| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 152
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
2.
Okoljska vzgoja v prvem triletju osnovne šole : diplomsko delo
Maja Balažic, 2008, undergraduate thesis

Keywords: razredni pouk, okoljska vzgoja, prvo triletje, osnovne šole, učitelji, diplomska dela
Published: 22.01.2009; Views: 4467; Downloads: 916
.pdf Full text (911,56 KB)

3.
4.
5.
6.
7.
8.
DIDAKTIČNA GRADIVA ZA SLOVENŠČINO V 1. TRILETJU OSNOVNE ŠOLE
Polonca Kapun, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Strokovni Svet RS za splošno izobraževanje vsako leto znova pripravi katalog učbenikov, kjer je seznam vseh potrjenih didaktičnih gradiv za izobraževanje. Za pouk slovenščine so na voljo didaktični kompleti štirih različnih založb. Zanimalo nas je, kaj je tisto, na podlagi česar se učitelji odločijo za določeni didaktični komplet. V teoretičnem delu diplomskega dela so opisane glavne naloge poučevanja slovenščine v 1. triletju in predstavljene vse založbe ter ponudba njihovih didaktičnih gradiv. V empiričnem delu nas je zanimalo, zakaj in na kakšen način se učitelji odločijo za didaktični komplet ter kakšno mnenje imajo o njem. Primerjali smo učitelje 1. triade osnovnih šol območnih enot Murska Sobota in Maribor.
Keywords: Slovenščina, 1. triletje osnovne šole, učbenik, delovni zvezek, priročnik, učni načrt, založba.
Published: 08.07.2009; Views: 3627; Downloads: 365
.pdf Full text (4,76 MB)

9.
Tehnično fizikalni poskusi iz energetike : diplomsko delo
Branko Pongrac, 2009, undergraduate thesis

Keywords: tehnika, fizika, poskusi, energetika, učni listi, osnovne šole, diplomska dela
Published: 14.08.2009; Views: 4492; Downloads: 352
.pdf Full text (7,74 MB)

10.
Odločitveni model za izbiro šolskih in obšolskih dejavnosti otrok
Matea Curkova, 2009, master's thesis

Abstract: Šole in druge organizacije ponujajo čedalje več raznovrstnih interesnih dejavnosti, starši in otroci pa se morajo odločiti in izbranim dejavnostim nameniti svojo energijo, čas in denar. Odločitev o izbiri interesne dejavnosti ni enostavna, saj temelji na presoji številnih kriterijev. Poleg tega je odločevalcev več, in ti imajo lahko povsem diametralne interese. Pri tako kompleksnih odločitvah nam lahko pomaga izgrajeni večparametrski odločitveni model za izbiro šolskih in obšolskih dejavnosti. Ta omogoča kvalitetnejše svetovanje otrokom in staršem pri izbiri najprimernejših interesnih področij za otroka v okviru šolskih in obšolskih dejavnosti ter posledično kvalitetno izbiro konkretne dejavnosti, ki se je bo otrok rad udeleževal, ki bo vsaj delno v interesu staršev in v okviru njihovih finančnih in časovnih zmožnosti. Kriteriji za oblikovanje odločitvenega modela so bili osnovani na podlagi izkušenj izvajalcev interesnih dejavnosti ter uporabnikov storitev. Odločitveni model je bil preverjen na vzorcu 26 učencev, starih od 9 do 11 let. Na podlagi analize rezultatov modela je bilo opravljeno svetovanje, v nadaljnjih šolskih letih pa tudi spremljava izbire interesnih dejavnosti. V magistrski nalogi so podane tudi smernice za uporabo odločitvenega modela, hkrati pa so nakazane možne smeri njegovega nadaljnjega razvoja.
Keywords: osnovne šole, interesne dejavnosti, sistem za podporo odločanju, DEXi.
Published: 07.01.2010; Views: 2136; Downloads: 165
.pdf Full text (2,28 MB)

Search done in 0.26 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica