| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
SPLETNO INTERNETNO BANČNIŠTVO NA PRIMERU REŠITVE BANKE IN
David Skralovnik, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu so na kratko predstavljeni vsi elementi elektronskega bančništva s poudarkom na spletnem oziroma internetnem bančništvu. Ker elektronsko bančništvo prinaša določene prednosti in slabosti tako za komitente kot tudi za banko, so v samem delu predstavljene tudi vse bistvene prednosti in slabosti za obe strani. V nadaljevanju je prostor v diplomskem delu namenjen predvsem spletni rešitvi Banka IN. Delo nam predstavi celoten koncept Banke IN, njeno ponudbo in predstavi samo delovanje Banke IN. Ker so kot je že bilo povedano prednosti pomemben faktor za komitenta, nam delo predstavi tudi prednosti oziroma posebne ugodnosti ki si jih zagotovijo komitenti ob prenosu poslovanja na Banko IN. V zadnjem delu so predstavljene tudi varnostne komponente, ki komitentom oziroma uporabikom spletnega bančništva ponujajo maksimalno varnost poslovanja.
Keywords: Elektronsko bančništvo, spletno bančništvo, elektronski podpis, digitalno potrdilo, požarni zid, šifriranje, pametne kartice, Banka IN, osebni bančnik.
Published: 21.10.2009; Views: 1706; Downloads: 206
.pdf Full text (893,78 KB)

2.
IZOBRAŽEVANJE OSEBNIH BANČNIKOV
Helena Uzar, 2011, undergraduate thesis

Abstract: POVZETEK Diplomska naloga je nastala na podlagi raziskave, s katero smo ugotavljali potrebo po osebnih bančnikih. Ideologija osebnega bančništva je ponuditi boljše storitve, ki bi imele osebno in individualno noto. Raziskovali smo, kakšne so obstoječe navade poslovanja strank z banko, čemu dajejo stranke prednost in v kateri smeri lahko banka ponudbo nadgradi. Rezultat raziskave kaže željo strank po poslovanju z osebnim bančnikom. Ta mora zbujati zaupanje, biti ustrežljiv, komunikativen in strokoven. Na podlagi rezultatov anketnega vprašalnika smo diplomsko nalogo razdelili na dva sklopa. V prvem delu so predstavljene osnove komunikacije, med katere sodi tudi poslovna urejenost, stisk roke, mimika in obnašanje. Vse to pripomore k temu, da na stranko naredimo prvi vtis, ki ne bo le pozitiven, temveč tudi dolgotrajen. Prvi vtis je temelj za dobro in uspešno poslovno sodelovanje ter za sklenitev poslovanja nasploh. V drugem delu pa smo se podrobno dotaknili navzkrižne prodaje. Stranko moramo poznati in zaznati njene potrebe, da ji lahko pravilno svetujemo, katere bančne produkte naj uporabi in zakaj. Stranka zaupa pravi argumentaciji in posledično verjame v našo presojo.
Keywords: KLJUČNE BESEDE Bančne storitve, osebni bančnik, raziskava, analiza SWOT, navzkrižna prodaja
Published: 05.08.2011; Views: 1074; Downloads: 122
.pdf Full text (642,59 KB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica