| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
NABAVNO POSLOVANJE V TRGOVSKEM PODJETJU DROGERIE MARKT
Tadeja Bobnič, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Namen moje diplomske naloge je bil predstavitev uglednega trgovskega podjetja Drogerie Markt. Predstavila sem nabavno funkcijo v podjetju, kot tudi njeno organiziranost nabave in njeno vlogo v podjetju. Predstavila pa sem tudi nabavni proces vse od naročila do izdaje blaga v poslovalnice.
Keywords: nabava, trgovsko podjetje, organizacija nabave, skladiščenje, zaloge in maloprodaja
Published: 27.11.2009; Views: 3506; Downloads: 582
.pdf Full text (32,39 MB)

3.
MODEL PRENOVE PROCESA NAKUPA KNJIŽNIČNEGA GRADIVA V UNIVERZITETNI KNJIŽNICI MARIBOR
Renata Močnik, 2010, master's thesis/paper

Abstract: Osnovni namen raziskovalne naloge je bil analizirati čas, ki se porabi za pridobivanje knjižničnega gradiva v Univerzitetni knjižnici Maribor. V ta namen smo celoten proces pridobivanja knjižničnega gradiva razdelili na dva podprocesa. Prvi del predstavlja nakup gradiva in z njim povezane aktivnosti (od trenutka, ko je podan predlog za nakup gradiva, do takrat, ko je gradivo v knjižnici), drugi del pa obdelavo gradiva (od trenutka, ko je gradivo že v knjižnici, do takrat, ko je na knjižni polici in na voljo za izposojo). Oba združena procesa smo imenovali nabava gradiva ali nabavni proces. Nakup in obdelavo smo še podrobneje razdelili in smiselno združili v faze, kar nam je omogočilo odčitavanje časov med posameznimi fazami v procesu. Na osnovi odčitavanj podatkov iz modula COBISS3/Nabava in COBISS2 smo izračunali trajanje posameznih faz. S seštevkom smo prišli do skupnega časa, ki je potreben, da želeno gradivo pride na knjižno polico. Za vsak mesec posebej smo izračunali povprečno vrednost posameznih faz in na osnovi le-teh še letno povprečje. Z raziskavo smo potrdili domnevo, da nabavni proces predolgo traja. Z izračunom trajanja posameznih faz procesa smo ugotovili, da gradivo najbolj dolgo čaka na opisno katalogizacijo, povprečno kar 53 dni. Na vsebinsko obdelavo čaka gradivo povprečno 45 dni. Od predloga do naročila mine povprečno 10 dni, od naročila do prejema pa povprečno 26 dni. Na osnovi teh ugotovitev smo zasnovali nov model procesa pridobivanja knjižničnega gradiva z nakupom. Z novim modelom smo skrajšali posamezne faze procesa in skupni čas procesa skrajšali za povprečno 45 dni, s čimer smo dosegli 37% prihranek časa.
Keywords: visokošolske knjižnice, kakovost, samoevalvacija, Univerzitetna knjižnica Maribor, nabava, model nabave, merjenje, akcesija, izgradnja knjižničnih zbirk, obdelava, organizacija, model
Published: 26.11.2010; Views: 2120; Downloads: 143
.pdf Full text (2,40 MB)

4.
ORGANIZACIJA NABAVE V SKUPINI X
Nataša Klemenčič, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Poslovno okolje se v današnjem času zelo hitro spreminja. Struktura in vloga poslovanja se zaradi tega bistveno spreminjata na vseh področjih poslovanja, podjetja pa so prisiljena svojo organizacijo prilagajati tem spremembam. Posledica tega so tudi organizacijske spremembe znotraj podjetij, ki formirajo učinkovite službe ter prilagajajo strukturo navedenim spremembam. V uvodnem delu smo na kratko predstavili problem, ki smo ga želeli raziskovati v diplomski nalogi, cilje, raziskovalna vprašanja in metode dela. Nato smo s pomočjo priznanih domačih in tujih avtorjev predstavili teoretična spoznanja na področju organizacije nabavnega poslovanja. V naslednjem delu smo na kratko predstavili Skupino X in povzeli obstoječe stanje nabavnih služb v Skupini X. Z anketnim vprašalnikom smo raziskovali obstoječe stanje nabavnih služb povezanih družb Skupine X in ugotavljali, ali se obstoječa organizacija nabavnega poslovanja ujema z modernimi pristopi in teorijami priznanih avtorjev, raziskovali smo mnenja zaposlenih, odgovornih in pristojnih za nabavo, njihovo zadovoljstvo, usposobljenost in pripravljenost na spremembe. Podali smo predloge za novo organizacijo s postavitvijo nove organizacije nabavne službe v Skupini X, ki zajema postavitev nove organizacije z novo kadrovsko strukturo in ključne nabavne procese za uspešno in učinkovito delovanje nabavne službe.
Keywords: Nabava, organizacija nabave, človeški viri, razvoj nabave, nabavni procesi.
Published: 10.05.2013; Views: 649; Downloads: 90
.pdf Full text (1,03 MB)

5.
Nabavno poslovanje v podjetju ocean orchids d. o. o.
Urška Berden, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Nabava v podjetju je tista, ki mu daje priložnost za odpiranje in širitev na trg. Posledično ima to zelo pomemben strateški vpliv na razvoj gospodarstva. Pomembno je, da vsako podjetje nabavlja zalogo materiala od najugodnejših dobaviteljev. V teoretičnem delu diplomskega projekta je na podlagi različnih strokovnih virov natančneje opredeljen pojem nabava in vse kar je povezano z nabavo. Predstavljene so podrobnosti procesa nabave ter kako poteka nabava v sodelovanju z ostalimi poslovnimi funkcijami. V praktičnem delu diplomskega projekta je predstavljeno nabavno poslovanje v podjetju Ocean Orchids d. o. o., ki se ukvarja s proizvodnjo in prodajo tropskih orhidej Phalaenopsis. Opisana je vizija in strategija podjetja, njegova organizacijska struktura ter trajnostne prakse.
Keywords: nabava, nabavni marketing, reverzibilni marketing, organizacija nabavne funkcije, centralizirano nabavno poslovanje, decentralizirano nabavno poslovanje, proces nabavnega poslovanja, proces nabave, Ocean Orchids, vizija podjetja, strategija podjetja, organizacijska struktura, analiza nabavnega poslovanja, analiza nabave, raziskava nabave.
Published: 29.10.2019; Views: 48; Downloads: 16
.pdf Full text (1,50 MB)

Search done in 0.17 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica