| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Motivacija učiteljev za izobraževanje in usposabljanje v Biotehniškem centru Naklo
Tamara Teršek, 2024, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je poudarjeno, da je izobraževanje temeljnega pomena za razvijanje kompetenc in prilagajanje spreminjajočim se potrebam učencev in družbe. Za udeležitev učiteljev na izobraževanjih ima veliko vlogo motivacija. Z diplomskim delom smo želeli pridobiti informacije, kako so učitelji zadovoljni z dodatnim usposabljanjem, kolikšna je njihova motivacija za pridobivanje dodatnega znanja in kakšno je njihovo zaupanje v sistem nadgrajevanja. Odločili smo se uporabiti opisno in kvantitativno metodo ter korelacijsko analizo. Pri raziskovalnem delu smo uporabili anketni vprašalnik, ki je bil razdeljen med učitelje v Biotehniškem centru Naklo. Za analizo podatkov le-tega smo si pomagali s programoma Microsoft Excel in SPSS. Raziskava je pokazala, da se učitelji želijo udeleževati različnih izobraževanj in usposabljanj. K dodatnemu izobraževanju jih motivira želja po dodatnem znanju. Največja ovira pa je pomanjkanje časa.
Keywords: Motivacija, izobraževanje, usposabljanje, učitelj, opisna statistika
Published in DKUM: 03.07.2024; Views: 189; Downloads: 38
.pdf Full text (1,80 MB)

2.
Statistična poslovna analiza : gradiva za seminarske in laboratorijske vaje
Polona Tominc, Maja Rožman, 2021

Abstract: Gradivo Statistična poslovna analiza vsebuje naslednje vsebinske sklope: opisna statistika in vzorčni pristop, preizkušanje domnev o statistično značilnih razlikah med povprečnimi vrednostmi spremenljivke v več vzorcih ter regresijska analiza. Študenti v okviru predmeta na katerega se nanaša gradivo, spoznajo uporabnost statističnih metod pri reševanju poslovnih problemov ter utrdijo in nadgradijo teoretično znanje na področju statističnih tehnik in metod, ki omogočajo spremeniti različne podatke v uporabne informacije za poslovno odločanje. Študenti usvojijo analitičen matematično statističen pristop k preučevanju poslovnih problemov, ki se sestoji iz naslednjih korakov: formulacija problema na statističen način, izbira ustrezne statistične metode, reševanje problema in interpretacija rezultatov v smislu možnih rešitev problema. V tej zbirki nalog opisujemo nekatere statistične kvantitativne metode, ki predstavljajo orodje v poslovnih raziskavah, pri čemer uporabljamo programsko orodje IBM SPSS.
Keywords: opisna statistika, vzorčni pristop, preizkušanje domnev, enostavna regresija, multipla regresija
Published in DKUM: 22.11.2021; Views: 1284; Downloads: 267
.pdf Full text (6,61 MB)
This document has many files! More...

3.
MODEL VREDNOTENJA DEJAVNIKOV ZA POVEČANJE INOVACIJSKE UČINKOVITOSTI PROIZVODNIH PODJETIJ : doktorska disertacija
Rolando Koren, 2019, doctoral dissertation

Abstract: Inovacije so že od nekdaj gonilna sila napredka gospodarstva in civilizacije. Najpogosteje se inovacije povezujejo z raziskovalno-razvojnimi aktivnostmi pri izdelkih. Konkurenčne prednosti evropskih podjetij pa ne izhajajo zgolj iz inovacij izdelkov, temelječih na R&R delu, ampak tudi iz ne-tehniških oziroma organizacijskih inovacij, s katerimi želimo posodobiti proizvodne procese. Pri tem je zelo pomemben parameter, ki ga v doktorski disertaciji imenujemo inovacijska učinkovitost. Inovacijska učinkovitost proizvodnih podjetij je sposobnost, da z implementacijo večjega števila tehniških ali organizacijskih inovacij, kot posledic izbranih dejavnikov za povečanje inovacijske učinkovitosti, povečujejo svojo sposobnost za razvoj novih izdelkov in s tem tudi svojo donosnost. Namen disertacije je bil raziskati vpliv dejavnikov za povečanje inovacijske učinkovitosti v proizvodnih podjetjih. V ta namen je bil razvit model vplivnih dejavnikov za povečanje inovacijske učinkovitosti proizvodnih podjetij. Cilj doktorske disertacije je bil, glede na razviti model, ugotoviti vpliv medsebojnih povezav posameznih sklopov dejavnikov za povečanje inovacijske učinkovitosti proizvodnih podjetij, ugotoviti njihov vpliv na tehniške in organizacijske inovacije ter njihov neposredni vpliv na sposobnost razvoja in uvedbe novih izdelkov na trg in donosnost podjetja. Doktorska disertacija je omejena na podatke, ki smo jih pridobili s pomočjo ankete Raziskava proizvodne dejavnosti v Evropi (EMS). Naše analize so bile opravljene z naprednimi statističnimi metodami. Pregled literature je pokazal, da inovacije niso dovolj raziskane, še posebej to velja za merjenje organizacijskih inovacij. Raziskave so pokazale, da proizvodna podjetja, ki so pogosteje sposobna uporabljati inovacijske koncepte na srednjem ali celo visokem nivoju, praktično ne proizvajajo enostavnih izdelkov. V skupini šestih identificiranih vplivnih dejavnikov za povečanje inovacijske učinkovitosti obstajata dva, ki močno vplivata na razvoj novih izdelkov in njihovo lansiranje na trg. To sta subjekt sodelovanja (sodelovanje s kupci) in R&R aktivnosti. Obstajajo trije tehnični in kar sedem organizacijskih konceptov, izmed katerih večina močno vpliva na sposobnost razvoja in lansiranja novih izdelkov na trg.
Keywords: inovacije, tehniške inovacije, organizacijske inovacije, inovacijska učinkovitost, vplivni dejavniki, povezanost vplivnih dejavnikov, anketa, opisna statistika, korelacija, regresija
Published in DKUM: 10.06.2019; Views: 2028; Downloads: 287
.pdf Full text (4,76 MB)

Search done in 0.09 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica