| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
PROMETNO-VARNOSTNA ANALIZA PASIVNIH VARNOSTNIH SISTEMOV OSEBNIH VOZIL
Peter Božnik, 2015, master's thesis

Abstract: V današnjem času si osebnega vozila, brez mnogih sistemov za varovanje potnikov, skoraj ne moremo predstavljati. Tako poleg aktivnih obstajajo tudi pasivni varnostni sistemi. Pasivni sistemi pričnejo služiti svojemu namenu šele v trenutku trka, za razliko od aktivnih, ki trk vozila preprečujejo. Da pa se zagotovi maksimalna varnost potnikov, se morajo ti sistemi med sabo dopolnjevati. Tako je npr. zračna blazina učinkovito varnostno sredstvo šele tedaj, ko je potnik pripet z varnostnim pasom. Magistrsko delo vsebuje prometno varnostni vidik pasivnih varnostnih sistemov osebnih vozil. Podrobneje so predstavljeni posamezni elementi pasivnih sistemov: varnostna kletka, deformacijske cone karoserije, varnostni pasovi, varnostni vzglavniki, zračne blazine in otroški varnostni sedeži. Izvedena je bila tudi anketa o poznavanju, navadah in izkušnjah potnikov osebnih vozil s sistemi pasivne varnosti ter njena analiza.
Keywords: osebno vozilo, pasivna varnost, varnostni pas, zračna blazina, varnostni vzglavnik, otroški varnostni sedež, analiza ankete
Published: 14.07.2015; Views: 1447; Downloads: 235
.pdf Full text (5,95 MB)

2.
Modeliranje trka osebnih vozil
Boštjan Žigon, 2016, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo obravnava gibanje vozil, udeleženih v prometnih nezgodah s pomočjo programskega orodja PC-Crash. Zaradi obširnosti problema je obravnava omejena na trk dveh osebnih vozil. V delu je uporabljena metoda togih teles, kjer deformabilnost upoštevam s korekcijskimi faktorji, impulzna in energijska metoda. Rezultati dosedanjih teoretičnih in tudi praktičnih (eksperimentalnih) raziskav s področja rekonstrukcij prometnih nesreč so uporabljeni kot izhodišče za delo, pri čemer so sproti zasledovani najnovejši znanstveni dosežki na omenjenem področju. Vsi potrebni materialni podatki za izvajanje računalniških simulacij so pridobljeni iz ustrezne strokovne literature ter na osnovi eksperimentalnih analiz in meritev.
Keywords: Prometna nezgoda, osebno vozilo, mesto prometne nezgode, trk, gibanje vozil, analiza.
Published: 02.09.2016; Views: 624; Downloads: 105
.pdf Full text (6,39 MB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica