| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
NAČRTOVANJE PROJEKTA E-POSLOVANJE V PODJETJU IMPOL D.D.
Jasna Hohler, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V teoretičnem delu sem opisala teorijo, ki se nanaša na projekt in cilje projekta. Opisala sem tudi, kako načrtovati projekt in njegov življenjski cikel. K temu spadajo: • opredelitev ciljev, • oblikovanje projektnega tima, • načrtovanje projekta, • izvedba projekta, • spremljanje projekta, • kontrola projekta, • predaja projekta investitorju. Posebno poglavje sem namenila e-poslovanju in njegovi zgodovini. V praktičnem delu sem se osredotočila na projekt e-poslovanje in njegovo nadgradnjo v podjetju Impol d.d. Elektronsko poslovanje bo med drugim omogočalo hitrejše in nižje transakcije, nižje administrativne stroške, krajše dobavne poti ter nove tržne priložnosti. Z nadgradnjo e-poslovanja pa bodo komercialisti imeli možnost spremljanja vseh povpraševanj in hitrejše reakcije v primeru pomanjkanja naročil. Elektronsko poslovanje vnaša v podjetje spremembe na vseh področjih. Predvsem so te spremembe izrazite na področju prodaje. Podjetje se zaveda pomembnosti elektronskega poslovanja, saj s tem ohranja konkurenčnost na trgih. Opisala sem, kako kupec pridobi geslo in katere dokumente si lahko izpiše preko sistema e-poslovanja. Sistem pa jim omogoča spremljanje svoje zaloge.
Keywords: projekt, načrtovanje projekta, življenjski cikel projekta, planiranje projekta, izvedba projekta, spremljanje projekta, kontrola projekta, e-poslovanje, Impol, povpraševanje, obdelava povpraševanja.
Published: 16.11.2012; Views: 1674; Downloads: 184
.pdf Full text (1,73 MB)

2.
Kriteriji za določitev optimalne razporeditve delovnih sredstev na primeru proizvodnega obrata Mizarstvo Jezeršek d.o.o.
Marjeta Jezeršek, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu smo obravnavali kriterije za določitev optimalne razporeditve delovnih sredstev na primeru proizvodnega obrata Mizarstvo Jezeršek d.o.o., ki je proizvajalec lesenih stopnic. Pri analizi obstoječega stanja smo ugotovili, da so delovna sredstva v proizvodnih prostorih razporejena neoptimalno. Ugotovili smo tudi, da ima podjetje že pri obstoječem obsegu bistveno premajhne prostore, da bi delovna sredstva sploh lahko ustrezno razporedili. Delovnih sredstev v obstoječih prostorih ne moremo razporediti tako, da bi imela dovolj vzdrževalne ter strežne površine in bi bile transportne poti ustrezne. Prav tako vlada pomanjkanje odlagalnih mest, kamor bi se odlagali obdelovanci med posameznimi fazami obdelave. Zaradi tega prihaja v postopku izdelave do velikih časovnih izgub in zmede zaradi gneče v proizvodnji. Rešitev problema vidimo v novogradnji proizvodne hale, katero sicer podjetje že načrtuje. Gre za zelo veliko investicijo, a glede na pozitivne napovedi pričakovanega povpraševanja druge možnosti podjetje nima. Z novo halo smo uredili problem prenatrpanosti, delovna sredstva smo razvrstili tako, da imajo vsa dovolj vzdrževalne ter strežne površine, uredili smo tudi primerne transportne poti. Sredstva smo razporejali s pomočjo trikotne metode, ki nam je služila kot izhodišče za razporejanje realnih delovnih mest ter s pomočjo računalniškega programa VIP-PLANOPT.
Keywords: planiranje povpraševanja, planiranje kapacitet, razporeditev delovnih sredstev − layout, ergonomski dejavniki pri oblikovanju delovnih mest, trikotna metoda
Published: 01.07.2016; Views: 438; Downloads: 68
.pdf Full text (7,83 MB)

Search done in 0.08 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica