| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 30
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
Analiza in optimizacija spletnih strani na primeru spletnega mesta x
Urška Žnuderl, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Optimizacija spletnih strani (angl. Search Engine Optimization) je še pred nekaj leti veljala za pristranski pojem, kateremu se ni namenjalo veliko pozornosti. Informacijska revolucija in z njo širjenje informacijske kulture je dojemanje pojma temeljito spremenila. Dejstvo je, da se družbeno in poslovno življenje seli na splet. Posamezniki se z marsikaterim vprašanjem obrnemo raje na spletni iskalnik kot na sočloveka. Težimo k hitremu iskanju kakovostnih informacij, zato pričakujemo, da bomo med prvimi rezultati iskanja našli točno to, kar smo iskali. Vedeti moramo, da se v ozadju odvija velik boj med lastniki spletnih mest za prva mesta med zadetki v iskalniku. Optimizacija spletnih strani je proces, katerega cilj je, da se spletne strani uvrstijo čim višje med organskimi rezultati iskanja z namenom povečanja obiska, prodaje, pridobivanja novih strank, prepoznavnosti blagovne znamke … Je proces, ki je zahteven, kompleksen in dolgoročen. Odvisen je od mnogih dejavnikov, najbolj pa nanj vplivajo algoritmi za razvrščanje, ki so vezani na posamezni iskalnik. V diplomski nalogi se bomo posvetili procesu optimizacije spletnih strani in opredelili elemente, ki ga sestavljajo in kateri imajo nanj največji vpliv. Še prej bomo pojasnili ključne pojme, kot so: spletne strani, spletni iskalniki, spletni pajki in uporabniška izkušnja. Ti so namreč temelj za razumevanje posameznih korakov procesa optimizacije spletnih strani. Nato se bomo osredotočili na elemente notranje optimizacije in nadaljevali z elementi zunanje optimizacije spletnega mesta. Povzeli bomo tudi nekatera orodja, ki služijo k dobremu usmerjanju v procesu optimizacije spletnih strani in s katerimi lahko učinkovito spremljamo rezultate našega dela ter ostalo analitiko, ki je vezana na spletno mesto. V drugem delu diplomske naloge bomo proces optimizacije utemeljili na primeru spletnega mesta x. V praksi bomo predstavili, kako s postopkom analize sedanjega stanja spletnega mesta pridemo do rešitev, ki bodo nagradile spletno mesto x in izboljšale njegovo uvrstitev med rezultati iskanja.
Keywords: optimizacija spletnih strani, spletne strani, spletni iskalniki, spletni pajki, notranja optimizacija, zunanja optimizacija
Published: 23.11.2020; Views: 90; Downloads: 31
.pdf Full text (1,63 MB)

2.
Prenova spletne trgovine za industrijsko varilno tehniko
Mihael Hack, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Za uspešno spletno stran in končne rezultate je v današnjem času potrebnega veliko več dela, predvsem zaradi vedno večjega števila konkurenčnih spletnih strani. V diplomskem delu se pri komponentah spleta osredotočamo na grafično oblikovanje spletne strani, optimizacijo spletne strani, digitalni marketing, varnost in znake zaupanja. Izpostavljena tematika dela je neposodobljena spletna stran, ki ni bila spremenjena že nekaj let. Sprotno urejanje spletne strani je v spletnem svetu velikega pomena, saj lahko v nasprotnem primeru pade obisk spletnih uporabnikov. Obiskovalci strani zahtevajo aktualne informacije o novostih na trgu dela in zaradi takih potreb je potrebno izdelati spletno stran z dobrim SEO (angl. Search Engine Opitimization) sistemom, ki stranki omogoča hitro rešitev iskanja informacij z uporabo spletnega iskalnika. Rešitev aktualne problematike je v prenovi spletne strani VTH-Hack in uporaba nove domene. Pred izdelavo nove spletne strani smo analizirali staro oziroma obstoječo spletno stran, analizirali konkurenco, analizirali ključne besede in določili osnove spletne strani. Za izdelavo spletne strani smo uporabili sistem za upravljanje vsebin WordPress. V WordPressu smo lahko s pomočjo izbrane teme in vtičniki oblikovali spletno stran po naših potrebah. Po končanem delu smo spletno stran objavili in jo prikazali javnosti ter dovolili orodju Google Analytics, da spremlja obiske posodobljene spletne strani. S tem je omogočeno spremljanje in analiza obiska spletne strani ter spremljanje izboljšav na podlagi rezultatov analize.
Keywords: optimizacija spletne strani, WordPress, Google Analytics, izdelava spletne strani, analiza spletne strani
Published: 13.01.2020; Views: 266; Downloads: 38
.pdf Full text (3,52 MB)

3.
Vpliv rešitev digitalnega marketinga na uspešnost spletnih trgovin
Kaja Kapun, 2019, master's thesis

Abstract: Spletnih trgovin je na internetu ogromno. Skoraj vsaka fizična trgovina že ima svoje spletno mesto s katerim predstavi svoje podjetje, svoje izdelke in storitve, ki jih ponuja. Na tak način se predstavi na spletu in si povečuje svojo prepoznavnost. S tem se začne digitalni marketing. S količino spletnih trgovin se veča tudi konkurenca na spletnem trgu, kar pomeni, da se moramo potruditi, če želimo biti uspešni. To kar je danes pomembno pri spletnem poslovanju morda čez mesec dni več ne bo, zato moramo kar se da ažurno spremljati trg in trende ter svoje delovanje in ponudbo prilagoditi v skladu s takratnim povpraševanjem. Pri spletnih trgovinah moramo biti pozorni, da so spletne strani pravilne oblike, da spletna trgovina izgleda kar se da privlačno in da ima kvalitetno vsebino. Pomembna je tudi optimizacija spletnega mesta, s katero se izboljšuje pozicioniranje na iskalnikih. Ne smemo pozabiti tudi na dobre odnose s strankami in obojestransko komunikacijo. Pri tem nam lahko v največji meri pomagajo družbena omrežja, s katerimi si povečujemo prepoznavnost in ohranjamo stik s potencialnimi in obstoječimi strankami. V magistrskem delu smo opredelili digitalni marketing in njegove rešitve. Opisali smo uvajanje rešitev digitalnega marketinga in na kakšen način spletne trgovine merijo uspešnost digitalnega marketinga. Predstavili smo komponente dobrega spletnega mesta in analizirali dve spletni trgovini z vidika oblike, vizualizacije, funkcionalnosti in njune dejavnosti na družbenih omrežjih.
Keywords: Digitalni marketing, spletne trgovine, rešitve digitalnega marketinga, optimizacija spletnih strani, iskalniški marketing, vsebinski marketing, e-poštni marketing, ključni kazalci uspešnosti.
Published: 25.11.2019; Views: 476; Downloads: 95
.pdf Full text (1,93 MB)

4.
Primerjava in uporaba generatorjev statičnih spletnih strani na primeru DKUM
Timotej Cesar, 2019, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo primerjali prednosti in slabosti statičnih in dinamičnih spletnih strani. Primerjali smo tri generatorje statičnih spletnih strani ter z izbranim generatorjem Gatsby informativne podstrani iz spletne strani dk.um.si pretvorili v statične. Uporabili smo tudi dodatne tehnike optimizacije spletnih strani za spletne iskalnike in analizirali rezultate.
Keywords: statične spletne strani, dinamične spletne strani, generatorji statičnih spletnih strani, optimizacija spletnih strani za iskalnike, Gatsby, Jekyll, Hugo, ReactJS, JSX.
Published: 22.11.2019; Views: 202; Downloads: 19
.pdf Full text (1,24 MB)

5.
Izdelava in optimizacija spletne strani za storitveno podjetje
Rok Vengar, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Danes podjetja brez svoje spletne strani težje dosežejo ciljne kupce kot podjetja, ki se predstavljajo tudi prek spleta. Dobro izdelana in optimizirana spletna stran privlači potencialne kupce, ki se zanimajo za storitev ali izdelek podjetja. V okviru diplomskega dela smo se odločili izdelati in optimizirati spletno stran za storitveno podjetje, ki te še ni imelo. Diplomska naloga opisuje proces izdelave spletne strani s programom Wordpress. Za izdelavo in nadaljnjo optimizacijo spletne strani smo uporabili različna orodja in vtičnike. S spremljanjem analitike spletne strani ugotavljamo učinkovitost optimizacije spletne strani. Za doseganje večje prepoznavnosti in boljše uvrstitve spletne strani smo ustvarili tudi profile na družbenih omrežjih. V prihodnosti bomo spletno stran še optimizirali in redno dodajali aktualno vsebino. Le tako lahko spletna stran uspešno konkurira drugim spletnim stranem.
Keywords: spletna stran, optimizacija spletne strani, Wordpress, vtičniki, analiza
Published: 14.11.2019; Views: 475; Downloads: 138
.pdf Full text (3,66 MB)

6.
Izdelava in optimizacija spletne trgovine
Ernes Dindić, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Poslovanje, trženje, marketing in prodaja se danes pretežno opravljajo na spletu, zato je tudi spletna trgovina danes nujna za katerokoli trgovsko podjetje. V okviru diplomskega dela smo izdelali spletno trgovino za malo podjetje, ki se ukvarja s prodajo trakov LED, napajalnikov in dodatne opreme za trakove LED. Za pripravo spletne strani smo uporabili sistem WordPress ter vtičnik WooCommerce. orodjiV diplomskem delu predstavljamo teoretične osnove optimizacije spletne strani, ki jih uporabimo tudi na praktičnem primeru. Končna analiza kazalnikov optimizacije kaže da smo uspešno izvedli vse predvidene aktivnosti za povečanje prepoznavnosti spletne strani na spletu.
Keywords: spletna trgovina, spletna stran, optimizacija spletne strani
Published: 14.11.2019; Views: 320; Downloads: 75
.pdf Full text (2,01 MB)

7.
Optimizacija spletne strani gostinskega podjetja
Anže Biček, 2019, bachelor thesis/paper

Abstract: Optimizacija spletnih strani je v današnjem času ena izmed najbolj pomembnih elementov spletne strani. Strani morajo biti uporabnikom prijazne, hitre, prav tako pa morajo biti čim bolj prilagojene iskalnikom. Vse to pa je povezano z dobro optimizacijo. V diplomski nalogi smo poskušali ugotoviti trenutno najboljše načine optimizacije in jih uporabiti na realnem primeru. Problem, s katerim se soočamo je, da so na spletni strani nizko uvrščene ključne besede, stran pa tudi nima veliko obiska. S pomočjo metod optimiziranja smo stran preuredili vizualno, vsebinsko in tehnično ter tako ustvarili spletno stran prijazno brskalnikom. S pomočjo pisanja člankov in dela na socialnih omrežjih pa smo strani še dodatno izboljšali njeno vidljivost. Rezultati so pokazali, da smo pozicije za izbrane ključne besede izboljšali, prav tako pa smo povečali obisk na spletni strani, a smo ugotovili, da so na strani možne še dodatne izboljšave. Zaradi spreminjajočih se trendov je obvezna stalna optimizacija, ki bo zagotovila visoko rangirano spletno stran, prijazno tako uporabniku kot spletnih brskalnikom.
Keywords: - optimizacija iskalnikov, - SEO, - ključne besede, - optimizacija na spletni strani in - optimizacija izven spletne strani.
Published: 10.05.2019; Views: 598; Downloads: 69
.pdf Full text (2,93 MB)

8.
Prenova spletne strani podjetja za raziskovanje vodnih virov
Blanka Klančar, 2019, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu je predstavljen koncept prenove spletne strani za podjetje Krašovec-Hidrospeleo d. o. o., ki se ukvarja s sanacijo kanalizacij brez izkopa in vzdrževanjem funkcionalnosti kanalizacije ter drugih cevnih sistemov. Potreba po prenovi se je pokazala zaradi trenutno obstoječe spletne strani, ki je izdelana statično, ni posodobljena in vsebuje vsebino, ki jo je bilo potrebno osvežiti ter ažurirati in omogočiti izboljšanje uporabniške izkušnje. Pregledali smo obisk spletne strani preko orodja Google Analytics, kar je bil še en pokazatelj za potrebo po prenovi. Na podlagi SWOT analize smo opravljali izboljšave spletnega mesta. Namen je bil spletno stran izboljšati in nadgraditi. Po zarisanem načrtu žičnega modela, izbrane vsebine ter teme, ki bo na spletnem mestu prikazana, smo pričeli z namestitvijo sistema WordPress. Za večjo dinamičnost in boljše delovanje smo vključili tudi nekaj vtičnikov. Spletna stran je tako postala sodobnejša, preglednejša, uporabniku bolj prijazna in tudi upravljavcu omogoča lažje delo za urejanje in posodabljanje.
Keywords: spletna stran podjetja, prenova spletne strani, WordPress, optimizacija
Published: 08.05.2019; Views: 349; Downloads: 56
.pdf Full text (22,80 MB)

9.
Vpeljava digitalnega marketinga v podjetju za prodajo talnih oblog
Milena Majkić, 2019, master's thesis/paper

Abstract: V magistrski nalogi je predstavljen novodobni trend poslovanja, bolj specifično – digitalni marketing in kako je ta prisoten v našem obravnavanem problemu, ter kako bi se ga lahko izboljšalo. Obravnavani problem je podjetje Prehod d. o. o., ki se ukvarja s prodajo luksuznega vrtnega pohištva in talnih oblog. Magistrska naloga je razdeljena na dva dela, in sicer na teoretični ter praktični del. V teoretičnem delu smo opisali pojem digitalnega marketinga, ki smo ga v nadaljevanju razčlenili. Prvo preučevano področje je optimizacija spletnih strani in kateri so njeni tehnični vidiki, kaj je on-page optimizacija, kako poiskati ključne besede in na kakšen način jih vključiti v optimizacijo ter ostali vidike, ki vplivajo na visoko uvrščanje v iskalnikih s pomočjo spletne optimizacije. Za ugotavljanje učinkovitosti spletne optimizacije smo v naslednjem poglavju obravnavali spletno analizo in merjenje. V tem poglavju smo preučili pomen spletne analitike in merjenja ter načrt, kako bomo izvedli našo analizo in merjenje v praktičnem delu. Kot zadnji element digitalnega marketinga smo navedli družbena omrežja. Raziskali smo, katera družbena omrežja so najpopularnejša na svetu in v Sloveniji, kako izvajati trženje skozi njih in katero strategijo uporabiti. Obravnavali smo Facebook in Instagram. V praktičnem delu smo začeli s predstavitvijo trenutnega stanja digitalnega marketinga v podjetju Prehod in nadaljevali s predstavitvijo želenega stanja. Predstavili smo tudi proces izdelave nove spletne strani za talne obloge in preproge. Ker je cilj magistrske naloge učinkovito optimizirati novo spletno mesto, smo analizirali konkurenčna spletna mesta v tej branži ter trenutno spletno mesto za talne obloge in preproge v podjetju Prehod. S pridobljenimi podatki smo tako lahko bolj kakovostno optimizirali spletno mesto, ki je predstavljeno v svojem poglavju. Prav tako smo analizirali Facebook strani podjetja Prehod in konkurenčnih podjetij. Ker vsebina za novo spletno mesto še ni na voljo, žal nismo imeli možnosti spletnega mesta objaviti in ga analizirati ter na podlagi teh rezultatov izboljšati. V zaključku smo zapisali, kaj so nadaljnje vizije podjetja, ko bo spletno mesto objavljeno.
Keywords: Digitalni marketing, spletna stran, optimizacija spletne strani, analiza in merjenje spletnih strani, družbena omrežja.
Published: 04.04.2019; Views: 584; Downloads: 139
.pdf Full text (3,12 MB)

10.
Spletna promocija domačije pr`Vrhovc
Žan Stanonik, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomski nalogi smo se osredotočili na prenovo spletne promocije domačije pr`Vrhovc. Domačija je imela na spletu le spletno stran, ki je bila nespremenjena že od leta 2010 in narejena v HTML formatu. To pomeni, da je takratni izdelovalec vso kodo spletne strani verjetno spisal sam, njeno urejanje pa je bilo praktično nemogoče. Spletna stran je imela starinski in estetsko ne najlepši videz, njena vsebina je bila potrebna prenove, poleg tega pa nekatere funkcije na spletnem mestu sploh niso več delovale. Stranke na domačiji v večini za spletno stran niso vedele in so sem prihajale zaradi priporočila drugih. Naš cilj je bil, da uredimo spletno promocijo tako, da bo lastniku na čim lažji način omogočeno aktivno promoviranje domačije na spletu, kar pa bi lahko povečalo obisk na domačiji. Najprej smo se osredotočili na obstoječe stanje in skupaj z lastnikom domačije naredili smernice spletne promocije v prihodnje. S pomočjo odprtokodnega sistema za upravljanje spletnih vsebin Wordpress smo prenovili spletno mesto domačije in spletno promocijo razširili tudi na socialni omrežji Facebook in Instagram. Socialna omrežja smo povezali med seboj in tudi z novo spletno stranjo. Med izdelovanjem spletne strani smo se osredotočili predvsem na to, da bo spletna stran čim bolj prilagojena za pametne telefone, ki so danes glavni vir uporabnikov spleta. Po posvetu z lastnikom domačije smo posodobili tudi logotip domačije.
Keywords: Spletna promocija, spletna stran, socialna omrežja, optimizacija spletne strani
Published: 17.09.2018; Views: 442; Downloads: 37
.pdf Full text (2,85 MB)

Search done in 0.28 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica