| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
PEDAGOŠKO TEHNOLOŠKO VSEBINSKO ZNANJE ŠTUDENTOV BIOLOGIJE, IZKAZANO V DNEVNIKIH OBVEZNE PRAKSE
Iris Petrovič, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Učitelji morajo poleg obvladovanja stroke, teoretične podkovanosti v pedagogiki, psihologiji, didaktiki in drugih vedah obvladovati različne metode, tehnike, pristope, vključevanje različnih pripomočkov ipd. (Marentič Požarnik, 1987). Pomembno pa je tudi usposabljanje učitelja za ravnanje, ki temelji na znanju, ki je pretehtano oziroma kot pravi avtorica, premišljeno ravnanje (Lepičnik Vodopivec, 2008). Zato izobraževanje študentov-bodočih učiteljev v univerzitetnih študijskih programih vključuje tako teoretično kot praktično sestavino, pri čemer je poudarek predvsem na načelih, ki so podlaga pedagoškim odločitvam (Cvetek, 2005, str. 77). Teoretična sestavina učiteljevega znanja je predlagana z modelom pedagoško tehnološko vsebinskega znanja (PTCK). V raziskavi, ki smo jo izvedli, smo ugotavljali, kako se PTCK izkazuje v dnevnikih pedagoške prakse študentov biologije. Z analizo smo prišli do nekaterih zaskrbljujočih ugotovitev npr. o preveliki oz. premajhni pogostosti nekaterih na nastopih izvajanih metod; glede nivojev zastavljanja ciljev in glede uporabljanja tehnologij pa tudi do nekaterih zelo pozitivnih, ki se nanašajo npr. na kombiniranje učnih oblik v eni učni enoti, kombiniranja učnih metod na eni učni enoti ali na splošno mnenje študentov o pedagoški praksi.
Keywords: pedagoško tehnološko vsebinsko znanje, izobraževanje učiteljev, pedagoška praksa
Published: 18.07.2011; Views: 1796; Downloads: 94
.pdf Full text (1,89 MB)

Search done in 0.01 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica