| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 10
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
NAČRTOVANJE IN ORGANIZACIJE PRIREDITVE V PLANETU TUŠ
Andrej Jager, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Prireditve so organizirano zbiranje ljudi na prostem ali zaprtem prostoru. So eden aktualnejših instrumentov marketinškega komuniciranja. Tušev vzpon na Celjsko kočo je tradicionalna prireditev, ki se enkrat letno v juniju ali septembru izvaja na Celjski koči. V svojem diplomskem delu bom predstavil načrtovanje in organizacijo te za Engrotuš najpomembnejše prireditev na prostem. Predstavil bom koncept prireditve, scenarij prireditve, katera dovoljenja potrebujemo, koliko sredstev se bo porabilo, kakšne kadre potrebujemo, kako je z izvajalci aktivnosti, kakšne so njihove naloge, kdo bo prireditev varoval in spremljal, kdo bodo podizvajalci prireditve, kakšne so njihove naloge, iskanje sponzorjev, kaj jim lahko nudimo in kaj od njih pričakujemo. Posebej je opredeljeno oglaševanje, iskanje sponzorjev pa tudi razlaga splošnih pojmov, ki so za izpeljavo prireditve pomembne. Diplomsko delo je pregled vseh dejavnosti, ki se izvajajo, da bi prireditev bila izpeljana brez zapletov. Brezhibnost je pomembna zaradi obiskovalcev, za katere se prireditev sploh izvaja in brez katerih prireditve sploh ne bi bilo.
Keywords: zakon o javnih prireditvah, marketinško komuniciranje, prireditev, načrtovanje prireditev, organizacija prireditev, sponzor, oglaševanje, izvajanje prireditve, SWOT analiza;
Published: 08.04.2010; Views: 3199; Downloads: 898
.pdf Full text (696,79 KB)

2.
ORGANIZACIJA KONCERTA NA PRIMERU ŠENTROCKA
Urška Tepeš, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Organizacija koncerta pomeni druženje, sprostitev in zabava ljudi na prostem ali zaprtem prostoru. Organizacija nas vodi do uspeha in samo preko nje smo sposobni izpolnjevati svoje potrebe. V organizaciji poznamo elemente kot so: število oseb, medsebojne soodvisnosti, input, output in transformacija. Organizator si mora že takoj na začetku postaviti cilje kaj želi z organizacijo doseči in kakšen koncert bo organiziral. Diplomsko nalogo sem razdelila na osem delov. V diplomskem delu sem predstavila samo teorijo organizacije ter z njo povezanimi pojmi, celotno organizacijo koncerta in konkreten primer organizacije koncerta na primeru Šentrocka. V drugem delu in tretjem delu sem se osredotočila na vsebino organizacije, organizacijo kot subjekt, strukturo, proces, organiziranje s področja kulture ter neprofitno organizacijo. Ter opisala pojme, ki so povezani z organizacijo koncerta - prireditev in festival. V četrem delu sem začela z organizacijo koncerta, ki je moja osrednja tema. Opisala sem načela, namen, raziskavo in opisala w-je why (zakaj), who (kdo), when (kdaj), where (kje) in what (kaj). Z vprašanji dobi organizator vpogled v to ali mu bo sama organizacija uspela. Opisala pa sem tudi SWOT analizo, ki jo organizator naredi in je sestavljena iz priložnosti, nevarnosti, prednosti in slabosti. V petem in šestem delu sem podrobno opisala kaj vse potrebujemo pri sami izvedbi organizacije koncerta, katera področja je potrebno upoštevati in na kaj moramo biti še posebej pozorni. Celostna podoba se nanaša na lokacijo, ozvočenje, osvetlitev, hrano, pijačo, varovanje, oglaševanje, sponzoriranje koncerta in zakonske ureditve. Opisala sem tudi katere izvajalce potrebujemo pri sami organizaciji in izvedbi koncerta. Ko sem podala vse definicije glede organizacije in kaj vse potrebujemo pri samem organiziranju sem se lotila praktičnega primera na koncertu Šentrocka. Primer sem napisala po predhodno opisani teoriji.
Keywords: organizacija, prireditev, organizacija koncerta, oglaševanje, sponzorstvo, zakon o koncertih, zavarovanje, SAZAS, 5 Goldblattonove w-jev, swot analiza
Published: 18.02.2011; Views: 3549; Downloads: 0

3.
ORGANIZIRANJE ŠPORTNE PRIREDITVE TER PREVERJANJE ZADOVOLJSTVA UDELEŽENCEV
Gregor Muc, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Prireditev kot del marketinškega komuniciranja ima številne prednosti pred klasičnimi marketinškimi pristopi. Odjemalci so močno vpleteni v proces prireditve in tako bolj dovzetni do sporočil, ki jih sporočamo. Ljubljanski maraton kot največja množična športna prireditev v Sloveniji ima ogromen komunikacijski potencial, ki ga s pridom izkoriščajo različni partnerji in organizatorji sami. V diplomskem delu smo predstavili pet stopenj v organizaciji prireditve, za osnovo smo uporabili Goldbllat-ovo teorijo. Ta predvideva pet stopenj, in sicer: raziskava, razvoj koncepta, načrtovanje, izvedba in nadzor z ovrednotenjem. Z upoštevanjem posebnosti pri vsaki posamezni fazi si zagotovimo trdno osnovo za uspešno prireditev, tudi športno. Izpuščanje oziroma neupoštevanje posameznih stopenj v organizaciji prireditve lahko privede do nasprotnih učinkov od načrtovanih. Z izpeljavo raziskave o zadovoljstvu med udeleženci Ljubljanskega maratona smo opozorili na pomembnost zadnje in hkrati prve stopnje v organizaciji prireditve. Organizator mora nujno upoštevati to stopnjo, saj na ta način pridobi povratno informacijo udeležencev prireditve. Analizirani podatki so osnova za prihodnjo prireditev. Skozi ta proces se lahko prireditev razvija iz leta v leto ter postaja popolnejša, kvalitetnejša in bolj po meri odjemalcev.
Keywords: prireditev, organizacija prireditve, športna prireditev, zadovoljstvo odjemalcev, raziskava zadovoljstva, pričakovanja odjemalcev, marketinško komuniciranje.
Published: 18.05.2011; Views: 2803; Downloads: 549
.pdf Full text (1,08 MB)

4.
TRŽENJE ŠPORTNE PRIREDITVE: PRIMER POLI MARATON
Marjan Kelner, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo opredeljuje in predstavlja trženje športne prireditve splošno in na primeru kolesarskega Poli maratona. V diplomskem delu smo predstavili tržno komuniciranje organizatorja Poli maratona in s pomočjo raziskovalnih vprašanj odgovorili na nekatera pomembna vprašanja glede vpliva trženja in organizacije na prireditev. S pomočjo raziskave smo odgovore na raziskovalna vprašanja še podkrepili. Trženje je svojevrstna umetnost, ki s pomočjo ljudi, ki se ukvarjajo s trženjem posredno ali neposredno, vpliva na poslovni prostor in odziv ljudi kot potrošnikov. Kolesarstvo je vrsta rekreacije, ki se je zadnja leta poslužuje vse več ljudi. Zaradi zdrave rekreacije, sprostitve in druženja se ljudje udeležujejo kolesarskih maratonov, saj se zavedajo, da zraven naštetega dobijo tudi varnost na cesti. Vsekakor pa je ob številnih prireditvah, ki se med seboj tudi terminsko prekrivajo, s pomočjo trženja in dobrega imena treba prepričati ljudi, da pridejo, še pomembneje pa, da se vračajo na prireditev.
Keywords: trženje, športna prireditev, Poli maraton, organizacija
Published: 27.11.2014; Views: 747; Downloads: 150
.pdf Full text (1,22 MB)

5.
FIT IN SMERNICE ZA PROJEKT PLESNE PRIREDITVE
Tanja Zver, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Naslov diplomske naloge je FIT in smernice za projekt plesne prireditve. Naloga je sestavljena iz dveh delov: teoretičnega in empiričnega. V teoretičnem delu smo podali nekaj informacij o FIT organizaciji. Ker v razpoložljivi literaturi ni podatkov o FIT-u, ki bi nam služili kot izhodišče za teoretični del, smo podali svoje mnenje. Osredotočili smo se na sam projekt, kaj le-ta je in kakšne so njegove glavne in vmesne etape. Vidike ustvarjalnosti smo analizirali po etapah projekta pri vzgojnem delu in prikazali smo načela ustvarjalne vzgoje, na katerih temelji projektno vzgojno delo. Precej podrobno smo se dotaknili značilnosti projektnega dela v vrtcu, od projektnega pristopa do spoštovanja otrokove osebnosti in osebnosti vseh udeležencev. Empirični del temelji predvsem na raziskavi FIT organizacije, ki nam je preko seminarja podala smernice za projekt plesne prireditve. Plesno prireditev so izvedle strokovne delavke in otroci od prvega do šestega leta starosti iz vrtca Beltinci. Med izvajanjem plesnih nalog smo prišli do ugotovitve, da so otroci navdušeni nad plesom in da se zelo radi gibajo ob glasbi. Ob plesu so se otroci sproščali in uživali. Vedno znova so želeli plesati, zraven pa so bili zelo ustvarjalni.
Keywords: - FIT organizacija - Projektno delo - Ples - Glasba - Vrtec - Otroci - Plesna prireditev
Published: 05.09.2011; Views: 12759; Downloads: 601
.pdf Full text (387,38 KB)

6.
DONATORSTVO IN ORGANIZIRANJE DOBRODELNE PRIREDITVE
Kristina Orter, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomske naloge je bil predstaviti donatorstvo in organiziranje dobrodelne prireditve za nepridobitno organizacijo. V drugem delu smo predstavili donatorstvo in družbeno odgovornost podjetij ter prikazali, kako je s tem v Sloveniji. V tretjem delu smo opredelili in proučili neprofitne organizacije in vire njihovega financiranja. V četrtem delu pa je predstavljen praktičen primer načrtovanja in organizacije dobrodelne prireditve. Opisali smo koncept prireditve, scenarij, katera dovoljenja potrebujemo, koliko sredstev bomo porabili, iskanje sponzorjev, oglaševanje. Diplomsko delo je pregled vseh potrebnih dejavnosti, da lahko prireditev izpeljemo dobro in brez zapletov. Donatorstvo za podjetje predstavlja možnost izkazovanja solidarnosti in poudarjanje družbeno odgovornega poslovanja. Poleg tega podjetje ni z ničemer zavezano, da s tem neprekinjeno nadaljuje. Donatorstvo je za neprofitno organizacijo zelo pomemben vir, vendar se nanj nikoli ne morejo zanesti, da bo trajalo dlje časa. Pri donatorstvu je pomembno, da so motivi zanj pravi. Pravi v smislu namena doniranja; torej s strani podjetja. Veliko podjetij želi vplivati na nevladno organizacijo in posredovana sredstva; donirati je potrebno brez vsakršnih pogojevanj. Prejemnik pa mora sredstva porabiti izključno za namen, za katerega so bila pridobljena. V primeru organizacije dobrodelne prireditve so donirana sredstva v materialni ali nematerialni obliki zelo pomembna in ključ do uspešnega namena in zaključka. Ko zaključiš dobrodelni projekt, še posebej, če je namenjen otrokom, ko v njihovih očeh vidiš upanje in nasmeh na obrazih, je poplačan ves trud.
Keywords: donatorstvo, družbena odgovornost, nepridobitna organizacija, dobrodelna prireditev, organizacija prireditev, izvajanje prireditve
Published: 08.08.2013; Views: 2512; Downloads: 424
.pdf Full text (1,76 MB)

7.
ORGANIZACIJA KOMPLEKSNIH PROJEKTOV ŠPORTNIH PRIREDITEV
Miha Farkaš, 2015, master's thesis

Abstract: Organizacija velikih športnih prireditev vključuje različne materialne in nematerialne vire, časovno omejenost in tveganost, zanje pa je odgovorna določena skupina ljudi. S temi lastnostmi lahko povežemo športne prireditve s projekti. Z drugimi besedami, organizacije velikih športnih prireditev se lahko lotimo kot projektov. Če omenjenim lastnostim prištejemo še medsebojno prepletenost vključenih aktivnosti, sočasnost njihovega izvajanja, raznolikost sodelujočih pri projektu itd., pa govorimo o kompleksnosti projekta. Za obvladovanje kompleksnosti različnih dejavnikov moramo vzpostaviti primerno projektno organizacijo. Pri oblikovanju projektne organizacije za kompleksne projekte športnih prireditev moramo zagotoviti prilagodljivost, formaliziranost, splošno centraliziranost in nizko stopnjo diferenciacije. Prav tako mora biti inovativna, da omogoča hitro komunikacijo, koordinacijo in kontrolo. Najprimernejša oblika je zato čista projekta organizacija, ki ustreza vsem zahtevanim lastnostim. Takšna oblika je bila vzpostavljena tudi pri organizaciji evropskega prvenstva v košarki – projekta EuroBasket 2013, ki velja za največjo športno prireditev, organizirano na slovenskih tleh.
Keywords: projekt, kompleksnost, športna prireditev, projektna organizacija, EuroBasket 2013.
Published: 27.05.2015; Views: 770; Downloads: 172
.pdf Full text (1,96 MB)

8.
PRAKTIČNI PRIROČNIK ORGANIZACIJE IN IZVEDBE ŠPORTNEGA DOGODKA NA OSNOVI POSLOVNE SIMULACIJE
Božo Ljubec, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Organizacija športne prireditve je zahteven projekt. Običajno se organizacije loti športno društvo ali klub. Vsako prireditev je potrebno prijaviti pri pristojni upravni enoti. Za odločitev o organizaciji športne prireditve je potrebno opraviti ustrezno analizo, ob organizaciji pa upoštevati nekatera splošna načela, med katerimi so najpomembnejša: načelo ciljev, smotrnosti, varčnosti, odgovornosti, kadrovsko, prostorsko, marketinško načelo. V diplomskem delu skušam z metodo poslovne simulacije ugotoviti, ali ta metoda omogoča doseganje zastavljenih ciljev in preveriti, ali študij predpisov in literature omogoča pridobitev dovolj znanj za kompetentno organizacijo športne prireditve. Ugotavljam, da metoda poslovne simulacije omogoča uspešno organizacijo športne prireditve tudi brez praktičnih izkušenj, saj omogoča vpogled v podroben proces načrtovanja in izvedbe športne prireditve. S študijem predpisov in literature je mogoče zajeti vse bistvene dejavnike, ki so potrebni za dosego zastavljenih ciljev. Metoda omogoča tudi pravočasno pripravo nadomestnih scenarijev, ki pridejo v poštev v primeru težav pri izvedbi. Po drugi strani pa ta metoda zahteva veliko več priprav in študija. Če pri tem sodeluje več oseb, je mogoče povečati zanesljivost in uspešnost načrtovanja, organizacije in izvedbe športne prireditve.
Keywords: organizacija, športna prireditev, društvo, poslovna simulacija, načela organizacije, načrtovanje prireditve, izvedba prireditve
Published: 26.08.2016; Views: 412; Downloads: 89
.pdf Full text (572,83 KB)

9.
PROJEKT ORGANIZACIJE MEDNARODNE ŠPORTNE PRIREDITVE
Žiga Potočnik, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Organizacija mednarodne športne prireditve je kompleksen projekt, ki zahteva ustrezen pristop z vidika projektnega managementa. V diplomski nalogi je predstavljen proces organizacije prireditve skozi faze projektnega managementa in splošnega koncepta organiziranja prireditev, do konkretnega prikaza na primeru 49. Šalamunovega memoriala. V prvem delu naloge je predstavljen projekt kot predmet obravnave projektnega managementa in za katerega so podrobneje opredeljene faze. V drugem delu naloge so opisane faze projekta z vidika organizacije športne prireditve ter predstavljene in opisane aktivnosti, potrebne za uspešno izvedbo prireditve. Ker je potrebno pri organizaciji športne prireditve upoštevati mnoge zakonske predpise, so v tem poglavju predstavljeni zakoni in predpisi ter vsa dovoljenja in soglasja za regularno izvedbo prireditve. V zadnjem delu naloge je prikazan proces načrtovanja in izvedbe prireditve za 49. Šalamunov memorial, kjer je posebna pozornost namenjena dejavnikom v načrtovanju prireditve. Prikazan je opis predhodnjega tekmovanja ter primerjava in analiza izboljšav 49. izvedbe prireditve za Šalamunov memorial.
Keywords: projektni management, projekt, organizacija prireditve, zakonodaja prireditev, 49. Šalamunov memorial
Published: 17.11.2016; Views: 771; Downloads: 151
.pdf Full text (2,00 MB)

10.
Oblačna orodja za organizacijo dogodkov v majhnih organizacijah: analiza primera
Valentina Kresnik, 2017, master's thesis

Abstract: Obdobje 21. stoletja zaznamuje nenehen razvoj. V zadnjem obdobju se vedno več govori o računalništvu v oblaku oz. angleško ''cloud computing''. Potencial za podjetja je nedvomno ''oblak'', ki je trenutno najbolj aktualna tema na področju informatike. Organizacija prireditve zahteva veliko priprav in trdega dela, da je na koncu prireditev izvedena tako, kot si jo organizator zamisli. S kombinacijo oblačnih orodij lahko pomagamo pri pripravi in izvedbi prireditve, pospešila bodo pripravo prireditve, olajšala marsikatero delo in izboljšala samo prireditev. V prvem delu magistrske naloge je predstavljen teoretični okvir, ki zajema organizacijo prireditev, računalništvo v oblaku ter analizo zahtev. Vsako poglavje je podrobneje zapisano z definicijami za kasnejše lažje razumevanje namena in učinka oblačnih storitev na boljše poslovanje podjetja. V drugem delu magistrske naloge smo se osredotočili na analizo primera, s katero bomo skušali ugotoviti, kako storitve v oblaku pripomorejo k boljšemu poslovanju podjetja. V izbranem podjetju bomo preučili analizo preteklega izobraževanja in nato povzeli zahteve za organizacijo dogodkov. Predlagali bomo kombinacijo orodij in to tudi pojasnili. Na koncu bomo preverili zastavljene hipoteze.
Keywords: organizacija prireditev, dogodek, računalništvo v oblaku, oblačna orodja
Published: 11.07.2017; Views: 382; Downloads: 96
.pdf Full text (1,93 MB)

Search done in 0.15 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica