| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
UPORABA METOD PODATKOVNEGA RUDARJENJA ZA PLANIRANJE PRODAJNEGA PROGRAMA
Milan Radaković, 2015, master's thesis/paper

Abstract: Živimo v času, ko je na voljo velika kopica nepreglednih podatkov, ki se zbirajo preko različnih informacijskih sistemov. V okviru magistrskega dela smo se odločili analizirati podatke, ki so bili zbrani v treh letih poslovanja preko programa za vodenje poslovanja v maloprodaji (Birokrat), in skušati odkriti nove uporabne informacije, ki bi pripomogle k boljšemu poslovanju podjetja. Po preučitvi podatkov in specifično globokega prodajnega asortimenta smo se fokusirali na napovedovanje verjetnosti za prodajo posameznih izdelkov. Glavni motiv za to je bil zmanjšanje posledic napačnih odločitev. Izdelkov je veliko, napačne odločitve v nabavi pa se rezultirajo v slabi prodaji izdelkov. Podatke smo uredili in analizirali, zgradili napovedni model in nazadnje tudi uvedli napovedni model v poslovanje podjetja. Pri tem smo dosegli 50 % učinkovitejše napovedovanje prodaje v primerjavi z intuitivnim napovedovanjem poslovodje. Poleg tega smo z analizo podatkov prišli do veliko uporabnih informacij, ki jih prej ni bilo mogoče razbrati iz neobdelanih podatkov.
Keywords: odkrivanje znanja v podatkih, napovedovanje prodaje B2C, podatkovno rudarjenje, optimizacija poslovanja z uporabo metod podatkovnega rudarjenja, optimizacija prodajnega programa
Published: 04.11.2015; Views: 951; Downloads: 101
.pdf Full text (1,78 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica