| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 25
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
Nabavno poslovanje v podjetju ocean orchids d. o. o.
Urška Berden, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Nabava v podjetju je tista, ki mu daje priložnost za odpiranje in širitev na trg. Posledično ima to zelo pomemben strateški vpliv na razvoj gospodarstva. Pomembno je, da vsako podjetje nabavlja zalogo materiala od najugodnejših dobaviteljev. V teoretičnem delu diplomskega projekta je na podlagi različnih strokovnih virov natančneje opredeljen pojem nabava in vse kar je povezano z nabavo. Predstavljene so podrobnosti procesa nabave ter kako poteka nabava v sodelovanju z ostalimi poslovnimi funkcijami. V praktičnem delu diplomskega projekta je predstavljeno nabavno poslovanje v podjetju Ocean Orchids d. o. o., ki se ukvarja s proizvodnjo in prodajo tropskih orhidej Phalaenopsis. Opisana je vizija in strategija podjetja, njegova organizacijska struktura ter trajnostne prakse.
Keywords: nabava, nabavni marketing, reverzibilni marketing, organizacija nabavne funkcije, centralizirano nabavno poslovanje, decentralizirano nabavno poslovanje, proces nabavnega poslovanja, proces nabave, Ocean Orchids, vizija podjetja, strategija podjetja, organizacijska struktura, analiza nabavnega poslovanja, analiza nabave, raziskava nabave.
Published: 29.10.2019; Views: 505; Downloads: 109
.pdf Full text (1,50 MB)

2.
Organizacijska klima in analiza socialnih omrežij v podjetju Lango plus d.o.o.
Matej Pirc, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu Organizacijska klima in analiza egocentričnih omrežij v podjetju Lango plus d.o.o. smo se dotaknili teoretičnih osnov organizacijske klime. Zapisali smo njene lastnosti, dimenzije, merjenje le-te ter vpliv in participacijo v delovnem procesu. Opisali smo tudi socialna omrežja, pri katerih smo se posebej osredotočili na egocentrična omrežja in analizo le-teh. V raziskovalnem delu smo merili organizacijsko klimo ter analizirali egocentrična omrežja v podjetju Lango plus d.o.o. V ta namen smo zaposlenim v podjetju poslali spletne vprašalnike, katerih podatke smo kasneje analizirali z ustreznimi statističnimi metodami. Povprečna starost anketirancev je bila 42 let. Večina jih je moških z dokončano srednjo šolo. Na podlagi statističnih analiz smo kasneje odgovorili na raziskovalna vprašanja. Raziskovali smo dva sklopa organizacijske klime, in sicer notranje odnose ter notranje komuniciranje in informiranje. Dokazali smo, da organizacijska klima v podjetju statistično značilno ni zadovoljujoča. Z analizo egocentričnih omrežij smo ugotovili, da omrežje socialne opore zaposlenih z višjo stopnjo izobrazbe ni statistično značilno večje kot omrežje socialne opore zaposlenih z nižjo stopnjo izobrazbe in da zaposleni, ki delujejo v podjetju dlje časa, statistično značilno ne sodelujejo z več ljudmi kot zaposleni, ki so v podjetju manj časa.
Keywords: Organizacijska klima, socialna omrežja, analiza egocentričnih omrežij
Published: 10.05.2018; Views: 712; Downloads: 81
.pdf Full text (901,75 KB)

3.
UVEDBA POSLOVNO INFORMACIJSKEGA SISTEMA V TELEKOMUNIKACIJSKEM PODJETJU
David Kropf, 2016, master's thesis/paper

Abstract: Hiter tehnološki razvoj, konkurenčnost, visoka pričakovanja kupcev in zunanjih partnerjev so tisto, kar lastnikom podjetja povzroča visok pritisk. Danes podjetje, ki ni pripravljeno oz. noče avtomatizirati poslovanja, ni konkurenčno na tržišču. Organizacije za celovito podporo in avtomatizacijo poslovnih procesov uporabljajo celovite programske rešitve (Enterprise resource planing systems ERP). To je celovita programska rešitev podjetja ,ki poskrbi za povezanost in delovanje podjetja. V nalogi obravnavamo uvedbo celovite programske rešitve v manjšem telekomunikacijskem podjetju X. Problem je zanimiv, saj v Sloveniji prevladujejo majhna podjetja, ki običajno nimajo dovolj sredstev (finančnih in kadrovskih) za uvedbo tovrstnih rešitev, nekateri pa niso pripravljeni oziroma imajo odpor do uvedbe novih tehnologij in sprememb procesov v podjetje.
Keywords: celovita programska rešitev, avtomatizacija poslovnih procesov, organizacijska analiza, odprtokodni celovita programska rešitev »Odoo«
Published: 22.11.2016; Views: 980; Downloads: 86
.pdf Full text (1,78 MB)

4.
ANALIZA ORGANIZACIJSKE KLIME IN ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH V IZBRANEM PROIZVODNEM PODJETJU
Polona Bogataj, 2014, master's thesis

Abstract: V raziskavi smo izmerili organizacijsko klimo in zadovoljstvo zaposlenih v izbranem proizvodnem podjetju. Podatke smo primerjali z izmerjeno klimo v istem podjetju v letu 2006 in podatki za slovensko klimo – SiOK za leto 2011. Ugotovili smo, da pri celotni populaciji ni razlik v odgovorih, tako za leto 2006 kot slovenski SiOK za leto 2011. V primerjavi z letom 2006 sta bili nižje ocenjeni le dve kategoriji, medtem ko so bile v primerjavi z slovenskim SiOK za leto 2011 nižje ocenjene tri kategorije. Statistično pomembne razlike so se pokazale pri zaposlenih na različnih delovnih mestih. Podani so bili tudi predlogi za izboljšanje klime.
Keywords: organizacijska klima, zadovoljstvo zaposlenih, analiza, MANOVA, t-test
Published: 03.06.2014; Views: 1452; Downloads: 168
.pdf Full text (2,55 MB)

5.
ANALIZA ORGANIZACIJE PODJETJA TELEKOM D.D.
Tanja Mohr Salkič, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Organizacija je eden najpomembnejših pojavov, ki nas obkroža skozi celo življenje, saj se z njo srečujemo na vsakem koraku, tako v zasebnem življenju kot tudi v poslovnem okolju. Da bi bila organiziranost poslovnega sistema čim bolj uspešna in učinkovita, je potrebno veliko znanja, predvsem pa odkrivanje področja samega poslovnega sistema. Dobro organiziran poslovni sistem ima velike možnosti razvoja. Tudi zaposleni imajo velike možnosti, saj so največji potencial in eden najpomembnejših virov organizacije. So tisti, ki k samemu razvoju ogromno prispevajo. Ivanko (2004, 254) navaja, da sta učinkovitost in uspešnost podjetij povezani z besedama učinek in uspeh. Učinkovitost se nanaša na delovanje in je mera izkoristka, ki nastane kot posledica odnosa med vložki in izidi pri notranjem delovanju podjetja. Uspešnost pa se nanaša na stanje oziroma izid. Je mera, ki nastane kot posledica odnosa med doseženimi izidi in postavljenimi cilji. Na uspešnost podjetja pa vplivajo tako notranji kot zunanji dejavniki. Glede oblik organizacijskih struktur podjetij Ivanko (2004, str. 30) navaja, da je struktura organiziranosti izid organiziranja in odseva statični vidik organiziranosti odnosov med nosilci organizacijskih nalog. Če povzamemo razlago struktur več avtorjev, ki jih Ivanko navaja, lahko rečemo, da je struktura organiziranosti smotrna razporeditev organizacijskih zmogljivosti po različnih organizacijskih osnovah. K organizacijskim zmogljivostim pa sodijo tako vsi kadrovski kot tudi materialni, finančni in drugi razpoložljivi viri v organizaciji, ki zagotavljajo uresničevanje organizacijskih ciljev. Strukturo lahko prikažemo z organizacijsko shemo, oblikujejo jo pa naloge, nosilci nalog in njihova medsebojna razmerja. V diplomskem delu predstavljamo analizo organizacije podjetja Telekom d.d. V teoretičnem delu diplomskega seminarja je cilj predstaviti organizacijo in izpostaviti značilnosti same organizacije podjetja, ki zajema pojem in učinke organizacije, vpliv situacijske teorije na organizacijo, ravnanje s človeškimi viri in organizacijske strukture. V praktičnem delu pa sledi analiza organizacije na primeru podjetja Telekom d.d. s prikazom trenutne organizacijske strukture v podjetju. Podjetje deluje uspešno že od leta 1995. Na dan 31. 12. 2012 je bilo 2751 zaposlencev. Zastavili smo si tri cilje in sicer: predstaviti vpliv situacijskih spremenljivk na podjetje, predstaviti ravnanje s človeškimi viri v podjetju in predstaviti značilnosti trenutne organizacijske strukture v podjetju Telekom d.d.
Keywords: organizacija, učinkovitost, uspešnost, organizacijska struktura, analiza organizacije
Published: 07.04.2014; Views: 1938; Downloads: 286
.pdf Full text (1,14 MB)

6.
ORGANIZACIJSKA KULTURA V PEKARSKEM PODJETJU
Damjana Kastelic, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu sem predstavila organizacijsko kulturo v pekarskem podjetju Pekarna Blatnik d.o.o. in jo analizirala s pomočjo Harrisonovega vprašalnika. Vprašalnik je pokazal, da zaposleni niso najbolj zadovoljni s sedanjo organizacijsko kulturo, željni so sprememb in nove kulture. Organizacije bi morale namenjati več pozornosti organizacijski kulturi, saj je le ta pomembna za njeno trenutno in nadaljnjo delovanje. Z rednimi meritvami bi lahko vodstvo spremljalo stanje kulture v sami organizaciji. Vodstvo bi s tem pridobilo najbolj celosten in natančen vpogled v organizacijo in ugotovilo, ali je trenutna kultura ustrezna, uspešna in če omogoča dolgoročni uspeh.
Keywords: - Organizacija - Organizacijska kultura - Zadovoljstvo zaposlenih - Analiza organizacijske kulture - Merjenje
Published: 25.07.2013; Views: 1100; Downloads: 140
.pdf Full text (865,12 KB)

7.
ORGANIZACIJSKA KULTURA: PRIMER PODJETJA DURAL D.O.O.
Polona Šumah, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je obravnavana organizacijska kultura, katera ima močan vpliv na organizacijo. Pojem organizacijska kultura je moč zaslediti v strokovni literaturi o organizaciji in vodenju že nekaj desetletij. Pomen organizacijske kulture izhaja iz spoznanja, da v organizaciji razmeji pri vodenju reakcij zaposlenih na dogajanja v organizaciji in okolju in s tem tudi njihovega ravnanja ne določajo samo racionalni elementi, ampak tudi simboli. Organizacijska kultura nastaja v procesih skupinskega reševanja problemov, prilagajanja organizacije na okolje ter pri reševanju problemov njene notranje integracije. Za dobro organizacijsko kulturo je potrebno daljše časovno obdobje. Kultura se močno ukorenini v podjetje, zato je njeno spreminjanje težavno in dolgotrajno. Potrebno je stalno nadgrajevanje organizacijske kulture, saj bo posledično podjetje tako dolgoročno bolj konkurenčno.
Keywords: Ključne besede: organizacijska kultura, spreminjanje organizacijske kulture, tipologije organizacijske kulture, analiza organizacijske kulture, razvoj organizacijske kulture.
Published: 28.11.2012; Views: 1290; Downloads: 149
.pdf Full text (632,09 KB)

8.
9.
10.
Search done in 0.23 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica