| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
STRATEGIJA TRŽENJA ORTOPEDSKE OBUTVE
Primož Šter, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga je osredotočena na trženje ortopedske obutve pri podjetju MIGI d.o.o.. V uvodnem delu so nazorno predstavljena teoretična izhodišča marketinga, proces in pomen poslovnega strateškega načrtovanja. V nadaljevanju je predstavljen trženjski splet, organiziranost podjetja in konkretni primer priprave strategije marketinga obravnavanega podjetja. Obširneje je prikazana vloga tržnega komuniciranja za uspešno trženje ortopedske obutve. Zadnji del zajema tržno raziskavo, s katero smo spoznali problematiko ozaveščenosti o ortopedski obutvi, prepoznavnost podjetja in mnenja potencialnih kupcev. S pomočjo teoretičnih in praktičnih spoznanj, rezultatov raziskave in ciljev podjetja smo odgovorili na hipoteze, s katerimi smo oblikovali ustrezno strategijo za prenovo.
Keywords: marketinški splet, strategija trženja, ortopedska obutev, tržno komuniciranje
Published: 29.05.2012; Views: 1067; Downloads: 168
.pdf Full text (1,14 MB)

Search done in 0.02 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica