni strateškega managementa v MER-modelu integralnega managementa. Nato smo opredelili izbrane definicije o strateških poslovnih področjih in strategijah podjetja, predstavili ekonomsko vrednotenje strategij podjetja ter na koncu še teoretični vidik programiranja razvoja podjetja. V empiričnem delu smo predstavili izbrane značilnosti podjetja Gabrek Martin Tibaut s. p., njihovo vizijo in politiko podjetja. Nadaljevali smo z razvojno analizo podjetja Gabrek Martin Tibaut s. p., v kateri smo predstavili vrednote podjetja in proučili razvojno analizo podjetja in okolja. Nato smo predstavili strateška poslovna področja podjetja in zanje napravili Portfolio analizo z vidika njihove konkurenčne sposobnosti in tržne privlačnosti. Predstavili in proučili smo tudi strateške razvojne možnosti podjetja. Z metodami EFAS, IFAS in SFAS smo predstavili analize zunanjega in notranjega okolja podjetja Gabrek Martin Tibaut s. p. V nadaljevanju magistrskega dela smo na ravni strateškega managementa planirali strategije podjetja. Predstavili smo planirane strategije podjetja Gabrek Martin Tibaut s. p. kot tudi planirano bilanco stanja in planirani izkaz poslovnega izida podjetja, s pomočjo katerih smo ugotavljali, ali so planirane strategije finančno ustrezne in z vidika financ smiselne. V ta namen smo predstavili ekonomsko vrednotenje strategij podjetja Gabrek Martin Tibaut s. p. Uporabili smo statične in dinamične kazalnike vrednotenja strategij podjetja. Ugotovili smo, da planirane strategije predstavljajo poslovno, finančno in prodajno priložnost in so pomembne za nadaljnji razvoj tega podjetja. Zaključili smo z izdelavo uresničitvenega programa planiranega razvoja podjetja Gabrek Martin Tibaut s. p. Z vsem proučevanjem in analizami za podjetje ter planiranjem strategij za nadaljnji razvoj podjetja smo podjetju Gabrek Martin Tibaut s. p. omogočili nadaljnji uspešnejši razvoj.
Keywords: planiranje, strateški management, strategije podjetja, strateško poslovno področje, strateške možnosti podjetja, ekonomsko vrednotenje strategij podjetja, program razvoja.
Published in DKUM: 11.01.2017; Views: 1553; Downloads: 264
.pdf Full text (722,97 KB)

10.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA ODKUP, PREDELAVA IN PRODAJA LESA ŽVIKART MIRAN S.P. S POUDARKOM NA RAVNI POLITIKE PODJETJA
Natalija Žvikart, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Živimo v času posledic krize, ko se veliko podjetij še vedno srečuje s težavami pri svojem poslovanju in nadaljnjem razvoju. Podjetja se velikokrat znajdejo v težavah tudi zato, ker ne planirajo svojih razvojnih dejavnosti in razvojnih sprememb v poslovanju. Da bi se izognili tem neprijetnostim in da bi bila podjetja bolj uspešna, je treba planirati razvoj podjetja. Podjetja bi tako morala imeti razvojni plan, ga po potrebi dopolnjevati in spreminjati ter se tega plana držati. V diplomskem projektu bomo planirali razvoj podjetja Odkup, prodaja in predelava lesa Miran Žvikart, s. p., s poudarkom na ravni politike podjetja. V začetnem delu diplomskega projekta bomo najprej predstavili politiko podjetja, strategije in strukture podjetja Odkup, predelava in prodaja lesa Žvikart Miran, s. p. V nadaljevanju bomo proučevali planiranje razvoja tega podjetja na ravni politike podjetja. Proučevali bomo vrednote udeležencev podjetja, prednosti, slabosti, možnosti in nevarnosti za podjetje. Na koncu diplomskega projekta bomo zapisali predlagano politiko podjetja, vodila o poslanstvu in smotrih ter izjavo o poslanstvu podjetja Odkup, predelava in prodaja lesa Žvikart Miran s. p. Namen diplomskega projekta je proučiti podjetje Odkup, predelava in prodaja lesa Žvikart Miran, s. p., predstaviti njegovo obstoječo politiko podjetja ter planirati razvoj podjetja, s katerim bo podjetje bolj pozorno na svoje vrednote, prednosti in slabosti in se bo seznanilo z več možnostmi za poslovanje v prihodnosti, lažje pa se bo izognilo tudi proučevanim nevarnostim iz okolja. Zapisali bomo tudi predlagano prihodnjo politiko podjetja, vodila o poslanstvu in smotrih ter izjavo o poslanstvu podjetja Žvikart Miran s.p. Za proučitev tega podjetja smo se odločili zato, ker želimo lastniku podjetja Žvikart Miranu s pomočjo planiranja razvoja omogočiti večje možnosti za nadaljnji uspešni razvoj podjetja, saj je njegova želja po uspešnosti in razvoju podjetja zelo velika.
Keywords: politika podjetja, planiranje razvoja, vrednote, prednosti in slabosti, priložnosti in nevarnosti.
Published in DKUM: 07.11.2016; Views: 1639; Downloads: 101
.pdf Full text (1,06 MB)

Search done in 0.2 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica