2.
UPORABA VMESNIKA ROBO FISCHERTECHNIK PRI POUKU FIZIKE V OSNOVNI ŠOLIMilan Hlade, 2010, undergraduate thesis
Abstract: Povezanost predmeta Fizika v osnovni šoli z naravnimi pojavi in s tem eksperimenti je za jasnost, nazornost predmeta nujna. Zato so eksperimenti pri Fiziki obvezni del pouka. Eksperimenti pa so povezani z vedno bolj natančnimi merilnimi pripomočki, ki se od klasičnih razlikujejo predvsem v možnosti njihove povezave s sodobnimi napravami, ki jih lahko združimo pod imenom IKT — interaktivna komunikacijska tehnologija. IKT tehnologija nam omogoča hitrejše, natančnejše, atraktivnejše in predvsem jasnejše eksperimente.
Eden od pomembnih delov pri povezavi eksperimenta in osebnega računalnika je zagotovo vmesnik, ki poskrbi za komunikacijo z osebnim računalnikom, za shranjevanje meritev in krmiljenje eksperimenta ali naprav. V Slovenskih osnovnih šolah se je v zadnjih letih pojavil tudi v fiziki zelo uporaben vmesnik ROBO firme Fischertechnik iz njihove sestavljanke ROBO Pro. V osnovi je namenjen poučevanju osnov robotike, ima pa tudi lastnosti, ki omogočajo izvedbo skoraj vseh eksperimentov pri pouku fizike v osnovni šoli. V diplomskem delu sem v prvem delu opisal najpogostejše do sedaj uporabljene vmesnike v slovenskih osnovnih šolah. Podroben opis lastnosti vmesnika ROBO nakazuje možnosti uporabe vmesnika za fizikalne meritve. V drugem delu je opisanih večina eksperimentov in s tem pokazana možnost in primernost uporabe vmesnika ROBO pri pouku fizike v osnovni šoli.
Keywords: Vmesnik ROBO, senzor, eksperiment, osebni računalnik, programska oprema, fizika v osnovni šoli, rezultati meritev
Published in DKUM: 31.05.2010; Views: 3724; Downloads: 278
Full text (6,53 MB)