| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
IZOBRAŽEVANJE SPLOŠNE JAVNOSTI O PROCEDURAH IN O PRAVNO-FORMALNIH POSTOPKIH V PROCESU PRIPRAVE NA LET NA LETALIŠČU JOŽETA PUČNIKA
Anita Belančič, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Vsak potnik, ki se poslužuje letalskega prometa, vstopa pred dejanskim letom v proceduro oskrbe potnikov. Ta procedura je prepletena s pravno-formalnimi postopki, ki jih je nujno potrebno izvesti pred dejanskim vkrcanjem potnika na letalo in proti želeni destinaciji. Prav ti postopki in procedure pa predstavljajo dokaj visoko raven discipline in formalnih postopkov, saj gre ne nazadnje za prestop državnih meja oziroma vstop v mednarodni prostor, preden se potnik vkrca na letalo. V diplomskem delu so predstavljeni procesi in procedure, v katerih se znajde vsak potnik, ki se poslužuje letalskega prometa. Da se te procedure lahko opravi kvalitetno in v doglednem času, pa je odvisno od osveščenosti oziroma izobraženosti potnika. Del raziskave tako predstavlja trenutne metode in tehnike, ki se uporabljajo v procesu izobraževanja potnikov in meri učinkovitost le teh. Vstop čim bolj izobraženega oziroma osveščenega potnika v proces pravno-formalnih postopkov predstavlja težnjo vseh udeležencev v tem postopku, tako potnikov, kot tudi služb, ki izvajajo te procedure. V diplomskem delu je tudi ta aspekt razložen in prikazan v smislu vplivov na posamezne akterje v procesih. Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov. V prvem – teoretičnem delu sem s pomočjo literature in virov na spletu na splošno predstavila izobraževanje splošne javnosti o procedurah in o pravno-formalnih postopkih v procesu priprave potnika na let na Letališču Jožeta Pučnika. Drugi – raziskovalni del pa predstavlja raziskavo učinkovitosti izobraževanja splošne javnosti o procedurah na letališču. Namen raziskave je ugotoviti, kako dobro je splošna javnost izobražena – osveščena o postopkih in procedurah. Za metodo raziskave sem uporabila metodo pisnega anketnega vprašalnika, ki sem ga razdelila med potnike. Anketa je bila razdeljena med 100 potnikov, ki so vstopali v proceduro, ki predstavlja predmet raziskave. Analiza odgovorov mi je služila kot osnova za odgovore na zastavljena vprašanja: na koga vpliva izobraževanje in osveščenost, na kaj vpliva izobraževanje in osveščenost, kako vpliva izobraževanje v proceduri priprave potnikov na let, izbrane metode in tehnike izobraževanja ter njihova učinkovitost. Raziskava nam je pokazala, da bi večja in boljša izobraženost potnikov pripomogla k hitrejši in manj zapleteni izvedbi procedur posameznih služb, ki delujejo na letališču.
Keywords: metode in tehnike izobraževanja, oskrba potnikov, Letališče Jožeta Pučnika, osveščenost potnikov.
Published: 17.08.2012; Views: 776; Downloads: 48
.pdf Full text (3,27 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica