1. Načrtovanje potreb po materialuErvin Jančič, 2016, undergraduate thesis Abstract: Zaloge so zelo pomemben del določenega podjetja, saj nam zagotavljajo nemoteno delovanje proizvodnje, brez nenadnih zastojev zaradi pomanjkanja potrebnega materiala ali sestavnih delov. Torej je delovanje podjetja brez zalog nemogoče. Ampak z zalogami so povezani tudi veliki stroški, zato je gospodarjenje z zalogami zelo pomembno.
V prvem delu diplomske naloge so predstavljeni osnovni pojmi povezani z zalogami, predstavljene so vrste zalog, upravljanje z zalogami ter stroški, ki se pojavljajo. V drugem delu pa so predstavljene različne metode, ki nam pomagajo pri načrtovanju potreb po materialu in pri samem upravljanju podjetja. Govorimo o metodah MRP (Materials requirements planning), MRP II ( Manufacturing Resource Planning ) in ERP (Enterprise resource planning). Keywords: pomen zalog, stroški zalog, načrtovanje potreb po materialu, načrtovanje virov podjetja, informacijski organizacijski sistemi. Published in DKUM: 09.09.2016; Views: 1481; Downloads: 140 Full text (1,41 MB) |
2. Core concepts of organizational behavior : John R. Schermerhorn, Jr., James G. Hunt, Richard N. OsbornSonja Treven, 2006, review, book review, critique Keywords: teorija organizacije, vedenjske znanosti, organizacijske strukture, organizacijski sistemi, organiziranost, vedenje, behaviorizem, motiviranje, vodenje, delovne skupine, recenzije, teamsko delo, uporaba človeških zmogljivosti, organizacija, poslovne odločitve, odločanje, reševanje problemov Published in DKUM: 10.07.2015; Views: 1810; Downloads: 45 Link to full text |
3. Organizational behaviourRobert Kreitner, Angelo Kinicki, Marc Buelens, 1999, higher education textbook Keywords: organizacija poslovanja, vedenje, behaviorizem, organizacijski sistemi, organiziranost, organizacija, evalvacija, ocenjevanje, organizacijske strukture, uspešnost poslovanja, vodenje, TQM, management, celovita kvaliteta, uporaba človeških zmogljivosti, rezultati, organizacijska kultura, življenjski cikel, človeški potencial, vrednote, učni proces, spremembe, medkulturna komunikacija, individualizem, osebnost, psihologija osebnosti, čustva, zaznavanje, motiviranje, delovne skupine, zaposlenost, moč, enakopravnost, konflikti, reševanje problemov, pogajanje, modifikacija, samospoznavanje, stres Published in DKUM: 10.07.2015; Views: 1611; Downloads: 125 Link to full text |
4. IMPLEMENTACIJA IN UPORABA INFORMACIJSKE REŠITVE CRM NA PRIMERU ZALOŽNIŠKEGA PODJETJASuzana Lešnik Potočnik, 2013, master's thesis Abstract: Zaradi hitrih sprememb v podjetniškem poslovnem okolju in vse ostrejše konkurence znotraj posameznih panog predstavlja prilagodljivost, inovativnost in usmerjenost na stranke ključno konkurenčno prednost podjetja. Učinkovito orodje za uresničitev navedene usmerjenosti predstavlja strateška usmeritev podjetja, imenovana tudi upravljanje odnosov s strankami in jo označujemo s kratico CRM. CRM zadeva celotno podjetje, omogoča optimizacijo dobička in zadovoljstva strank ter združuje vse poslovne funkcije podjetja.
Namen naloge je proučiti upravljanje odnosov s strankami znotraj podjetja, ki uresničuje CRM in opredeliti teoretična izhodišča implementacije CRM rešitve v podjetje, nato pa pridobljena spoznanja uporabiti na primeru konkretnega podjetja. Cilj naloge je prikazati proces implementacije, ugotoviti koristi, ki jih CRM podjetju prinaša ter opozoriti na ključne dejavnike uspešne implementacije ter na prednosti in pomanjkljivosti uporabe CRM. Potek raziskave zajema pregled razpoložljive literature v knjižnicah, na spletu in v bazah strokovnih člankov, zbiranje internih podatkov ter razgovor z zaposlenimi v izbranem podjetju. Gre za poslovno raziskavo, uporabljen je deskriptivni pristop. Empirično-raziskovalni del temelji na metodi interpretacije primarnega vira podatkov ter na metodi indukcije. Na osnovi zastavljenih metod so postavljeni tudi sklepni zaključki.
V okviru teoretičnega dela naloge so postavljena teoretična izhodišča glede sistema CRM. Ugotavljamo, da CRM predstavlja učinkovito orodje, ki odjemalce postavlja v središče vseh poslovnih funkcij podjetja, zajema usklajevanje poslovne podjetniške vizije, poslovne strategije, prilagajanje organizacijske kulture podjetja, prenovo poslovnih procesov in podatkovnih baz ter informacijske tehnologije. Vzpostavitev in ohranjanje dolgoročnih odnosov z odjemalci prinaša korist tako odjemalcem kot podjetju: prvim prinaša največjo možno zadovoljstvo, drugem pa ustvarjanje čim večjega možnega dobička.
V praktičnem delu naloge so teoretična izhodišča in ugotovitve uporabljena v praksi na primeru založniškega podjetja Založba Obzorja. Izhajajoč iz splošne vizije podjetja je bila podana konkretna CRM vizija. Na osnovi CRM vizije je bil narejen oris CRM strategije ter zastavljene metrike za ugotavljanje uspešnosti CRM koncepta. Uvedba sistema CRM zahteva tudi spremembo organizacijske kulture podjetja, pri tem pa ključno vlogo odigra zadovoljstvo zaposlenih znotraj podjetja. Narejena je bila analiza obstoječega prodajnega procesa in pripravljen predlog zamenjave le-tega z vključitvijo sistema CRM. Predlagana je bila CRM arhitektura v obravnavanem podjetju. Podan je bil okviren predlog CRM glede na obstoječo ERP rešitev, vendar je ostalo odprto vprašanje glede primernosti predlagane CRM rešitve, saj v okviru naloge ni bila opravljena analiza obstoječih CRM programskih rešitev na trgu. Prav tako so bili podani konkretni vplivi CRM na poslovne funkcije in pričakovani učinki uvedbe sistema CRM v obravnavano podjetje. Keywords: CRM, odjemalci, čelni in zaledni CRM sistemi, analitični CRM, operativni CRM, organizacijski CRM, modeli CRM, gradniki CRM, CRM vizija, CRM strategija, CRM procesi, CRM informacije, CRM tehnologija, CRM metrike, cilji CRM, implementacija CRM, založništvo, e-založništvo, Založba Obzorja Published in DKUM: 19.03.2013; Views: 3741; Downloads: 452 Full text (1,22 MB) |
5. Organizacijski vidiki pri prodaji podjetjem v podjetju Merkur d.d. : diplomsko deloAlojz Hribernik, 2005, undergraduate thesis Keywords: organizacijske strukture, projektna organizacija, organiziranost, prodaja, podjetje, organizacijski sistemi, povezanost, prodajna politika, poslovni proces, metode, predstava, trgovske družbe, trgovinsko podjetje, organiziranost Published in DKUM: 02.06.2012; Views: 1570; Downloads: 74 Full text (2,76 MB) |
6. Leadership : life energy lecturesBoris VeneKeywords: videokasete, videoposnetek, vodenje, management, poslovodni delavci, manager, poslovna psihologija, komuniciranje, orodja, predstava, interakcije, motiviranje, medosebni odnosi, psihološki nasveti, psihologija osebnosti, organizacijski sistemi, podjetje, uspešnost poslovanja, strokovnjaki, izvršilni postopek, upravljanje, reševanje problemov, prednost, poslovni proces, poslovni rezultati, podpora, spremembe, poslovne odločitve, primeri, case study Published in DKUM: 01.06.2012; Views: 1477; Downloads: 49 Link to full text |
7. Komunikacija & retorika : life energy lecturesBoris VeneKeywords: videokasete, videoposnetek, komuniciranje, orodja, predstava, interakcije, motiviranje, medosebni odnosi, psihološki nasveti, psihologija osebnosti, govorništvo, retorika, management, organizacijski sistemi, podjetje, uspešnost poslovanja, poslovodni delavci, strokovnjaki, izvršilni postopek, upravljanje, reševanje problemov, konkurenčnost, prednost, poslovni proces, poslovni rezultati, podpora, spremembe, poslovne odločitve, primeri, case study Published in DKUM: 01.06.2012; Views: 1777; Downloads: 75 Link to full text |
8. Management information systems : organization and technology in the networked enterpriseKenneth C. Laudon, Jane Price Laudon, higher education textbook Keywords: informacijski sistemi, MIS, management, informacijska tehnologija, organizacijski sistemi, podjetje, upravljanje, informatika, procesna informatika, uporaba računalnika, software, programska oprema, podpora, spremembe, poslovne odločitve, telekomunikacije, računalniške mreže, controlling, AOP, obdelava podatkov, primeri, case study, učbeniki Published in DKUM: 01.06.2012; Views: 1544; Downloads: 39 Link to full text |
9. Leading with knowledge : the nature of competition in the 21st centuryRichard C. Huseman, Jon P. Goodman, review Keywords: znanje, človeški potencial, človeški kapital, kreativnost, ustvarjalnost, vodenje, podjetje, konkurenčnost, organiziranost, delovna organizacija, sposobnosti, management, organizacijski razvoj, poslovni sistemi, družbe, korporacije, prihodnost, futurologija, razvoj, mišljenje, ideje, inteligentni sistemi, poslovno sodelovanje, prednost, interakcije, izobraževanje, poslovodni delavci, proizvodnja, spremembe Published in DKUM: 01.06.2012; Views: 1599; Downloads: 101 Link to full text |
10. Organizational diagnosis and assessment : bridging theory and practiceMichael I. Harrison, Arie Shirom, higher education textbook Keywords: organiziranost, odprti sistemi, učinkovitost, delovna organizacija, organizacijske strukture, organizacijski razvoj, spremembe, vedenje, organizacija podjetja, metode, modeli, delovne skupine, predstava, design, organizacijska kultura, uspešnost poslovanja, življenjski cikel, delovni odnosi, strategija, osebnost, učenje, psihologija osebnosti, moč, človek, zmogljivost, uporaba človeških zmogljivosti, poslovno okolje, medosebni odnosi, človeški kapital, človeški potencial, teorija, praksa, učben Published in DKUM: 01.06.2012; Views: 1764; Downloads: 96 Link to full text |