| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
PROGRAM POSPEŠEVANJA PRODAJE V FRIZERSKEM SALONU MOJCA
Rok Košir, 2010, final seminar paper

Abstract: Pospeševanje prodaje je eden izmed instrumentov tržnega komuniciranja, ki pridobiva vse večji pomen. Namen pospeševanja prodaje je predvsem povečati prodajo. Vendar pa tukaj naletimo tudi na razne omejitve, ki so omejene z zakoni in kodeksi. V zaključnem delu sem najprej teoretično predstavim vse načine pospeševanja prodaje, njihov namen in cilje. Metode pospeševanja prodaje je potrebno natančno načrtovati, če želimo, da bo pospeševanje prodaje doseglo svoj namen. Poznamo tri skupine različnih metod pospeševanja prodaje in sicer : · metode pospeševanje prodaje končnim odjemalcem, · metode pospeševanja prodaje trgovini, · metode pospeševanja prodaje prodajnemu osebju. V praktičnem delu pa sem na primeru frizerskega salona pokazal, kako bi pospeševanje prodaje lahko potekalo v praksi.
Keywords: pospeševanje prodaje, odjemalec, metode in orodja pospeševanja prodaje, cilji pospeševanja prodaje, cena
Published: 06.01.2011; Views: 1404; Downloads: 177
.pdf Full text (621,89 KB)

2.
POSPEŠEVANJE PRODAJE V TERMAH PTUJ
Aleksander Kokol, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Dandanes še ne zagotavlja poslovnega uspeha le sprejemanje pravilnih odločitev o politiki izdelka, cenovni politiki in politiki prodajnih poti. Marketinško komuniciranje je za podjetja postalo nujnost in obsega vsa marketinška orodja, s katerimi podjetja obveščajo in prepričujejo odjemalce, trgovine, druge organizacije, lastno osebje in ostale zainteresirane deležnike na ciljnem trgu o svojih izdelkih in dejavnostih ter s tem olajšujejo neposredno menjavo dobrin. Za učinkovito prepričevanje mora podjetje zbrati potrebne informacije. Zato sta zbiranje in uporaba marketinških podatkov odločilna za uspešno marketinško komuniciranje. V turizmu kot tudi drugje se uporablja splet različnih orodij komuniciranja, a mi smo se osredotočil predvsem na pospeševanje prodaje. Namen pospeševanja prodaje je stimulirati tako odjemalce kakor tudi trgovinske organizacije k nakupu in s tem povečanju prodaje ter dobička. Prav tako k pospeševanju prodaje spada tudi stimuliranje lastnega prodajnega osebja. Pospeševanje prodaje se večinoma uporablja s kombinacijo drugih orodij marketinškega komuniciranja, vendar se dandanes največ denarnih sredstev porabi prav za pospeševanje prodaje. Omogoča kratkoročno povišanje prodaje in zato se uporabljajo različna orodja, ki morajo biti predtem skrbno načrtovana. V drugem delu smo predstavili Terme Ptuj in njihovo ponudbo, cilje, poslanstvo in vizijo ter analizirali orodja pospeševanja prodaje, ki jih uporabljajo. Navedli smo tudi predloge, ki bi lahko vplivali na izboljšanje poslovanja oziroma na večjo prodajo.
Keywords: marketinško komuniciranje, pospeševanje prodaje, namen pospeševanja prodaje, orodja pospeševanja prodaje, cilji pospeševanja prodaje, oglaševanje, odnosi z javnostjo, osebna prodaja, neposredna oblika komuniciranja
Published: 18.07.2011; Views: 1428; Downloads: 151
.pdf Full text (695,83 KB)

3.
IZDELAVA PROMOCIJSKEGA SPLETA ZA SPLETNO PRODAJALNO ZELENA TRGOVINA
Aleksandra Klemenc, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Podjetje, ki želi uspeti na zelo konkurenčnem trgu, potrebuje dobro strategijo, ki bo tako zanimiva, da bo lahko zadovoljila razvajenega kupca. Premik k okolju prijazni proizvodnji, ki je v mnogih severnih državah že postala standard, zahteva čas in denar. A rezultati poleg enostavno merljivih dolgoročno nižjih stroškov delovanja zaradi okolju prijazne proizvodnje prinašajo še nešteto neopredmetenih koristi. Prinesejo boljšo podobo podjetja, srečnejše in bolj zadovoljne zaposlene. V tujini in tudi pri nas postajajo vedno bolj cenjena podjetja, ki se namesto z mastnimi zaslužki lahko pohvalijo s skrbnim in odgovornim odnosom do narave, živali in ljudi v procesu proizvodnje. Mnogi ugledni strokovnjaki menijo, da si podjetje, ki želi biti uspešno v prihodnosti, ne more privoščiti, da se ne bi obnašalo okolju prijazno. Zaradi izpostavljanja prednosti naših izdelkov, ki jih v svojih sporočilih vedno bolj uporabljajo tudi določena konkurenčna podjetja s precej večjimi finančnimi zmožnostmi za oglaševanje, se moramo nenehno truditi in iskati vedno nove informacije ter predstavljati zanimive, napredne, okoljevarstvene ter človekoljubne ideje, ki bodo v kupcu vzbudile zanimanje za nakup naših izdelkov.
Keywords: marketinško komuniciranje, načrtovanje oglaševanja, oglaševanje na internetu, orodja in metode pospeševanja prodaje, gradnja blagovne znamke, potrošnik oziroma kupec
Published: 26.07.2016; Views: 451; Downloads: 29
.pdf Full text (2,68 MB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica