| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 7 / 7
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
INOVIRANJE LOGISTIČNEGA PROCESA PODJETJA SAINT GOBAIN WEBER TERRANOVA
Sebastijan Ciringer, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga analizira logistični proces v podjetju Saint Gobain Weber Terranova, ki proizvaja izdelke za zaključna dela v gradbeništvu. Inoviranje logističnega procesa v obravnavanem podjetju je še posebej zanimivo, saj se s tem področjem strokovno še nihče do sedaj ni ukvarjal. Naloga se osredotoča na optimalno načrtovanje prevozov in določanje optimalnih ravni zalog – ugotavlja, da je od uravnavanja zalog in optimizacije transporta odvisna racionalizacija logističnega procesa v podjetju.
Keywords: logistika, transport, zaloge, skladiščenje, optimiranje transporta, optimizacija zalog in stroškov skladišča
Published: 23.12.2009; Views: 2587; Downloads: 226
.pdf Full text (698,06 KB)

5.
POSLOVANJE V TRGOVINI NA DROBNO
Tadeja Pokovec, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Poslovanja v trgovini na drobno obsega procese narocanja blaga, prevzemanja blaga,pripravo blaga za prodajo, zagotavljanje kakovosti blaga in urejenosti prodajnih polic, informiranje kupcev, prodajo-zaracunavanje blaga kupcu in poprodajne aktivnosti. Za uspešnost poslovanja je pomembno, da spremljamo zadovoljstvo kupcev, zadovoljstvo zaposlenih, izsledke raziskave skrivnostnega kupca in da gospodarno upravljamo z zalogami blaga in optimiziramo stroške, ki nastajajo v procesu od nabave pa vse do prodaje blaga koncnemu kupcu. V diplomski nalogi so prepletena razmišljanja avtorjev, ki so poznavalci poslovanja v trgovski branži, vecji del naloge pa temelji na lastnih spoznanjih, torej na osebnih delovnih izkušnjah, zato se v delu posvecam proucevanju market programa-prodaji živil, ki predstavlja tudi glavni del poslovanja v podjetju Mercator d.d.. Na podrocju maloprodaje je za uspešnost poslovanja maloprodajne enote pomembno, da poslovanje nenehno spremljamo in se prilagajamo vsaki situaciji na trgu. V spremljanje uspešnosti poslovanja maloprodajne enote so vkljucene vse ravni vodstva podjetja. Podjetje posluje v skladu z veljavno zakonodajo, s prejetimi standardi poslovanja, internimi predpisi in etiko poslovanja. Vsi zaposleni v podjetju Mercator d.d. se trudimo za uresnicevanje slogana »Mercator, najboljši sosed!«. Uresnicevanje kupcevih potreb in želja, strokovni pristop pri spremljanju poslovanja v trgovini na drobno ter odprtost za uvajanje novosti na tržišcu, so primarni cilji poslovanja in so pogoj za konkurencen nastop na trgu, še posebej v obdobju recesije, ko so možnosti za uspeh težje dosegljive.
Keywords: poslovanje, trgovina na drobno, planiranje, zadovoljstvo kupcev, zadovoljstvo zaposlenih, skrivnostni kupec, optimiranje stroškov, optimiranje zalog blaga, uspešnost poslovanja
Published: 01.07.2010; Views: 2984; Downloads: 763
.pdf Full text (212,41 KB)

6.
OPTIMIRANJE ZALOG PROIZVODNIH KOMPONENT V PODJETJU HELLA SATURNUS D.O.O.
Veronika Virant, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga obravnava problem neustreznih zalog proizvodnih komponent – kupljenih delov in lastnih polizdelkov. Uvodoma je predstavljen problem visokih zalog v podjetju in njihova nesorazmerja glede na njihove potrebe. Sledi predstavitev obstoječega procesa optimizacije zalog, ki ne daje zadovoljivih rezultatov. Nadaljuje se s teoretično razlago metod, ki so bile uporabljene pri optimizaciji zalog, kot na primer optimalna naročilna količina, kanban, ipd. Sledi prikaz vpeljevanja metod na praktičnih primerih in analiza koristi, ki smo jih pridobili z optimizacijo zalog. Na koncu so strnjene ugotovitve tega diplomskega dela.
Keywords: • zaloga proizvodnih komponent • optimiranje zalog • varnostna zaloga • signalna zaloga
Published: 08.08.2012; Views: 1450; Downloads: 159
.pdf Full text (1,07 MB)

7.
POSPEŠEVANJE PRODAJE V MALOPRODAJI MARKET PROGRAMA MERCATOR D.D.
Tadeja Pokovec, 2013, master's thesis

Abstract: Uspešnost poslovanja v trgovini na drobno je odvisna od več dejavnikov. Obdobje recesije vpliva na nakupne navade potrošnikov, katerim se skušajo trgovska podjetja čim bolj prilagajati. Podjetje Mercator d.d., katerega primarna dejavnost je trgovina na drobno, se trudi za uspešno poslovanje in opravičiti slogan »Mercator najboljši sosed!«. Pospeševanje prodaje, s katerim želimo, da pospešimo cikel prodaje in povečamo prodane količine blaga izvajamo z različnimi načini, ki pa so usmerjeni na ciljne skupine kupcev. Poslovanje v trgovini na drobno mora potekati skladno z zakonodajo, ISO standardi in etičnimi načeli, kar podjetje upošteva tudi pri izvajanju pospeševalno prodanih akcij. Podjetje se trudi, da z optimalnimi planiranjem zalog blaga zagotavlja primerno založenost z blagom. Kupci so, predvsem v obdobju recesije, postali zelo cenovno občutljivi, kar potrjujejo tudi izsledki raziskave. Izpostavitve artiklov na posebnih mestih v poslovalnici imajo v primerjavi na druge dejavnike kot so spol kupcev, finančno stanje kupcev in posedovanje Pika kartice na nakup akcijskih izdelkov še največji vpliv. Še več truda je potrebno vložiti v izboljšave za pridobivanje novih kupcev in aktivnosti za pridobivanje ter zagotavljanje lojalnosti kupcev.Možnosti za izboljšave vidim predvsem v izboljšanju kakovosti izvedbe trgovske storitve v smislu boljšega prilagajanja kupcem z izdelki, načini pospeševanja prodaje, večjemu prilagajanju izvajanja trgovske storitve kupcem ter krepitvijo lojalnosti kupcev in zaposlenih v podjetju Mercator d.d..
Keywords: trgovina na drobno, pospeševanje prodaje, uspešnost poslovanja, poslovanje, planiranje, skrivnostni kupec, zadovoljstvo zaposlenih, zadovoljstvo kupcev, optimiranje zalog blaga, založenost, akcija, kupci, izpostavljenost, optimiranje stroškov, lojalnost.
Published: 23.08.2013; Views: 1657; Downloads: 209
.pdf Full text (1,36 MB)

Search done in 0.22 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica