| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
ZGODOVINA VRTCEV OBČINE MORAVSKE TOPLICE
Blanka Tomašić, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu so zajeti vzroki, ki so vzbudili potrebo po ustanovitvi zavoda Vrtci Občine Moravske Toplice, ter opis zgodovinskega razvoja zavoda in posameznih enot, ki so vključeni v zavod Vrtci Občine Moravske Toplice. Predstavljeni so tudi zgodovina posameznih enot, kadrovska struktura, načrt razporeditve oddelkov in pedagoškega kadra ter programi, ki se v vrtcu izvajajo. Namen diplomskega dela z naslovom Zgodovina vrtcev Občine Moravske Toplice je prikazati razvoj in zgodovino zavoda, predšolsko vzgojo v obdobju med letoma 1996 in 2009, in sicer začetek varstva predšolskih otrok v Prekmurju, ustanovitev prvih slovenskih otroških vrtcev v Občini Moravske Toplice, kadrovsko strukturo, načrt razporeditve oddelkov in pedagoškega kadra ter programe, ki se izvajajo v zavodu. Diplomsko delo je zasnovano na dveh raziskovalnih metodah: deskriptivni neeksperimentalni metodi empiričnega pedagoškega raziskovanja, ker opisuje razvoj predšolske vzgoje na podlagi predpisov, dela v vrtcu, financiranja, ustanavljanja in vzdrževanja otroških ustanov ter strukturo, izpopolnjevanje in izobraževanje pedagoškega kadra ter metodo analize, ker gre za razvoj zavoda Vrtci Občine Moravske Toplice v posameznih časovnih obdobjih.
Keywords: zavod Vrtci Občine Moravske Toplice, kadrovska struktura, pedagoški kader, razporeditve oddelkov, vzgojno delo, programi, ki se izvajajo v vrtcu
Published: 05.05.2009; Views: 2018; Downloads: 103
.pdf Full text (380,41 KB)

2.
Pedagoški programi Umetnostne galerije Maribor in vključevanje vrtcev mariborske regije vanje
Jasmina Rodošek, 2018, undergraduate thesis

Abstract: V teoretičnem delu smo s pomočjo literature opredelili kulturno-umetnostno vzgojo, njene cilje in načela ter se v nadaljevanju osredotočili na likovno umetnost in njeno pedagoško vrednost v okviru področja umetnosti v vrtcu. Predstavili smo muzejsko pedagogiko ter oblike in metode dela, ki se pojavljajo znotraj nje. Kot primer dobre prakse smo izbrali in predstavili Umetnostno galerijo Maribor in pedagoške programe, ki jih ponujajo za populacijo predšolskih otrok, ter koncept dejavnosti, prek katerih približajo umetnost oziroma posamezno razstavo otrokom. V empiričnem delu smo želeli ugotoviti, v kolikšni meri se mariborski vrtci vključujejo v pedagoške programe Umetnostne galerije Maribor in kakšni so vzroki za udeležbo oziroma neudeležbo v njih. Podatke smo pridobili s pomočjo anketnih vprašalnikih v vrtcih mariborske regije. Vzorec, ki smo ga uporabili, je neslučajnostni iz konkretne populacije in je zajel devetinštirideset vzgojiteljev in vzgojiteljic. Pridobljene podatke smo analizirali in jih prikazali v obliki tabel. Prav tako smo opravili nestrukturiran intervju z višjo kustosinjo v Umetnostni galeriji Maribor Brigito Strnad, ki skrbi za pedagoške programe, namenjene predšolskim otrokom. S tem smo želeli zajeti pogled in mnenja še z druge perspektive ter interpretirati nekatere odgovore iz anketnih vprašalnikov.
Keywords: kulturno-umetnostna vzgoja, likovna umetnost, muzejska pedagogika, Umetnostna galerija Maribor, pedagoški programi.
Published: 04.12.2018; Views: 357; Downloads: 66
.pdf Full text (737,72 KB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica