| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
MODELI ZA OBVLADOVANJE KAKOVOSTI V PODJETJU
Tadej Švarc, 2010, final seminar paper

Abstract: Izbira te teme se mi je zanimiva, predvsem zaradi aktualnosti in pomembnosti kakovosti v današnjem času. V Sloveniji je vedno več podjetij, ki se odloča za celovito obvladovanje kakovosti, saj je kakovost tisto, kar odjemalci želijo. V prvem delu diplomske naloge sem na kratko podal definicije o kakovosti različnih avtorjev. Torej pojasnil sem vprašanje, kaj je kakovost in kaj je obvladovanje kakovosti ter na kakšne načine se obvladuje. Opredelil sem, kako se kakovost izraža in zagotavlja ter katera so sredstva s katerimi jo zagotavljamo. V nadaljevanju sem opredelil koncept celovitega obvladovanja kakovosti. Prikazal sem zakaj je ta koncept pomemben, kakšni so cilji tega koncepta in da je doseganje teh ciljev odvisno od managementa. Opredelil sem tudi PDCA krog, ki je ključno orodje celovitega obvladovanja kakovosti. Sledila so orodja za obvladovanje kakovosti. Naštel in pojasnila sem ključna orodja in jih grafično tudi prikazal. Ključno poglavje pa so modeli za obvladovanje kakovosti. Tukaj sem prikazal nekaj najbolj znanih modelov, ki so svetovno uveljavljeni, dodal sem jim kratek opis in opredelil glavne značilnosti. K temu delu sodi tudi standardizacija in standardi. Prikazal sem dva ISO standarda in pojasnil pomen in vlogo standardizacije. V zadnjem delu diplome pa sem raziskal s pomočjo grafa in tabele, kako uspešno podjetje zagotavlja kakovost in ali je potrebna kakšna izboljšava na področju kakovosti.
Keywords: Ključne besede: kakovost, celovito obvladovanje kakovosti, orodja za obvladovanje kakovosti, standard, PDCA krog, model 6 sigma, stroški kakovosti, Pareto diagram…
Published: 10.11.2011; Views: 2969; Downloads: 705
.pdf Full text (578,48 KB)

2.
ANALIZA OBVLADOVANJA KAKOVOSTI V PROIZVODNEM PODJETJU
Julijan Pugelj, 2015, bachelor thesis/paper

Abstract: Namen diplomskega dela je analizirati sistem zagotavljanja in obvladovanja kakovosti v proizvodnem podjetju, ki deluje v panogi avtomobilske industrije. Podjetje izdeluje sedežne garniture za vgradnjo v osebne avtomobile po principu proizvodnje Just In Time. Razumevanje koncepta Just In Time je v veliki meri povezano z razumevanjem zagotavljanja in obvladovanja kakovosti. Podjetje mora zagotoviti izdelek, narejen v okviru standardov in ustrezne kakovosti in ga kupcu dostaviti ob pravem času na pravo mesto in v pravilnem zaporedju. Da vse to lahko zagotovijo, v procesu uporabljajo različna orodja in tehnike managementa kakovosti, kot tudi standarde kakovosti. V diplomskem delu najprej opredelimo teoretična izhodišča orodij managementa kakovosti in nato uporabnost orodja predstavimo na praktičnem primeru obravnavanega podjetja. V empiričnem delu za lažje razumevanje predstavljamo celotno proizvodnjo ter na kratko opišem njeno delovanje. Posebno pozornost namenjamo tistim točkam procesa, ki so namenjene zagotavljanju kakovosti: vhodni kontroli, JIT proizvodnji - v procesu ter v METAL proizvodnji. Na primeru iz prakse predstavljamo problem, ki se je pojavil pri vgradnji sedeža v avtomobil. Ta problem je podjetje rešilo s pomočjo metode QRQC (Quick Resonse Quality Control), ki je namenjena obravnavanju neskladnih proizvodov. Na osnovi analize študije primera lahko izpostavimo pomembnost vključevanja orodij in metod managementa kakovosti v sistem managementa kakovosti, zlasti z vidika hitrega reševanja problemov in zagotavljanja visoke stopnje kakovosti.
Keywords: kakovost, zagotavljanje kakovosti, obvladovanje kakovosti, orodja managementa kakovosti, avtomobilska industrija
Published: 16.09.2015; Views: 1238; Downloads: 178
.pdf Full text (3,72 MB)

3.
ANALIZA KAKOVOSTI PROCESA IZDELAVE TISKANEGA VEZJA V PODJETJU INTEC TIV D.O.O.
Ana Žagar, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Potreba po stalnem izboljševanju kakovosti izdelkov ali storitev je nastala zaradi močne konkurence na trgu, hitrega razvoja in predvsem vse večjih zahtev kupcev. Cilj vsakega podjetja je uspeti in to lahko dosežejo le s tem, da ponudijo kupcu dober/kakovosten izdelek. Pri zagotavljanju kakovosti so jim v veliko pomoč različna statistična in nestatistična orodja in ISO standard. Namen diplomskega dela je bila analiza kakovosti izdelave tiskanega vezja v podjetju Intec Tiv d.o.o. V prvem, teoretičnem delu, smo v grobem razložili, kaj so kakovost, standardizacija in standardi kakovosti, TQM, orodja managementa kakovosti, nestandardizirani sistemi obvladovanja kakovosti in AQL. Proizvodnja temelji na principu serijske proizvodnje in skupinske (procesne) razmestitve, kjer so prvi kosi vsake operacije ključnega pomena za zagotavljanje kakovosti celotnega procesa. V empiričnem delu smo se osredotočili na podjetje Intec Tiv d.o.o. in podrobno opisali postopek izdelave tiskanega vezja ter ključni metodi, ki jih podjetje uporablja za zagotavljanje kakovosti (prvi kosi in končna kontrola).
Keywords: kakovost, zagotavljanje kakovosti, obvladovanje kakovosti, orodja managementa kakovosti, izdelava tiskanega vezja
Published: 14.11.2016; Views: 621; Downloads: 33
.pdf Full text (3,24 MB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica