| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Razvoj sistema sledljivosti in označevanja v programu montažnih skladiščnih hal podjetja Petre d.o.o.
Jernej Jeseničnik, 2020, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu je predstavljeno oblikovanja sistema označevanja izdelkov in polizdelkov z oznakami za sledljivost, ter oblikovanje sistema za zagotavljane sledljivosti. Z metodo bilateralne primerjave vnaprej določenih kriterijev za izbor ustrezne oblike zapisa oznak ter ustrezne tehnologije izdelave zapisa, ter matrikami odločanja po izbranih kriterijih vrednotenih posameznih oblik zapisa ter tehnologij izdelave zapisa, sem izbral kot najustreznejši zapis označevanje s QR oznakami, kot tehnologijo označevanja pa termični tisk nalepk ter lasersko označevanje PVC polizdelkov. Na osnovi sistema označevanja je nadaljnje oblikovan sistem sledljivosti materialov, ki povezuje interno z verižno sledljivostjo. Oblikovan sistem omogoča sledenje vgrajenim materialom od vhoda v skladišče do končnega izdelka ter obratno. Z uvedbo sistema v podjetju vplivamo tako na zaposlene, poslovne procese kot tudi na kupce same. Izognemo se nepotrebnemu administrativnemu delu, zmanjšamo možnost nastanka napak kot posledica človeškega faktorja, avtomatiziramo procese ter uvedemo nadzor nad njimi v podjetju, s čimer optimiziramo upravljanje kakovosti. Sistem omogoča tudi hitrejše, učinkovitejše po prodajne aktivnosti, ki hkrati prinašajo nižje stroške ter dvigujejo zadovoljstvo kupcev.
Keywords: Upravljanje kakovosti, označevanje izdelkov, sledljivost, QR kode, termično tiskanje, po prodajne aktivnosti
Published: 08.05.2020; Views: 534; Downloads: 0

2.
NAKUPNE ODLOČITVE SLOVENSKEGA POTROŠNIKA PRI NAKUPU V TRGOVSKI VERIGI SPAR
Tina Gosar, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Obravnavamo področje nakupnih odločitev potrošnikov, ki nakupujejo v trgovski verigi Spar Slovenija d.o.o.. Predstavljamo potrošnika v njegovi vlogi in dejavnikih, ki vplivajo nanj. Opredeljujemo potrošnika, dejavnike, procese in odločitve, ki vplivajo na nakup, ter jih podrobneje razdelamo. Opredeljujemo tudi trenutne trende in trende v prihodnosti. Zanima nas potrošnik in njegova izhodišča za nakup. V ospredju se nam vedno pojavlja kupec, ki bodisi deluje kot potrošnik, porabnik, bodisi kot kupec in ne porabnik.
Keywords: Nakupne odločitve, nakupni proces, dejavniki vplivanja na nakup, cena, država porekla, promocije, izkušnje z izdelkom, zdravstvena varnost izdelka, priporočila prijateljev in znancev, kvaliteta, embalaža, storitve prodajnega osebja, blagovna znamka, oglaševanje, okus, označevanje izdelkov, izgled prodajnega mesta, kupec, potrošnik, Spar Slovenija d.o.o., spletna trgovina, trendi nakupovanja, marketing, prodaja, segmentacija
Published: 06.10.2016; Views: 992; Downloads: 91
.pdf Full text (1,95 MB)

3.
VPLIV OZNAČB IN SIMBOLOV NA IZDELKU NA NAKUP IZDELKA
Anita Vuzem, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Ponudba izdelkov, ki so na voljo odjemalcem je danes tako raznovrstna, da odločitev kateri izdelek izbrati za nakup ni vedno lahka. Veliko, če že ne odločilno vlogo pri izbiri igrajo oznake in simboli, s katerimi so označeni izdelki. Delo diplomskega seminarja smo razdelili na teoretični in analitični del. V teoretičnem delu smo predstavili teoretične osnove managementa izdelkov ter razvrstili in opisali oznake na živilih in neživilskih izdelkih ter izdelkih, namenjenih otrokom. Ugotovili smo, da je označevanje izdelkov zelo pomembno, saj je to prva komunikacija med proizvajalcem in odjemalcem. V analitičnem delu smo izvedli raziskavo o vplivu označb in simbolov na izdelkih za otroke na nakup le teh. Ugotovili smo, da so anketiranci pozorni na oznake in da le te vplivajo na nakup izdelka ter da so najbolj pomembne oznake otroške prehrane. Za najpomembnejšo med vsemi oznakami so anketirani izbrali oznako rok trajanja, kot najmanj pomembno oznako pa so izbrali blagovno znamko. Takšen rezultat smo dobili tako pri vprašanjih o otroški prehrani kot tudi kozmetiki in igračah. Anketiranci so pozorni na oznake in jih pri nakupu upoštevajo. Pri vprašanjih o poznavanju »bio« in »eko« oznak ter oznak naravne kozmetike se je izkazalo, da le teh ne poznajo najbolje.
Keywords: Management izdelka, označevanje izdelkov, embalaža, odjemalec, izdelki, namenjeni otrokom
Published: 17.07.2014; Views: 693; Downloads: 205
.pdf Full text (1,48 MB)

4.
OZNAČEVANJE IN SLEDENJE IZDELKOV V PROIZVODNJI ELRAD INTERNATIONAL
Goran Vidonja, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu analiziramo trenutno stanje označevanja in sledenja izdelkov v podjetju in predstavljamo najbolj razširjene načine označevanja izdelkov v industriji. Na podlagi analize trenutnega stanja podajamo zahteve, potrebne za izgradnjo celovitega sistema označevanja in sledenja. V nadaljevanju se osredotočamo na proučitev programske opreme za delo z linijo za lasersko označevanje ASYS, kjer podrobno opisujemo nastavitev vseh potrebnih parametrov za izvedbo označevanja. Na koncu pripravimo program za označevanje ene serije izdelkov.
Keywords: označevanje izdelkov, sledenje izdelkov, črtna koda, 2D koda, lasersko označevanje.
Published: 22.11.2011; Views: 2412; Downloads: 546
.pdf Full text (9,65 MB)

5.
PRENOVA PROCESA OZNAČEVANJA GOTOVIH IZDELKOV V PODJETJU PALOMA D.D.
Ivanka Šnajder, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Zaradi majhnosti slovenskega trga so slovenska podjetja nujno vezana na izvoz. Tako se morajo podjetja prilagoditi logističnim standardom na zunanjih trgih, tako na nabavni kot tudi prodajni strani. In vmes je seveda lastno poslovanje, kjer je izvedba sledljivosti lahko »nujno zlo« ali pa priložnost za doseganje konkurenčne prednosti. Podjetje Paloma d. d. večino svojega prihodka ustvari na zunanjih trgih, na katerih je pomemben dobavitelj higienskih papirjev. Uredba EU zahteva od vseh udeležencev v preskrbovalni verigi, da zagotovijo sledljivost in transportne enote označijo na predpisan način. Označevanje blaga so v večini primerov izvajali kupci po svojih željah in na lastne stroške. Kupci iz zahodne Evrope zahtevajo označevanje palet gotovih izdelkov z GS1 logistično nalepko in »grozijo«, da ne bodo prevzemali drugače označenih palet. Enake zahteve postavljajo tudi večji slovenski trgovci. Za zadovoljitev potreb kupcev podjetje pogosto pred nalaganjem na transportno sredstvo odstranjuje svoje interne oznake in označuje palete gotovih izdelkov po željah kupcev. Vse to pa vpliva na kakovost in odzivnost storitve kupcu. Namen in cilj diplomskega dela je predstaviti proces vpeljave logistične nalepke GS1 kot sredstva za enotno označevanje gotovih izdelkov za potrebe v celotni preskrbovalni verigi, z namenom izmenjave vseh potrebnih podatkov o izdelku. Pridobitve prenove procesa označevanja gotovih izdelkov pričakujemo na področju zniževanja stroškov, povečani kakovosti in odzivnosti storitve kupcu, postavitvi temeljev za načrtovanje proizvodnje in večji sledljivosti gotovih izdelkov znotraj podjetja. Poleg naštetih konkurenčnih prednosti predvidevamo, da bo prenova procesa označevanja gotovih izdelkov z logistično nalepko GS1 pomembno vplivala na pravočasno odkrivanje napak in odpoklic morebitnih neprimernih izdelkov.
Keywords: označevanje gotovih izdelkov, sledenje gotovih izdelkov, logistična nalepka GS1, logistični informacijski sistem, konkurenčna prednost.
Published: 03.06.2010; Views: 1846; Downloads: 216
.pdf Full text (2,27 MB)

Search done in 0.17 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica